Waarom zou je expres rook je longen in ademen, het is onnatuurlijk en evolutionair gezien totaal stupide.quote:Op maandag 19 september 2011 02:29 schreef okiokinl het volgende:
[..]
haha ik heb echt helemaal geen excuus nodig om te blijven roken hoor, dat heet een verslaving.
we proberen alleen de gestressde niet-roker hier een beetje te ontstressen, voordat ie vroegtijdig doodgaat aan een hartaanval.je gaat echt niet dood van een wolkje rook inademen.
En nu omdat je gestopt bent ben je opeens een anti-roker? Doe niet zo hypocriet man, jezus. Je hebt al gerookt dus geen recht van spreken meer.quote:Op maandag 19 september 2011 02:54 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Waarom zou je expres rook je longen in ademen, het is onnatuurlijk en evolutionair gezien totaal stupide.
Ik kan niet geloven dat ik het 5 jaar lang heb gedaan, ook al waren het misschien maar 5 sigaretten per dag.
we doen vele onnatuurlijke dingen.quote:Op maandag 19 september 2011 02:54 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Waarom zou je expres rook je longen in ademen, het is onnatuurlijk en evolutionair gezien totaal stupide.
Ik kan niet geloven dat ik het 5 jaar lang heb gedaan, ook al waren het misschien maar 5 sigaretten per dag.
Als je snel dood wilt gaan, snel rimpels wilt krijgen en snel je conditie wil verneuken dan is er niks mis mee ja.quote:Op maandag 19 september 2011 08:53 schreef Aukje83 het volgende:
lekkere sigaretje roken somsniks mis mee toch?
Oh, my, fucking, god. Wat een dom argument.quote:Op maandag 19 september 2011 02:59 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En nu omdat je gestopt bent ben je opeens een anti-roker? Doe niet zo hypocriet man, jezus. Je hebt al gerookt dus geen recht van spreken meer.
Deze dingen wist ik al, die staan namelijk ook op het pakjequote:Op maandag 19 september 2011 08:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je snel dood wilt gaan, snel rimpels wilt krijgen en snel je conditie wil verneuken dan is er niks mis mee ja.
Met goedkeuring van de regering.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:00 schreef killurz het volgende:
niet-rokers
sommige mensen zuipen zich de tering in
Heineken & Horeca lobby..quote:Op maandag 19 september 2011 09:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom kan Den Haag tabaksfabrikanten wel afknijpen maar bierbrouwers niet?
nu kick jij het topic ook weer, waardoor die helemaal bovenaan staat ipv dat ie ondersneeuwd wat anders was gebeurdquote:Op maandag 9 december 2013 14:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Bedankt voor deze compleet nutteloze en kansloze kick, man.
En terecht.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:02 schreef Dlocks het volgende:
Volgens mij zijn er al een paar duizend topics over dit onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |