Doe hetquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
1 dag - 11 posts, als ik een kloonscan doe, wat komt er dan uit?
;e =quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef Snorrenbaard het volgende:
Naja hij heeft alleen een FOK! account gemaakt, omdat ik dacht dat dat nodig was om rechten te krijgen. En nu is ie juist verdacht daardoor. ;e
Omdat ik even iets moet bekijken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef zerokil het volgende:
Lol krijg ik een ban waarvoor?
Omdat ik spullen weg geef? ik wou opnieuw beginnen
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:37 schreef Flodder450 het volgende:
degene die die gigasugarcane farm gigakerk bij de spawn heeft gemaakt:
kon dat niet wat kleiner?
Welke?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:37 schreef Flodder450 het volgende:
degene die die gigasugarcane farm bij de spawn heeft gemaakt:
kon dat niet wat kleiner? trouwens, er is meer vraag naar wheat dan naar sugar canes!
sorryquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Die van GockingAli, die kerk is epic niet haten.
Nicequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mega farm, ruimte voor 340 wheat, 57 sugarcane, 10 meloenen en 5 pumpkins
Je hoeft niet zoveel water te gebruiken. 1 blok water is genoeg voor 4 blocken dirt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mega farm, ruimte voor 340 wheat, 57 sugarcane, 10 meloenen en 5 pumpkins
Wow.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:55 schreef dnbrainwash het volgende:
Relko: banned. Griefen met lava. Creepers laten ontploffen op andersmans bouwwerken en niet opruimen.
Datdus: banned. Creepers laten ontploffen op andersmans bouwwerken en niet opruimen.
Datdus mag me pm'en met uitleg voor een unban.
wtf is er met mij?!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef oliviertjuhh het volgende:
wrm krijg ik geen rechten ik weet niet eens wie bobber is
Griefen met lava? Je bent hartstikke gek man, debiel pauperkind. De enige plek waar ik lava gebruikt heb is mijn eigen huis. En dat van die creepers is ook bullshit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:55 schreef dnbrainwash het volgende:
Relko: banned. Griefen met lava. Creepers laten ontploffen op andersmans bouwwerken en niet opruimen.
Datdus: banned. Creepers laten ontploffen op andersmans bouwwerken en niet opruimen.
Datdus mag me pm'en met uitleg voor een unban.
quote ff voordat je m weg gaat editten ;Dquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Griefen met lava? Je bent hartstikke gek man, debiel pauperkind. De enige plek waar ik lava gebruikt heb is mijn eigen huis. En dat van die creepers is ook bullshit.
Voelt goed.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Griefen met lava? Je bent hartstikke gek man, debiel pauperkind. De enige plek waar ik lava gebruikt heb is mijn eigen huis. En dat van die creepers is ook bullshit.
Dat is geen verrassing, het was gisteravond al wel duidelijk dat je er op kickt. Lafhartig kneusje.quote:
MC BIGGAAAAAAHH niggaquote:
We hebben sinds gisteren Logblock draaien en ik zie elke actie die gedaan is inclusief het plaatsen van sourceblocks lava boven mijn trap. Leuk dat je een omweggetje hebt geprobeerd door de source weg te halen maar ik kan nogsteeds zien wie wat waar heeft geplaatst en verwijderd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Totale onzin. Ik heb geen sourceblock lava boven jouw trap geplaatst. Ik ga hier ook geen discussie van maken. Tijd voor wat anders, i'm out.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:25 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
We hebben sinds gisteren Logblock draaien en ik zie elke actie die gedaan is inclusief het plaatsen van sourceblocks lava boven mijn trap. Leuk dat je een omweggetje hebt geprobeerd door de source weg te halen maar ik kan nogsteeds zien wie wat waar heeft geplaatst en verwijderd.
Ook word er gelogd door en bij wie creepers ontploffen.
Mij debiel pauperkind noemen.Ik dacht dat jij oud genoeg was om je niet als een gehandicapt losertje te gedragen.
Ga niet tegen hem in, want je wint het toch niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Totale onzin. Ik heb geen sourceblock lava boven jouw trap geplaatst. Ik ga hier ook geen discussie van maken. Tijd voor wat anders, i'm out.
Logs liegen niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Totale onzin. Ik heb geen sourceblock lava boven jouw trap geplaatst. Ik ga hier ook geen discussie van maken. Tijd voor wat anders, i'm out.
Neuj, en ik kan zie door wie hij is ontploft.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:46 schreef Flodder450 het volgende:
had datdus de creeper laten exploderen op mijn kerk of het huisje vlak bij de spawn gisteravond?
dat laatste was ik namelijk,mijn excuses voor het niet repareren
Ja als je bukkit draait moet je elke maand een nieuwe pc kopen, jwz.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:48 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb gehoord dat bukkit slecht voor je pc is, is dat zo?
Jquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:49 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja als je bukkit draait moet je elke maand een nieuwe pc kopen, jwz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |