Tuurlijkquote:Op zondag 18 september 2011 14:44 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Het lijkt mij algemeen bekend dat als je rookt je aanzienlijk meer kans hebt om deze ziektes te krijgen. Onvoorstelbaar dat veel mensen in dit topic dit gewoon niet inzien, ontkennen of roepen dat er geen wetenschappelijk bewijs is, en als dit wordt aangeleverd over nuance e.d. gaan zeuren.Iedereen kent de gevolgen, rechtszaken, onderzoeken en foto's van longen van mensen die zeer lang gerookt hebben, niet alles is propaganda van Stivoro.
Voordelen van roken heb ik nog nooit gehoord, welke zijn dat zoal (voor het lichaam dan, niet dingen als spekken van de staatskas of gezelligheid)?quote:Op zondag 18 september 2011 14:51 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Tuurlijk, er is net zoveel wetenschappelijk bewijs over de voordelen van roken dan dat er is over hoe slecht het wel niet is en ik zou me meer zorgen maken over de troep dat men dagelijks uit de supermarkt koopt en eet dan roken.
Je verneukt je lichaam nog sneller door troep te eten dan door te roken.
Don't Quit Smoking! Longtime Smokers Less Likely to Develop Parkinson's Diseasequote:Voordelen van roken heb ik nog nooit gehoord, welke zijn dat zoal (voor het lichaam dan, niet dingen als spekken van de staatskas of gezelligheid)?
"Het lijkt jou" algemeen bekend, aha. "aanzienlijk meer"? Wat is aanzienlijk? 10% 20?quote:Op zondag 18 september 2011 14:44 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Het lijkt mij algemeen bekend dat als je rookt je aanzienlijk meer kans hebt om deze ziektes te krijgen.
Want de nuance is volledig onbelangrijk natuurlijk, als het wetenschappelijk onderzoek betreftquote:Onvoorstelbaar dat veel mensen in dit topic dit gewoon niet inzien, ontkennen of roepen dat er geen wetenschappelijk bewijs is, en als dit wordt aangeleverd over nuance e.d. gaan zeuren.
Grappig dat het meeste wat je opnoemt wél typische Stivoro propaganda is.. Die longfotos bijvoorbeeld.. Zijn die van mannen of vrouwen? Rookte ze sigaren of sigaretten? Pakje per dag, meer, minder? Hoe oud waren die mensen? Wanneer begonnen ze met roken?quote:Iedereen kent de gevolgen, rechtszaken, onderzoeken en foto's van longen van mensen die zeer lang gerookt hebben, niet alles is propaganda van Stivoro.
Het is algemeen (over-) bekend.quote:Op zondag 18 september 2011 18:21 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
"Het lijkt jou" algemeen bekend, aha. "aanzienlijk meer"? Wat is aanzienlijk? 10% 20?
Leef je uit. Bronnen staan erbij, maar die zul je wel weer in twijfel trekken.quote:The World Health Organization (WHO) estimates that tobacco caused 5.4 million deaths in 2004[5] and 100 million deaths over the course of the 20th century.[6] Similarly, the United States Centers for Disease Control and Prevention describes tobacco use as "the single most important preventable risk to human health in developed countries and an important cause of premature death worldwide."[7]
Hmm kankerstokjes.quote:Op zondag 18 september 2011 20:16 schreef sinepedraap het volgende:
Hmmm lekker roken vlak voor dat ik de trein instap om dan vervolgens naast chagrijnige mensen te zitten
Hihi dus je kan het wel.. Tevens bewijzen die bronnen mijn punt: Stivoro beweringen zijn ongenuanceerde onzin. Beweringen als 'roken veroorzaakt dodelijke longkanker' zijn gewoon niet waar.quote:Op zondag 18 september 2011 19:25 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Het is algemeen (over-) bekend.
http://mens-en-gezondheid(...)delen-van-roken.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Health_effects_of_tobacco
[..]
Leef je uit. Bronnen staan erbij, maar die zul je wel weer in twijfel trekken.
Nou gewoon dat de rokers niet direct bij/naast de hoofdingang staan, zodat niet iedereen door die rooklucht hoeft te lopen. Bij de meeste zaken is dat overigens geen probleem, maar bij bijvoorbeeld een ziekenhuis staan er vaak vrij veel mensen en dan wordt het een flinke walm rook.quote:Op zondag 18 september 2011 14:22 schreef okiokinl het volgende:
[..]
een zij ingang speciaal voor asma patienten?
Omdat de niet-rokers niet naar rook stinken zoals de rokers dat doen. Wij vallen jullie lastig omdat jullie stinken, moeilijk te begrijpen?quote:Op zondag 18 september 2011 20:19 schreef Infection het volgende:
De niet-rokers zijn nog erger dan de rokers. Hebben wij (de rokers) ooit wel eens iets gezegd over niet-rokers? Nee. Wij vallen jullie niet lastig, waarom jullie ons dan wel?
Ik word eigenlijk nooit lastig gevallen door niet rokers omdat ik rook.quote:Op maandag 19 september 2011 00:55 schreef Mary-Louise het volgende:
[..]
Omdat de niet-rokers niet naar rook stinken zoals de rokers dat doen. Wij vallen jullie lastig omdat jullie stinken, moeilijk te begrijpen?
Je stinkt zelf, naar iets zurigs.quote:Op maandag 19 september 2011 00:55 schreef Mary-Louise het volgende:
[..]
Omdat de niet-rokers niet naar rook stinken zoals de rokers dat doen. Wij vallen jullie lastig omdat jullie stinken, moeilijk te begrijpen?
haha ik heb echt helemaal geen excuus nodig om te blijven roken hoor, dat heet een verslaving.quote:Op zondag 18 september 2011 18:28 schreef Gixxergirl het volgende:
Geweldig, rokers die altijd maar een excuus zoeken om te kunnen blijven paffen.
Vooral door blijven stomen, lekker de staatskas spekken, is voor mij ook beter.
Dan hou ik het bij niet-roken, een fit en gezond leven zonder stank.
Ach verschil moet er zijn.
Bedankt rokers
Waarom zou je expres rook je longen in ademen, het is onnatuurlijk en evolutionair gezien totaal stupide.quote:Op maandag 19 september 2011 02:29 schreef okiokinl het volgende:
[..]
haha ik heb echt helemaal geen excuus nodig om te blijven roken hoor, dat heet een verslaving.
we proberen alleen de gestressde niet-roker hier een beetje te ontstressen, voordat ie vroegtijdig doodgaat aan een hartaanval.je gaat echt niet dood van een wolkje rook inademen.
En nu omdat je gestopt bent ben je opeens een anti-roker? Doe niet zo hypocriet man, jezus. Je hebt al gerookt dus geen recht van spreken meer.quote:Op maandag 19 september 2011 02:54 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Waarom zou je expres rook je longen in ademen, het is onnatuurlijk en evolutionair gezien totaal stupide.
Ik kan niet geloven dat ik het 5 jaar lang heb gedaan, ook al waren het misschien maar 5 sigaretten per dag.
we doen vele onnatuurlijke dingen.quote:Op maandag 19 september 2011 02:54 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Waarom zou je expres rook je longen in ademen, het is onnatuurlijk en evolutionair gezien totaal stupide.
Ik kan niet geloven dat ik het 5 jaar lang heb gedaan, ook al waren het misschien maar 5 sigaretten per dag.
Als je snel dood wilt gaan, snel rimpels wilt krijgen en snel je conditie wil verneuken dan is er niks mis mee ja.quote:Op maandag 19 september 2011 08:53 schreef Aukje83 het volgende:
lekkere sigaretje roken somsniks mis mee toch?
Oh, my, fucking, god. Wat een dom argument.quote:Op maandag 19 september 2011 02:59 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En nu omdat je gestopt bent ben je opeens een anti-roker? Doe niet zo hypocriet man, jezus. Je hebt al gerookt dus geen recht van spreken meer.
Deze dingen wist ik al, die staan namelijk ook op het pakjequote:Op maandag 19 september 2011 08:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je snel dood wilt gaan, snel rimpels wilt krijgen en snel je conditie wil verneuken dan is er niks mis mee ja.
Met goedkeuring van de regering.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:00 schreef killurz het volgende:
niet-rokers
sommige mensen zuipen zich de tering in
Heineken & Horeca lobby..quote:Op maandag 19 september 2011 09:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom kan Den Haag tabaksfabrikanten wel afknijpen maar bierbrouwers niet?
nu kick jij het topic ook weer, waardoor die helemaal bovenaan staat ipv dat ie ondersneeuwd wat anders was gebeurdquote:Op maandag 9 december 2013 14:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Bedankt voor deze compleet nutteloze en kansloze kick, man.
En terecht.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:02 schreef Dlocks het volgende:
Volgens mij zijn er al een paar duizend topics over dit onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |