abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102020678
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat je gemiddeld de helft van de keer dat je met een munt gooit op kop zal landen is ook een "statistisch verband" :')
Dat is wetenschappelijk, zonder statistiek prima aan te tonen.
pi_102020739
Goede klacht :)

Desalniettemin kan ik me er niet zo aan storen.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_102020743
Zoals ik al eerder in dit topic zei zal ik niet gaan ontkennen dat roken slecht is voor je gezondheid. Maar daar ging de klacht van TS helemaal niet over. Die klacht ging ook niet over meeroken: het krijgen van walmen uitgeblazen rook van een ander in je gezicht in de kroeg, buiten of elders.

Nee de klacht was van een veel tragischer soort, het ging erover dat je iemand die gerookt had kon ruiken aan zijn adem of kleren. Dit geldt zoals ook al eerder vermeld ook voor koffiedrinkers, eierenvreters, knoflookconsumenten, mensen die eens per week in bad gaan en geen deodorant gebruiken, mensen die nog nooit voor shampoo hebben gehoord, enz. Roken is hierin geen uitzondering.

Kortom TS wil eigenlijk klagen over roken puur uit rancune en pesterij, maar omdat het rokers terecht onmogelijk is gemaakt niet-rokers te hinderen kan ie dat eigenlijk niet meer. Dus nu heeft ie een hele maffe, kromme, U-bocht redenatie bedacht waarbij vrouwenlogica zelfs tekort schiet om de roker toch als negatief neer te zetten. En iedereen trapt erin :')
Een heer met stijl
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:09:49 #214
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102020843
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kortom TS wil eigenlijk klagen over roken puur uit rancune en pesterij, maar omdat het rokers terecht onmogelijk is gemaakt niet-rokers te hinderen kan ie dat eigenlijk niet meer. Dus nu heeft ie een hele maffe, kromme, U-bocht redenatie bedacht waarbij vrouwenlogica zelfs tekort schiet om de roker toch als negatief neer te zetten. En iedereen trapt erin :')
Zeik niet zeg. Veel rokers stinken echt enorm. Het is maar goed ook dat iemand ze daarvoor waarschuwt; ze hebben 't zelf nieteens door. Als je stinkend door 't leven wil gaan moet je dat verder zelf weten hoor :W
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:10:07 #215
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_102020862
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zoals ik al eerder in dit topic zei zal ik niet gaan ontkennen dat roken slecht is voor je gezondheid. Maar daar ging de klacht van TS helemaal niet over. Die klacht ging ook niet over meeroken: het krijgen van walmen uitgeblazen rook van een ander in je gezicht in de kroeg, buiten of elders.

Nee de klacht was van een veel tragischer soort, het ging erover dat je iemand die gerookt had kon ruiken aan zijn adem of kleren. Dit geldt zoals ook al eerder vermeld ook voor koffiedrinkers, eierenvreters, knoflookconsumenten, mensen die eens per week in bad gaan en geen deodorant gebruiken, mensen die nog nooit voor shampoo hebben gehoord, enz. Roken is hierin geen uitzondering.

Maar Fiets is geen zeurkous met dagelijks een veel te krappe string en jeukende schaamlippen. Als Fiets zeurt, dan heeft 'ie een nare ervaring met waarschijnlijk collega's.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_102020985
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:09 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zeik niet zeg. Veel rokers stinken echt enorm. Het is maar goed ook dat iemand ze daarvoor waarschuwt; ze hebben 't zelf nieteens door. Als je stinkend door 't leven wil gaan moet je dat verder zelf weten hoor :W
Als dit al waar zou zijn, zorgt dit in ieder geval niet voor een verminderde gezondheid van de omstander en daar gooit TS het op. Het zorgt voor overlast ja, maar van de zelfde orde als van iemand die standaard geen deodorant gebruikt of nooit z'n tanden poetst.

En verder kom op zeg, als je verder dan 50 cm van ze af staat ruik je dat niet (tenzij je dus bij ze op schoot kruipt, doe je dat?). En als ze kauwgom, pepermunt, wiebertjes of tictac gebruiken stinken ze minder erg dan jij na een kop koffie. :')
Een heer met stijl
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:16:27 #217
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102021102
Ik snap niet hoe rokers het voormekaar krijgen en wat ze dan roken (waarschijnlijk zijn ze armlastig en roken het rughaar van hun vrouw op ofzo) maar als je een paar meter achter ze loopt ruik je het duidelijk.

Een vriend van me moet ook altijd naarbuiten "even een peuk roken" en als 'ie dan in de kroeg weer binnenkomt neemt 'ie meteen zo'n rookwalm mee.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102021230
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:16 schreef Catbert het volgende:
Ik snap niet hoe rokers het voormekaar krijgen en wat ze dan roken (waarschijnlijk zijn ze armlastig en roken het rughaar van hun vrouw op ofzo) maar als je een paar meter achter ze loopt ruik je het duidelijk.
Ook als ze even niet roken?
quote:
Een vriend van me moet ook altijd naarbuiten "even een peuk roken" en als 'ie dan in de kroeg weer binnenkomt neemt 'ie meteen zo'n rookwalm mee.
En resteert dit de rest van de avond? Of is dit na 5 minuten al vervlogen? Ik stoor me meer aan mijn collega die de hele ochtend (>5 min.) naar de combinatie van koffie en ochtendadem meurt, 's middags na de lunch is het al niet veel beter eigenlijk. :')

Weleens gehoord van spijkers zoeken op laag water of niet? _O-
Een heer met stijl
pi_102021231
De chi-meiden roken altijd, lekkere stressende bitches jwz.

Alleen de meiden die uit Staphorst komen roken wellicht niet.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:22:17 #220
97079 Jeff89
Conquer All
pi_102021325
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:37 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik wil niemand iets opleggen. Dit is juist een discussie om uit te vogelen wat nou sociaal wenselijk is. Jij vindt dit "zeiken", maar dat heet dus discussiëren.
Jij hebt voor jezelf al duidelijk wat sociaal wenselijk gedrag is:
quote:
Het gaat er niet om wat je volgens de wet mag doen, maar wat sociaal wenselijk gedrag is. Jullie rokers vallen altijd maar weer terug op het feit van "buiten mag ik gaan en staan waar ik wil en je hebt het er maar mee te doen".
Nu moeten de rokers jouw mening alleen nog gaan delen, dát is waar jij naar streeft in deze 'discussie'..

quote:
Als je dat niet wilt, dan heeft het geen nut om verder te praten. Je valt wederom terug in de "ik mag het dus ik doe het" redenatie. Het is geen wedstrijd waar er een winnaar en een verliezer is. Stel je voor dat je op een punt toe moet geven!
Het is inderdaad geen wedstrijd.. Het is een klacht van TS, waarna ik hem duidelijk maakte dat hij maar ergens anders gaat staan. Jij probeert er nu een discussie van te maken, waarvan jij alvast besloten hebt dat ik een punt moet toegeven aan de niet rokers, terwijl mijn punt om mee te beginnen was dat ik dat NIET ga doen :')
quote:
Eigenlijk zou je eens de proef op de som moeten nemen en aan willekeurige (niet-rokende) bijstanders vragen of ze de geur van rook ook zo heerlijk vinden. Het liefst nog in de vriendenkring, dan dringt het wat beter tot je door.
Misschien moet jij eens beter lezen en het laten doordringen dat ik gewoon buiten blijf roken, ongeacht wie daar last van pretendeert te hebben.
quote:
Verwachte reactie: dat hoef ik niet, want ik wil zonder gezeik buiten een peukie kunnen roken. Kom eens met iets constructievers ;)
Waar het eigenlijk om gaat, is dat er niets of niemand is die dat peukie verbied. Oftewel: Als je er last van hebt, ga je maar ergens anders staan.. De roker staat in zijn recht, de klager heeft pech.

quote:
Een vrij land waar individualisme steeds meer de overhand krijgt.
Gelukkig wel ja.. Ben jij meer van de verzuilde samenleving? :')

quote:
Jij en ik als leken op het gebied van dergelijke onderzoeken kunnen dat niet zeggen. Dat is aan de onderzoekers om dat uit te zoeken.
Zelfs ik als leek kan zeggen dat de Stivoro constateringen niet kloppen... Dat jij dat niet kan zegt meer over jou :)
pi_102022140
opzich wel terechte klacht ja. ik kijk altijd kankerhard neer op mensen die roken :') zwakke sukkels. en wat al helemaal smerige is zijn van die onverzorgde mensen met hun shag geur inderdaad die om hun heen hangt :r
pi_102022177
Jeff89 je snapt het duidelijk niet. Je speelt het wéér op het feit dat het volgens de wet mag en dat je gewoon doet waar je zin in hebt. Daar gaat het niet over! Iedereen weet heus wel dat je in je recht staat hoor en ik tast je rechten echt niet aan. Je durft gewoon niet los te komen van je eigen standpunt en je in te leven in de meningen van anderen.

Alles wat ik zeg beantwoord je met "nee", "interesseert me niets" en "ik doe het lekker toch". Dat doen kinderen ook altijd als ze in een vervelende bui zijn. Die zijn ook zo eigenwijs.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:22 schreef Jeff89 het volgende:
Jij hebt voor jezelf al duidelijk wat sociaal wenselijk gedrag is:

[..]

Nu moeten de rokers jouw mening alleen nog gaan delen, dát is waar jij naar streeft in deze 'discussie'..
Helemaal niet. De tweede zin verduidelijkt wat ik bedoel in de eerste zin. Je denkt veel te zwart-wit. Er zitten nog zoveel grijstinten tussen.

Als jij nergens op toe wilt geven, zullen anderen dat ook niet willen doen. Dan krijg je zo'n lekker verzuurde samenleving waar iedereen chagrijnig doet ^O^ De Randstad is er een mooi voorbeeld van.
pi_102022297
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:42 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
opzich wel terechte klacht ja. ik kijk altijd kankerhard neer op mensen die roken :') zwakke sukkels. en wat al helemaal smerige is zijn van die onverzorgde mensen met hun shag geur inderdaad die om hun heen hangt :r
Wat me wel altijd opvalt zijn de gele nagels en gele tanden. Dat is inderdaad smerig -O-
pi_102022614
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:48 schreef zoem het volgende:

[..]

Wat me wel altijd opvalt zijn de gele nagels en gele tanden. Dat is inderdaad smerig -O-
Jullie doen net alsof je je in zo directe nabijheid van rokers mòet begeven, wat boeit dat nou zeg? Wat mij betreft hebben ze blauwe nagels en paarse tanden. Je wilt ook niet weten hoeveel opengebarsten steenpuisten een niet-roker op z'n linkerbil heeft zitten. Gele nagels en tanden ruik je niet en is niet schadelijk voor je gezondheid. Wat een mierenneukers zeg, het wordt gewoon bijna grappig :D
Een heer met stijl
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:57:57 #225
97079 Jeff89
Conquer All
pi_102022652
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:44 schreef zoem het volgende:
Jeff89 je snapt het duidelijk niet. Je speelt het wéér op het feit dat het volgens de wet mag en dat je gewoon doet waar je zin in hebt.
Feitelijke constatering.
quote:
Daar gaat het niet over!
Het IS de feitelijke situatie. Hoe kan het niet over de feitelijke situatie gaan?
quote:
Iedereen weet heus wel dat je in je recht staat hoor en ik tast je rechten echt niet aan. Je durft gewoon niet los te komen van je eigen standpunt en je in te leven in de meningen van anderen.
Je weet dat ik in mijn recht sta, je hebt alleen graag dat ik mijn recht vrijwillig afsta? Is dat het? Ik 'durf' niet los te komen van mijn eigen standpunt? Ik zie niet in waarom ik daar los van zou moeten komen..
quote:
Alles wat ik zeg beantwoord je met "nee", "interesseert me niets" en "ik doe het lekker toch". Dat doen kinderen ook altijd als ze in een vervelende bui zijn. Die zijn ook zo eigenwijs.
Dat kan je ook omdraaien. Jij gedraagt je als een kind die te horen heeft gekregen dat hij écht geen snoepje krijgt..

quote:
Helemaal niet. De tweede zin verduidelijkt wat ik bedoel in de eerste zin. Je denkt veel te zwart-wit. Er zitten nog zoveel grijstinten tussen.
Rokers vallen terug op een feit.. Waar val jij op terug?
Wederom op jouw EIGEN uitleg van wat sociaal wenselijk is..
quote:
Als jij nergens op toe wilt geven, zullen anderen dat ook niet willen doen. Dan krijg je zo'n lekker verzuurde samenleving waar iedereen chagrijnig doet ^O^ De Randstad is er een mooi voorbeeld van.
Je hoeft toch ook niet toe te geven aan mij? Ik rook buiten. Als je daar last van hebt, ga je ergens anders staan.. Je kán dat ook aan mij verzoeken, maar op straat zal ik dat weigeren, ben ik bang. Je kan ook blijven staan. Niemand hóeft toe te geven..
pi_102022906
Rook zelf niet maar vindt dit soort topics echt om te kotsen. Zoek een leven jankerd. :r
Soms
pi_102022935
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:05 schreef NietDoen het volgende:
Rook zelf niet maar vindt dit soort topics echt om te kotsen. Zoek een leven jankerd. :r
_O_
Een heer met stijl
pi_102023213
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Jullie doen net alsof je je in zo directe nabijheid van rokers mòet begeven, wat boeit dat nou zeg? Wat mij betreft hebben ze blauwe nagels en paarse tanden. Je wilt ook niet weten hoeveel opengebarsten steenpuisten een niet-roker op z'n linkerbil heeft zitten. Gele nagels en tanden ruik je niet en is niet schadelijk voor je gezondheid. Wat een mierenneukers zeg, het wordt gewoon bijna grappig :D
Opengebarste steenpuisten zijn ook smerig ja. Neemt niet weg dat je de gele nagels en tanden moet bagatelliseren. Al zal een kettingroker daar meer last van hebben dan een 'lichte' roker.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:57 schreef Jeff89 het volgende:
Je weet dat ik in mijn recht sta, je hebt alleen graag dat ik mijn recht vrijwillig afsta? Is dat het? Ik 'durf' niet los te komen van mijn eigen standpunt? Ik zie niet in waarom ik daar los van zou moeten komen..
Je moet niets afstaan. Je verwisselt hier je recht op vrijheid (wettelijk vastgelegd) met sociaal zijn (niet wettelijk vastgelegd). Ik probeer te discussiëren over het tweede, maar jij grijpt telkens terug naar het eerste. Om te kunnen praten over sociale omgang moet je je in kunnen leven in meningen van anderen en deze vervolgens afzetten tegen je eigen mening.
quote:
Dat kan je ook omdraaien. Jij gedraagt je als een kind die te horen heeft gekregen dat hij écht geen snoepje krijgt..
Ik houd niet zo van snoepjes.
quote:
Je hoeft toch ook niet toe te geven aan mij? Ik rook buiten. Als je daar last van hebt, ga je ergens anders staan.. Je kán dat ook aan mij verzoeken, maar op straat zal ik dat weigeren, ben ik bang. Je kan ook blijven staan. Niemand hóeft toe te geven..
Je doet nu net of je nergens meer buiten kan roken _O-
Het zou fijn zijn dat men rekening hield met elkaar. Ik neem aan dat jij daar ook zo over denkt?
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:21:03 #229
97079 Jeff89
Conquer All
pi_102025653
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:14 schreef zoem het volgende:

Je moet niets afstaan. Je verwisselt hier je recht op vrijheid (wettelijk vastgelegd) met sociaal zijn (niet wettelijk vastgelegd). Ik probeer te discussiëren over het tweede, maar jij grijpt telkens terug naar het eerste. Om te kunnen praten over sociale omgang moet je je in kunnen leven in meningen van anderen en deze vervolgens afzetten tegen je eigen mening.
Maar ik hóef helemaal niet te praten over sociale omgang. Tevens hóef ik me helemaal nergens in in te leven, en hóef ik helemaal niets af te zetten tegen mijn eigen mening.. Waarom wil je zo graag dat ik dat doe?

quote:
Je doet nu net of je nergens meer buiten kan roken _O-
Het zou fijn zijn dat men rekening hield met elkaar. Ik neem aan dat jij daar ook zo over denkt?
...Kan jij wel lezen? Ik mag juist vrijwel overal buiten roken. Tevens is 'rekening met elkaar houden' een breed begrip.. In welke zin wil je dat ik rekening houd met anderen? Want wat mij betreft doe ik dat al voldoende.
pi_102030740
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Behalve dat gele nagels en tanden er gewoon vies onverzorgd uit zien :') waar mensen met puisten op hun billen er vaak niks aan kunnen doen :')
pi_102030804
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:14 schreef zoem het volgende:

[..]

Opengebarste steenpuisten zijn ook smerig ja. Neemt niet weg dat je de gele nagels en tanden moet bagatelliseren. Al zal een kettingroker daar meer last van hebben dan een 'lichte' roker.

Jij of iemand anders heeft er tenminste geen last van en daar ging het nu net om in dit topic :)
Een heer met stijl
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:24:18 #232
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_102030855
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:50 schreef HerbertThePervert het volgende:
Lekker blowen
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_102031857
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:21 schreef brood_met_aarbeien het volgende:

[..]

Behalve dat gele nagels en tanden er gewoon vies onverzorgd uit zien :') waar mensen met puisten op hun billen er vaak niks aan kunnen doen :')
Je punt? Moeten rokers niet-rokers ook al mijden omdat ze er te lelijk uit zouden zien. Hoe denk je dat mensen eruit zien die verslaafd zijn aan hamburgers? Hun fysieke gestelheid gaat ook achteruit.
Echt people get over yourselves. :')2
Een heer met stijl
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:23:20 #234
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_102033592
die rooklucht vind ik nog niet zo erg maar die viezeriken naaien ook overal hun peuken neer, opruimen? ho maar :r
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:56:37 #235
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043742
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef Shispeed het volgende:
die rooklucht vind ik nog niet zo erg maar die viezeriken naaien ook overal hun peuken neer, opruimen? ho maar :r
Dat heb ik ook nooit zo begrepen. Het is sociaal compleet onacceptabel om ergens een blikje weg te smijten maar een peuk is gewoon prima... |:(
pi_102052557
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit zo begrepen. Het is sociaal compleet onacceptabel om ergens een blikje weg te smijten maar een peuk is gewoon prima... |:(
Vind ik ook raar ja.. Bij gelegenheid (en dat is op straat gewoon 99% van de tijd) druk ik altijd m'n peuk gewoon uit op de prullenbak alvorens hem daar in te deponeren.. (brandende peuken zijn niet zo praktisch :') )
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:32:40 #237
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_102052648
quote:
99s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben sinds drie dagen weer begonnen, ik zal wel weer stoppen. Sorry TS. :@
Al 17 uur gestopt. 8-)
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:58:24 #238
349307 yes_no_maybe
Not tottaly sure
pi_102053586
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 08:44 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Dus als jij uit je bek ruft naar de knoflook van het broodje shoarma dat je net hebt gegeten moet ik ook maar een topic aanmaken over mensen die shoarma eten?
doe je dat toch
Everything seems to be different.
pi_102089406
Ik heb geen probleem met rokers, ook al hangt er soms wel eens een rooklucht rond iemand. Niet fijn, maar maak me daar niet zo druk (meer) om. Van die rooklucht heb je verder ook weinig last.

Enige wat ik nog steeds idioot vind is dat rookplekken vaak direct bij een hoofdingang zitten. Moeten alsnog alle mensen door die rooklucht heen om bijvoorbeeld een ziekenhuis in of uit te lopen. Dat vind ik wel irritant en smerig. Bovendien slaag je dan niet echt in je anti-rookbeleid.

Snap ook wel dat je rokers niet weg moet stoppen, dat zou helemaal debiel zijn. Maar dat kan vast om een logischere manier aangepakt worden.
.
pi_102095866
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 11:47 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb geen probleem met rokers, ook al hangt er soms wel eens een rooklucht rond iemand. Niet fijn, maar maak me daar niet zo druk (meer) om. Van die rooklucht heb je verder ook weinig last.

Enige wat ik nog steeds idioot vind is dat rookplekken vaak direct bij een hoofdingang zitten. Moeten alsnog alle mensen door die rooklucht heen om bijvoorbeeld een ziekenhuis in of uit te lopen. Dat vind ik wel irritant en smerig. Bovendien slaag je dan niet echt in je anti-rookbeleid.

Snap ook wel dat je rokers niet weg moet stoppen, dat zou helemaal debiel zijn. Maar dat kan vast om een logischere manier aangepakt worden.
een zij ingang speciaal voor asma patienten? :)
pi_102096176
Al die anti rokers zouden ze moeten opsluiten, achterlijke kippen, als je zoveel problemen hebt met rokers, dan rot je toch op ? En sowieso mensen die denken dat roken zo gevaarlijk is en er paranoide van worden, echt serieus de achterlijkheid van mensen wordt steeds erger.

Dus ze willen enge foto's en teksten op sigaret pakjes zetten? waarom zetten ze dan geen plaatjes van kinderen die dood gaan van de honger op een Macdonalds verpakking? Waarom zetten ze dan geen foto's van gemartelde dieren op kosmetica producten? Waarom zetten ze dan geen plaatjes van dode mensen die dood zijn gegaan door drank op bier en wijn flessen?

Flikker toch een eind op achterlijke anti rokers met jullie gesloten gezichtsveld.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  zondag 18 september 2011 @ 14:31:17 #242
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_102096295
Dus ipv aan je vrienden te vragen of ze dat niet in jouw bijzijn willen doen, maak je een topic?

held. :')
O+
  zondag 18 september 2011 @ 14:31:27 #243
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_102096302
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:28 schreef Bredemug het volgende:
Al die anti rokers zouden ze moeten opsluiten, achterlijke kippen, als je zoveel problemen hebt met rokers, dan rot je toch op ? En sowieso mensen die denken dat roken zo gevaarlijk is en er paranoide van worden, echt serieus de achterlijkheid van mensen wordt steeds erger.

Dus ze willen enge foto's en teksten op sigaret pakjes zetten? waarom zetten ze dan geen plaatjes van kinderen die dood gaan van de honger op een Macdonalds verpakking? Waarom zetten ze dan geen gemartelde dieren op kosmetica producten? Waarom zetten ze dan geen plaatjes van dode mensen die dood zijn gegaan door drank op bier en wijn flessen?

Flikker toch een eind op achterlijke anti rokers met jullie gesloten gezichtsveld.
Een tevreden roker is geen onrust stoker.............nadat hij dood is gegaan aan een longziekte of kanker.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_102096312
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2011 14:31 schreef Saisai het volgende:
Dus ipv aan je vrienden te vragen of ze dat niet in jouw bijzijn willen doen, maak je een topic?

held. :')
originelen reaktie hoor
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
  zondag 18 september 2011 @ 14:31:58 #245
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_102096326
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:31 schreef HerbertThePervert het volgende:

[..]

originelen reaktie hoor
pff ik heb het hele topic niet gelezen :{w
O+
pi_102096333
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2011 14:31 schreef cvboer het volgende:

[..]

Een tevreden roker is geen onrust stoker.............nadat hij dood is gegaan aan een longziekte of kanker.
Wat een onzin!! Alsof mensen die niet roken niet dood gaan aan longziektes of longkanker wie heeft dezen fabeltje verzonnen?!?
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  zondag 18 september 2011 @ 14:41:43 #247
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_102096781
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:32 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Wat een onzin!! Alsof mensen die niet roken niet dood gaan aan longziektes of longkanker wie heeft dezen fabeltje verzonnen?!?
Ik heb nergens geschreven dat niet-rokers daar niet dood aan gaan.
Het is slechts jouw interpretatie van mijn stukje tekst.
Feit is wel dat rokers er een veel grotere kans op hebben om daaraan dood te gaan.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_102096949
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:32 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Het lijkt mij algemeen bekend dat als je rookt je aanzienlijk meer kans hebt om deze ziektes te krijgen. Onvoorstelbaar dat veel mensen in dit topic dit gewoon niet inzien, ontkennen of roepen dat er geen wetenschappelijk bewijs is, en als dit wordt aangeleverd over nuance e.d. gaan zeuren. :') Iedereen kent de gevolgen, rechtszaken, onderzoeken en foto's van longen van mensen die zeer lang gerookt hebben, niet alles is propaganda van Stivoro. :')
pi_102097172
En rooklucht hoort bij de sfeer van een kroeg of bar o.i.d. Jammer alleen dat je kleren zo gaan meuren. Maar ik ruik liever de rooklucht dan die gore zweet en bierlucht
  zondag 18 september 2011 @ 14:51:43 #250
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_102097268
Verkapt "kijk-mij-eens-autistisch-zijn-en-geen-sociaal-leven-hebben" topic.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_102097272
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 14:44 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Het lijkt mij algemeen bekend dat als je rookt je aanzienlijk meer kans hebt om deze ziektes te krijgen. Onvoorstelbaar dat veel mensen in dit topic dit gewoon niet inzien, ontkennen of roepen dat er geen wetenschappelijk bewijs is, en als dit wordt aangeleverd over nuance e.d. gaan zeuren. :') Iedereen kent de gevolgen, rechtszaken, onderzoeken en foto's van longen van mensen die zeer lang gerookt hebben, niet alles is propaganda van Stivoro. :')
Tuurlijk :) , er is net zoveel wetenschappelijk bewijs over de voordelen van roken dan dat er is over hoe slecht het wel niet is en ik zou me meer zorgen maken over de troep dat men dagelijks uit de supermarkt koopt en eet dan roken.

Je verneukt je lichaam nog sneller door troep te eten dan door te roken.
pi_102097461
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:51 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Tuurlijk :) , er is net zoveel wetenschappelijk bewijs over de voordelen van roken dan dat er is over hoe slecht het wel niet is en ik zou me meer zorgen maken over de troep dat men dagelijks uit de supermarkt koopt en eet dan roken.

Je verneukt je lichaam nog sneller door troep te eten dan door te roken.
Voordelen van roken heb ik nog nooit gehoord, welke zijn dat zoal (voor het lichaam dan, niet dingen als spekken van de staatskas of gezelligheid)?
pi_102097939
*draait een tabakje erbij :Y)
Acid burns your mind
You will never find
Only darkness inside
Turn, turn off your mind
pi_102098097
quote:
Voordelen van roken heb ik nog nooit gehoord, welke zijn dat zoal (voor het lichaam dan, niet dingen als spekken van de staatskas of gezelligheid)?
Don't Quit Smoking! Longtime Smokers Less Likely to Develop Parkinson's Disease
Health Benefits of Smoking Tobacco
Smoking does NOT cause lung cancer, in fact it just might protect you from nuclear fallout

Smoking Helps Protect Against Lung Cancer (http://web.archive.org/we(...)sitions/smoking.html)

zo is er nog veel meer, ook over dat het bewezen is dat nicotine de creativiteit stimuleert,

ik moet er wel bij vertellen dat dit allemaal geldt voor pure tabak(zoals de zeer oude merk ''American Spirit), marlboro en dat soort troep zijn wel gevaarlijk omdat er zoveel additieven inzitten en andere troep.
pi_102099362
zowel voor- als tegen onderzoeken moet je met een korreltje zout nemen. ligt er maar net aan welke belangengroep de boel betaald.
verder is het toch wel duidelijk dat je als roker meer kans op[ longkanker hebt.
voor de rest wordt het gevaar nogal opgeblazen en uitvergroot. slecht eten en weinig bewegen + stress is veel gevaarlijker. autorijden is gevaarlijker.

vrouwen krijgen het meest borstklanker, daarna dikkedarm kanker, daarna longkanker.
mannen het vaakste prostaatkanker, daarna longkanker.

algemeen komt huidkanker het vaakst voor, met andere woorden: zonnebaden is gevaarlijker dan roken. (alhoewel huidkanker natuurlijk wel veel vaker kan worden genezen dan longkanker.. )

en voor degenen die zo zeker weten dat roken longkanker veroorzaakt;
zoek eens even op dan, hoeveel rokers longkanker krijgen. een percentage. en dan even posten hier, aub.
  zondag 18 september 2011 @ 18:21:39 #256
97079 Jeff89
Conquer All
pi_102105222
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 14:44 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Het lijkt mij algemeen bekend dat als je rookt je aanzienlijk meer kans hebt om deze ziektes te krijgen.
"Het lijkt jou" algemeen bekend, aha. "aanzienlijk meer"? Wat is aanzienlijk? 10% 20?
quote:
Onvoorstelbaar dat veel mensen in dit topic dit gewoon niet inzien, ontkennen of roepen dat er geen wetenschappelijk bewijs is, en als dit wordt aangeleverd over nuance e.d. gaan zeuren. :')
Want de nuance is volledig onbelangrijk natuurlijk, als het wetenschappelijk onderzoek betreft :')
quote:
Iedereen kent de gevolgen, rechtszaken, onderzoeken en foto's van longen van mensen die zeer lang gerookt hebben, niet alles is propaganda van Stivoro. :')
Grappig dat het meeste wat je opnoemt wél typische Stivoro propaganda is.. Die longfotos bijvoorbeeld.. Zijn die van mannen of vrouwen? Rookte ze sigaren of sigaretten? Pakje per dag, meer, minder? Hoe oud waren die mensen? Wanneer begonnen ze met roken?

En "iedereen kent de gevolgen"? Nigga puh-lease.. Ik ken de gevolgen niet. Kan je me ze even beknopt, en gestaafd uitleggen?
pi_102105512
Geweldig, rokers die altijd maar een excuus zoeken om te kunnen blijven paffen. :')

Vooral door blijven stomen, lekker de staatskas spekken, is voor mij ook beter.
Dan hou ik het bij niet-roken, een fit en gezond leven zonder stank.
Ach verschil moet er zijn. :+

Bedankt rokers :)
pi_102107732
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:21 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

"Het lijkt jou" algemeen bekend, aha. "aanzienlijk meer"? Wat is aanzienlijk? 10% 20?
Het is algemeen (over-) bekend.
http://mens-en-gezondheid(...)delen-van-roken.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Health_effects_of_tobacco

quote:
The World Health Organization (WHO) estimates that tobacco caused 5.4 million deaths in 2004[5] and 100 million deaths over the course of the 20th century.[6] Similarly, the United States Centers for Disease Control and Prevention describes tobacco use as "the single most important preventable risk to human health in developed countries and an important cause of premature death worldwide."[7]
Leef je uit. Bronnen staan erbij, maar die zul je wel weer in twijfel trekken.
  zondag 18 september 2011 @ 20:16:38 #259
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_102110511
Hmmm lekker roken vlak voor dat ik de trein instap om dan vervolgens naast chagrijnige mensen te zitten :@
Mijn nieuwe ondertitel
pi_102110615
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:16 schreef sinepedraap het volgende:
Hmmm lekker roken vlak voor dat ik de trein instap om dan vervolgens naast chagrijnige mensen te zitten :@
Hmm kankerstokjes. _O-
pi_102110696
De niet-rokers zijn nog erger dan de rokers. Hebben wij (de rokers) ooit wel eens iets gezegd over niet-rokers? Nee. Wij vallen jullie niet lastig, waarom jullie ons dan wel? :')
pi_102112879
TS is zo'n vage kennis die als je bij het uitgaan staat te roken altijd semi grappig TSSSK TSSSK ROKEN IS SLECHT VOOR JE HE zegt en vervolgens er wel bij gaat staan.

Tevens zijn rokers vaak leuke mensen.
Pak je momentje.
  zondag 18 september 2011 @ 20:55:28 #263
97079 Jeff89
Conquer All
pi_102113401
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 19:25 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Het is algemeen (over-) bekend.
http://mens-en-gezondheid(...)delen-van-roken.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Health_effects_of_tobacco

[..]

Leef je uit. Bronnen staan erbij, maar die zul je wel weer in twijfel trekken.
Hihi dus je kan het wel.. Tevens bewijzen die bronnen mijn punt: Stivoro beweringen zijn ongenuanceerde onzin. Beweringen als 'roken veroorzaakt dodelijke longkanker' zijn gewoon niet waar.
  zondag 18 september 2011 @ 20:57:44 #264
342724 Skateboard
I'm a Sk8er Boi
pi_102113550
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:50 schreef HerbertThePervert het volgende:
Lekker blowen
pi_102114258
kuch kuch
pi_102118826
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:22 schreef okiokinl het volgende:

[..]

een zij ingang speciaal voor asma patienten? :)
Nou gewoon dat de rokers niet direct bij/naast de hoofdingang staan, zodat niet iedereen door die rooklucht hoeft te lopen. Bij de meeste zaken is dat overigens geen probleem, maar bij bijvoorbeeld een ziekenhuis staan er vaak vrij veel mensen en dan wordt het een flinke walm rook.

Sommige niet-rokers moeten minder zeuren en sommige rokers moeten iets meer rekening houden met anderen. :)
.
pi_102126150
ik heb 20 jaar naar volle tevredenheid gerookt en ben nu 1 jaar naar volle tevredenheid gestopt!
pi_102126551
Tegen de rokers heb ik slechts dit te zeggen: Allen Carr.

Fuck geld geven aan british american tobacco company (en de overheid) om kanker van ze te kunnen kopen.
  maandag 19 september 2011 @ 00:55:18 #269
346879 Mary-Louise
Take a leap of faith.
pi_102127886
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:19 schreef Infection het volgende:
De niet-rokers zijn nog erger dan de rokers. Hebben wij (de rokers) ooit wel eens iets gezegd over niet-rokers? Nee. Wij vallen jullie niet lastig, waarom jullie ons dan wel? :')
Omdat de niet-rokers niet naar rook stinken zoals de rokers dat doen. Wij vallen jullie lastig omdat jullie stinken, moeilijk te begrijpen?
pi_102127910
Het zijn altijd mannen die zeuren; vrouwen nooit, valt me op
pi_102127949
Origineel topic deze.
pi_102127968
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 00:55 schreef Mary-Louise het volgende:

[..]

Omdat de niet-rokers niet naar rook stinken zoals de rokers dat doen. Wij vallen jullie lastig omdat jullie stinken, moeilijk te begrijpen?
Ik word eigenlijk nooit lastig gevallen door niet rokers omdat ik rook.
pi_102128124
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 00:55 schreef Mary-Louise het volgende:

[..]

Je stinkt zelf, naar iets zurigs.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_102128870
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:28 schreef Gixxergirl het volgende:
Geweldig, rokers die altijd maar een excuus zoeken om te kunnen blijven paffen. :')

Vooral door blijven stomen, lekker de staatskas spekken, is voor mij ook beter.
Dan hou ik het bij niet-roken, een fit en gezond leven zonder stank.
Ach verschil moet er zijn. :+

Bedankt rokers :)
haha ik heb echt helemaal geen excuus nodig om te blijven roken hoor, dat heet een verslaving.
we proberen alleen de gestressde niet-roker hier een beetje te ontstressen, voordat ie vroegtijdig doodgaat aan een hartaanval. :) je gaat echt niet dood van een wolkje rook inademen.
pi_102128888
Ga janken.
pi_102128976
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 02:29 schreef okiokinl het volgende:

[..]

haha ik heb echt helemaal geen excuus nodig om te blijven roken hoor, dat heet een verslaving.
we proberen alleen de gestressde niet-roker hier een beetje te ontstressen, voordat ie vroegtijdig doodgaat aan een hartaanval. :) je gaat echt niet dood van een wolkje rook inademen.
Waarom zou je expres rook je longen in ademen, het is onnatuurlijk en evolutionair gezien totaal stupide.

Ik kan niet geloven dat ik het 5 jaar lang heb gedaan, ook al waren het misschien maar 5 sigaretten per dag.
pi_102128987
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 02:54 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Waarom zou je expres rook je longen in ademen, het is onnatuurlijk en evolutionair gezien totaal stupide.

Ik kan niet geloven dat ik het 5 jaar lang heb gedaan, ook al waren het misschien maar 5 sigaretten per dag.
En nu omdat je gestopt bent ben je opeens een anti-roker? Doe niet zo hypocriet man, jezus. Je hebt al gerookt dus geen recht van spreken meer.
pi_102130298
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 02:54 schreef Koskesh het volgende:

[..]

we doen vele onnatuurlijke dingen.
en als je naar inheemse stammen gaat kijken, dan hebben ze allen zo hun rituelen, waaronder sommigen roken.
pi_102130339
lekkere sigaretje roken soms :9 niks mis mee toch?
pi_102130419
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 08:53 schreef Aukje83 het volgende:
lekkere sigaretje roken soms :9 niks mis mee toch?
Als je snel dood wilt gaan, snel rimpels wilt krijgen en snel je conditie wil verneuken dan is er niks mis mee ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')