/mening enzo..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dude, cobble is gewoon lelijk.
oneens.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dude, cobble is gewoon lelijk.
1x1 torens? dat is bij welk blok dan ook gewoon lelijkquote:Op donderdag 15 september 2011 22:14 schreef HyperViper het volgende:
Wat heeft iedereen tegen die torens?
Ik heb het nu over gebouwen zonder detail van 100% cobble. Waar totaal geen andere blokken of alleen wat hout in zijn verwerkt.quote:
Nja echt mooi zijn ze niet nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:15 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
1x1 torens? dat is bij welk blok dan ook gewoon lelijk
dat kan je dan over elke bloksoort zeggen...quote:Op donderdag 15 september 2011 22:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb het nu over gebouwen zonder detail van 100% cobble. Waar totaal geen andere blokken of alleen wat hout in zijn verwerkt.
C'mon als je dat niet lelijk vind..
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan je dan over elke bloksoort zeggen...
Maar ze worden wel altijd gemaakt van cobble.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan je dan over elke bloksoort zeggen...
dat komt omdat dat het simpelst te halen valt en er altijd een overschot aan cobble is..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar ze worden wel altijd gemaakt van cobble.
(of planks)
True, daarom vind ik het persoonlijk jammer dat mensen er zulke grote bouwwerken van maken aangezien het een kleine moeite is om smooth stone te fabriceren.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat komt omdat dat het simpelst te halen valt en er altijd een overschot aan cobble is..
das net zo mooi als cobble... en daar heb je overigens meer resources voor nodig..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
True, daarom vind ik het persoonlijk jammer dat mensen er zulke grote bouwwerken van maken aangezien het een kleine moeite is om smooth stone te fabriceren.
Smooth stone haat ik, daar hou ik niet van dus ik pleit vanzelfsprekend voor een verbod daar op. Keiharde massief gouden blokken, daar rollen echte mannen mee.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
True, daarom vind ik het persoonlijk jammer dat mensen er zulke grote bouwwerken van maken aangezien het een kleine moeite is om smooth stone te fabriceren.
Oh c'mon, als je de moeite neemt om iets te bouwen dan kun je het toch ook wel iets verfraaien? Dat is het hele doel van het bouwen toch?!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
das net zo mooi als cobble... en daar heb je overigens meer resources voor nodig..
Het is toch all out survival? Afgezien van het teleporten? Of weet jij meer?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh c'mon, als je de moeite neemt om iets te bouwen dan kun je het toch ook wel iets verfraaien? Dat is het hele doel van het bouwen toch?!
Als we echt functionele bouwsels willen hebben dan moeten we verhuizen naar een echte survival server.
difficulty kan hoger.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het is toch all out survival? Afgezien van het teleporten? Of weet jij meer?
haha idd.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:46 schreef Berend. het volgende:
Nu ik mijn filmpje hoor denk ik aan het Sinterklaas journaal
Cobble is mooiquote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
+ 1 voor creepers explosiesquote:Op donderdag 15 september 2011 22:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dit dus, en die semi-survival shit heb ik ook schijt aan: TNT uit: ok, jammer maar waarom exploderen creepers niet meer?!
Topquote:Op donderdag 15 september 2011 22:30 schreef MC_BIGGAH het volgende:
Exuron is geband. Keepin' MC clean.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:59 schreef Mender het volgende:
[..]
Top![]()
Weer een item voor je journaal Pix
How about: Notch faalt, voegt code toe om hoogtelimiet te veranderen, maar zorgt er op magische wijze voor dat dit niet werkt.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:08 schreef Berend. het volgende:
Ja, als mensen ideeen hebben voor in het volgende journaal PM me dan even! Maakt niet uit met wat! Maar wel iets origineels wat nog niet iedereen weet enzo
Ook als het niet origineel is, gewoon PM''en! Ik wil mijn mailbox volg hebben!
PM dat alsjeblieft. Anders moet ik alle topics doorzoeken straksquote:Op donderdag 15 september 2011 23:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
How about: Notch faalt, voegt code toe om hoogtelimiet te veranderen, maar zorgt er op magische wijze voor dat dit niet werkt.
als creepers moeten exploderen moet tnt dat ook, anders is het nog steeds semi survival, das ook niks..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dit dus, en die semi-survival shit heb ik ook schijt aan: TNT uit: ok, jammer maar waarom exploderen creepers niet meer?!
Ze lopen er niet doorheen, maar ik heb ze wel als glas. misschien is het het wel jaquote:Op donderdag 15 september 2011 23:31 schreef maurisioo het volgende:
Volgens mij kunnen mobs door die glas platen heen lopen. Misschien dat het daaraan ligt?
op de grondquote:Op donderdag 15 september 2011 23:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Weet je zeker dat je bed op de goeie plek staat?
in een dungeon is niet goed?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 05:34 schreef rijsttafel het volgende:
Ik weet niet wie hier woont, maar pas op als je je balkon bezoekt.
http://imageshack.us/photo/my-images/339/whyhello.jpg/ (copy/paste deze link)
Ik gok het mijne, maar hoop dat het niet zo erg is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:45 schreef rijsttafel het volgende:
Oeps, paar creepergaten in de spawn die ik niet kon vullen.
Ook een stukje van iemands blokhut weggeblazen. Gerepareerd voor zover ik kon, maar had geen glas meer.
Dat is van Neema455t42342quote:Op vrijdag 16 september 2011 05:34 schreef rijsttafel het volgende:
Ik weet niet wie hier woont, maar pas op als je je balkon bezoekt.
http://imageshack.us/photo/my-images/339/whyhello.jpg/ (copy/paste deze link)
Sneaky bastardsquote:Op donderdag 15 september 2011 23:53 schreef JaimyLee het volgende:
CREEPER, Y U NO SAY SSSS?
Hij plofte me dood zonder waarschuwing![]()
![]()
dat hutje was ook waar de creeper ontplofte. Heb het inmiddels hersteld, de schade was niet groot. Ik probeer de creepers altijd weg te lokken van gebouwen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ik gok het mijne, maar hoop dat het niet zo erg is.
[..]
Dat is van Neema455t42342
Ik ook... om gek van te worden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef bobbernaut het volgende:
waarom krijg ik heletijd out of memory? en dan crasht minecraft
meer memory aan Java toewijzen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef bobbernaut het volgende:
waarom krijg ik heletijd out of memory? en dan crasht minecraft
Dat onding moet echt met de grond gelijk gemaakt wordenquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:23 schreef Drebbelman het volgende:
Maar Drumstick, dit is toch mooooooi
De cobble komt goed tot zijn recht bij een gebouw als dit.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat onding moet echt met de grond gelijk gemaakt worden
obsidian?quote:
een huis van tnt en dan een deur met pressure platequote:Op vrijdag 16 september 2011 14:22 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja als admin. Of in creative, saai
in SP kan je iig door bedrock heen diggenquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:22 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja als admin. Of in creative, saai
Ik vroeg het hem laatst, neequote:Op vrijdag 16 september 2011 14:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Zit die apij nog op dat buxville ofzo?
hoezo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:52 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ga ergens vér weg van de spawn bouwen.
waarom zit er geen ijs op dat hoorntje?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:23 schreef Drebbelman het volgende:
Maar Drumstick, dit is toch mooooooi
De cobble komt goed tot zijn recht bij een gebouw als dit.
[ afbeelding ]
alle 3 onderdeel van het spel..quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik denk de torens, creeper gaten en griefers
drumstick heeft altijd wat te zeiken. dan bouwt ie maar een hutje op de hei dan kan ie alleen zeiken over de biome en de creepersquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik denk de torens, creeper gaten en griefers
Omdat ik niet genoeg wol hadquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom zit er geen ijs op dat hoorntje?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
drumstick heeft altijd wat te zeiken. dan bouwt ie maar een hutje op de hei dan kan ie alleen zeiken over de biome en de creepers.
Is het ook mogelijk om een val te maken met TNT en pressure plates etc.?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
een huis van tnt en dan een deur met pressure plate
Ja, maar die blaast wss de val zelf ook helemaal op.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om een val te maken met TNT en pressure plates etc.?
tuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om een val te maken met TNT en pressure plates etc.?
Tja, minecraft is ook meer iets voor creative mensen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:48 schreef nero7 het volgende:
Inmiddels heb ik haat aan dat Minecraft
Een week gespeeld, met zin, tot tegenzin het een kans gegeven.
Ik ben geen 3 meer... Toen vond ik met blokken spelen al geen fuck aan.
Lijkt wel een variant van Apple producten
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:48 schreef nero7 het volgende:
Inmiddels heb ik haat aan dat Minecraft
Een week gespeeld, met zin, tot tegenzin het een kans gegeven.
Ik ben geen 3 meer... Toen vond ik met blokken spelen al geen fuck aan.
Lijkt wel een variant van Apple producten
Mag dat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:56 schreef Flodder450 het volgende:
BRB, dorpspomp slopen om kerk ner te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Minecraft moet je zélf leuk maken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:49 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tja, minecraft is ook meer iets voor creative mensen.
was het nog leuk?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef gogosweden het volgende:
zo eindelijk na 2 dagen in de rimboe thuis. Minecraft next
Welcome backquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef gogosweden het volgende:
zo eindelijk na 2 dagen in de rimboe thuis. Minecraft next
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |