wat maakt dat nou weer uit?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:47 schreef ViezeFur het volgende:
Het is toch echt kanker triest dat iemand van de "crew" zo'n topique maakt
Jullie moeten het goede voorbeeld geven.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat maakt dat nou weer uit?
alsof die niet mogen klagenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:47 schreef ViezeFur het volgende:
Het is toch echt kanker triest dat iemand van de "crew" zo'n topique maakt
wat is er dan mis met dit topic? ga toch weg man. Ga roken of zo.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:49 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Jullie moeten het goede voorbeeld geven.
Want die zijn superieur?quote:
Nog beterquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee, het is niet prettig om naast jullie te zitten als jullie net een sigaret hebben gerookt. Nee, de lucht die uit jullie mond komt ruikt niet lekker. En de andere kant op ademen weet de grafgeur uit jullie mond ook niet te verbergen. Zelfs een pakje kauwgom verricht geen wonderen.
Daarnaast is het waarschijnlijk ook een grote moeite om GEEN peuk op te steken als je in een gezelschap bent van niet-rokers. Stel je voor dat je die 5 minuten buiten niet kunt verneuken met de geur van ranzige kanker uit een met geel speeksel gedraaid sjekkie. Stel uzelf eens voor!
Maar ts, zeur toch niet zo, dan ga je toch lekker dood? Dat klopt, maar ik heb toch liever niet dat ik daarbij geholpen word. Neen, rokersvrinden, die hobby van jullie he... is vies.
nee, meeroken is totaal niet gevaarlijk. Echt totaal niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
TS, toon aub rapporten waaruit onomstotelijk blijkt dat meeroken een invloed heeft op de gezondheid. Tot die tijd niet zeuren. Er zijn ook genoeg geuren waar ik me aan erger.
Overigens, als je tijdens je zoektocht naar dat rapport stuit op een rapport waar er een direct oorzaak/gevolg wordt aangetoond tussen roken en kanker, zou ik die ook graag willen zien.
Zeiksnor.
de gemiddelde roker denkt dus echt dat ze lekker uit hun mond ruiken en is te arrogant om ook maar rekening te houden met wie dan ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:50 schreef de_gebruiker het volgende:
De gemiddelde roker boeit het geen reet wat jij er van vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |