meer memory aan Java toewijzen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef bobbernaut het volgende:
waarom krijg ik heletijd out of memory? en dan crasht minecraft
Dat onding moet echt met de grond gelijk gemaakt wordenquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:23 schreef Drebbelman het volgende:
Maar Drumstick, dit is toch mooooooi
De cobble komt goed tot zijn recht bij een gebouw als dit.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat onding moet echt met de grond gelijk gemaakt worden
obsidian?quote:
een huis van tnt en dan een deur met pressure platequote:Op vrijdag 16 september 2011 14:22 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja als admin. Of in creative, saai
in SP kan je iig door bedrock heen diggenquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:22 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja als admin. Of in creative, saai
Ik vroeg het hem laatst, neequote:Op vrijdag 16 september 2011 14:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Zit die apij nog op dat buxville ofzo?
hoezo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:52 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ga ergens vér weg van de spawn bouwen.
waarom zit er geen ijs op dat hoorntje?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:23 schreef Drebbelman het volgende:
Maar Drumstick, dit is toch mooooooi
De cobble komt goed tot zijn recht bij een gebouw als dit.
[ afbeelding ]
alle 3 onderdeel van het spel..quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik denk de torens, creeper gaten en griefers
drumstick heeft altijd wat te zeiken. dan bouwt ie maar een hutje op de hei dan kan ie alleen zeiken over de biome en de creepersquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik denk de torens, creeper gaten en griefers
Omdat ik niet genoeg wol hadquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom zit er geen ijs op dat hoorntje?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
drumstick heeft altijd wat te zeiken. dan bouwt ie maar een hutje op de hei dan kan ie alleen zeiken over de biome en de creepers.
Is het ook mogelijk om een val te maken met TNT en pressure plates etc.?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
een huis van tnt en dan een deur met pressure plate
Ja, maar die blaast wss de val zelf ook helemaal op.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om een val te maken met TNT en pressure plates etc.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |