How about: Notch faalt, voegt code toe om hoogtelimiet te veranderen, maar zorgt er op magische wijze voor dat dit niet werkt.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:08 schreef Berend. het volgende:
Ja, als mensen ideeen hebben voor in het volgende journaal PM me dan even! Maakt niet uit met wat! Maar wel iets origineels wat nog niet iedereen weet enzo
Ook als het niet origineel is, gewoon PM''en! Ik wil mijn mailbox volg hebben!
PM dat alsjeblieft. Anders moet ik alle topics doorzoeken straksquote:Op donderdag 15 september 2011 23:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
How about: Notch faalt, voegt code toe om hoogtelimiet te veranderen, maar zorgt er op magische wijze voor dat dit niet werkt.
als creepers moeten exploderen moet tnt dat ook, anders is het nog steeds semi survival, das ook niks..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dit dus, en die semi-survival shit heb ik ook schijt aan: TNT uit: ok, jammer maar waarom exploderen creepers niet meer?!
Ze lopen er niet doorheen, maar ik heb ze wel als glas. misschien is het het wel jaquote:Op donderdag 15 september 2011 23:31 schreef maurisioo het volgende:
Volgens mij kunnen mobs door die glas platen heen lopen. Misschien dat het daaraan ligt?
op de grondquote:Op donderdag 15 september 2011 23:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Weet je zeker dat je bed op de goeie plek staat?
in een dungeon is niet goed?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 05:34 schreef rijsttafel het volgende:
Ik weet niet wie hier woont, maar pas op als je je balkon bezoekt.
http://imageshack.us/photo/my-images/339/whyhello.jpg/ (copy/paste deze link)
Ik gok het mijne, maar hoop dat het niet zo erg is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:45 schreef rijsttafel het volgende:
Oeps, paar creepergaten in de spawn die ik niet kon vullen.
Ook een stukje van iemands blokhut weggeblazen. Gerepareerd voor zover ik kon, maar had geen glas meer.
Dat is van Neema455t42342quote:Op vrijdag 16 september 2011 05:34 schreef rijsttafel het volgende:
Ik weet niet wie hier woont, maar pas op als je je balkon bezoekt.
http://imageshack.us/photo/my-images/339/whyhello.jpg/ (copy/paste deze link)
Sneaky bastardsquote:Op donderdag 15 september 2011 23:53 schreef JaimyLee het volgende:
CREEPER, Y U NO SAY SSSS?
Hij plofte me dood zonder waarschuwing![]()
![]()
dat hutje was ook waar de creeper ontplofte. Heb het inmiddels hersteld, de schade was niet groot. Ik probeer de creepers altijd weg te lokken van gebouwen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ik gok het mijne, maar hoop dat het niet zo erg is.
[..]
Dat is van Neema455t42342
Ik ook... om gek van te worden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef bobbernaut het volgende:
waarom krijg ik heletijd out of memory? en dan crasht minecraft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |