quote:FIFA 12 komt met de gloednieuwe Player Impact Engine, een fysica-engine die voor nog realistischere interacties op het veld zorgt. Ervaar hoe spelers elkaar in het echt uitdagen, om balbezit vechten, en fysieke confrontaties aangaan. Bij elk contact zijn er oneindig veel natuurlijke en geloofwaardige gevolgen. Spelers voelen zich sterker aan de bal, duwen en trekken in de strijd om balbezit en herstellen zich sneller van lichte tackles.
De revolutionaire vernieuwingen in de gameplay maken FIFA 12 nog interactiever en spannender. Met de nieuwe precisiedribbels krijg je nog meer controle over de bal in kleine ruimtes. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Verdedigen is nu net zo geavanceerd en belangrijk als in het echte voetbal. De tactische verdedigingsopties zorgen ervoor dat positie kiezen, passes onderscheppen en tackelen allemaal even zwaar meetellen. Tactiek en timing zijn cruciaal.
FIFA 12 is spannend van begin tot einde, van de voorbereiding op de wedstrijd tot het laatste fluitsignaal. Je voelt de spanning van een wedstrijddag. Het navigeren gaat sneller en makkelijker, en je kunt kiezen uit meer dan 500 officiële clubs. Een aantal nieuwe features:
Pro Player Intelligence
De CPU-spelers beschikken over het inzicht van een profspeler en nemen beslissingen op basis van hun eigen vaardigheden en de sterke en zwakke punten van hun teamgenoten. Spelers met een uitzonderlijk spelinzicht zien bijvoorbeeld als enige die ene kans voor een steekpass. Een speler als Kaká van Real Madrid zal eerder (en sneller) een loopkans zien voor een teamgenoot dan een speler met minder inzicht. Teams houden bij hun aanval rekening met de sterke punten van hun veldspelers, en de zwakke punten van de tegenstander, waardoor elke wedstrijd een unieke en levensechte ervaring wordt.
Tactische verdedigingsopties
Verandert het verdedigen compleet: positie kiezen, passes onderscheppen en op het juiste moment tackelen tellen allemaal even zwaar mee bij het verdedigen. Tactiek en timing zijn cruciaal.
Precisiedribbels
Geniet van nieuwe manieren om tegenstanders te passeren. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Gebruik korte dribbels in de kleine ruimte, op de vleugels en zelfs bij het afschermen van de bal voor een tegenstander.
Echte blessures
De Player Impact Engine houdt de interactie tussen spelers continu in de gaten, analyseert de kracht van het contact en de impact op het lichaam om na te gaan waar echte blessures ontstaan. Daardoor wordt het speltype Carrière nog spannender en krijgt het nog meer inhoud. Je wordt geconfronteerd met spelers die te kampen hebben met nieuwe soorten blessures en moet beslissen of het verantwoordelijk is om een nog herstellende speler het veld op te sturen.
Nieuwe presentatie
Wedstrijden lijken nog meer op echte televisie-uitzendingen. De belichting is drastisch verbeterd, het publiek levensechter en de nieuwe standaardcamera zorgt ervoor dat elke wedstrijd een waar spektakel wordt.
Verbeterde navigatie
Het menusysteem is vernieuwd en biedt een snelle en eenvoudige navigatie. Het hoofdmenu kan worden aangepast aan je arenaspeler, Virtuele prof en favoriete club.
Compleet authentiek
Met ruim 500 officiële clublicenties en meer dan 15.000 spelers.
quote:Interessante #FIFA12 tweets
@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12
@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12
@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12
@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12
@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it
@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12
@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.
@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.
@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12
@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!
@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12
quote:Echte gezichten in FIFA 12
De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.
Release: 30 september 2011quote:FIFA 12 EA Sports Football Club
EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.
• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.
• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.
• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.
• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.
• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.
• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com
• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
Ja, leuk . Maar ik krijg hem toch echt de 29e.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:08 schreef Knt94. het volgende:
[..]
http://www.psonly.nl/nieu(...)FA_12_bekendgemaakt/
Gisteren bijna gedaan met Zlatan. Ik zag dat het de trick was alleen de defender kreeg de balquote:
bron?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
WTF, geen Tsjechische en Turkse competitie meer.
Ik ben al aan het downloaden...quote:Op woensdag 14 september 2011 17:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Binnen een paar uur op PSN?
Het is een trick die je bijna nooit ziet, maar wel lache. Hoewel ik hem bijna nooit ga gebruiken. Net als alle hoog houd tricks.quote:
Thanks, ga daar eens kijken.quote:Op woensdag 14 september 2011 08:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat kan. En je speelt idd op amateur
In het hoofdmenu iets met spelopties ofzo.
Wat mij betreft mogen ze die nationale teams eruit halen, en in plaats daarvan meer competities toevoegen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-12-league-team-list/
Ik wil alle 199 nationale teams net als in het WK spelquote:Op woensdag 14 september 2011 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze die nationale teams eruit halen, en in plaats daarvan meer competities toevoegen.
Fifa wk2010 speel ik af en toe nogquote:Op woensdag 14 september 2011 17:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik wil alle 199 nationale teams net als in het WK spel
Maar daar is het WK-spel toch voor.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
60 euro toenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar daar is het WK-spel toch voor.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Daarvoor is het Creation Centre er. Al die landen heb ik vorig jaar gewoon gedownload.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
De FIFA World Cup: South Africa 2010 had anders ook veel vernieuwingen. Het speelde beter en soepeler dan FIFA 10, en had al eigenschappen van FIFA 11 (die toen nog niet aangekondigd was). Daarnaast is dit niet één, twee, drie simpelweg DLC. De game zag er nog beter uit, had een verbeterde engine en gewoon veel andere functionaliteit.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
60 euro toen![]()
Maak dan gewoon een DLC ofzo? 20 euro vind ik het wel waard.
Ik heb ook de wk game gekocht, was inderdaad fijner maar wat een kut vuvuzela's en het schieten van afstand was best easy daaro!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:15 schreef WSquater het volgende:
[..]
De FIFA World Cup: South Africa 2010 had anders ook veel vernieuwingen. Het speelde beter en soepeler dan FIFA 10, en had al eigenschappen van FIFA 11 (die toen nog niet aangekondigd was). Daarnaast is dit niet één, twee, drie simpelweg DLC. De game zag er nog beter uit, had een verbeterde engine en gewoon veel andere functionaliteit.
Als je trouwens 60 euro voor een game betaalt, doe je ergens iets fout.
Sowieso PS3 want bluray, xmb menu, sony ipv microsoft, ingebouwde hardeschijf en gewoon mooi design + betere hardwarequote:Op woensdag 14 september 2011 18:13 schreef WSquater het volgende:
Voor de mensen die nog twijfelen tussen Xbox 360 en PS3: volgens de eerste grafische vergelijkingen ziet de PS3 er beter uit. Verder heb ik al een paar keer gelezen dat sommigen FIFA 12 soepeler vinden draaien op de PS3 dan 360, maar da's uiteraard een mening.
Edit: en op zowel de 360 als PS3, zijn de games sub-HD. In dit geval net onder 720p ('704p').
Heb het zelf niet gekocht, maar die prijs toen.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:15 schreef WSquater het volgende:
[..]
De FIFA World Cup: South Africa 2010 had anders ook veel vernieuwingen. Het speelde beter en soepeler dan FIFA 10, en had al eigenschappen van FIFA 11 (die toen nog niet aangekondigd was). Daarnaast is dit niet één, twee, drie simpelweg DLC. De game zag er nog beter uit, had een verbeterde engine en gewoon veel andere functionaliteit.
Als je trouwens 60 euro voor een game betaalt, doe je ergens iets fout.
start nou niet een consolewar!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sowieso PS3 want bluray, xmb menu, sony ipv microsoft, ingebouwde hardeschijf en gewoon mooi design + betere hardware
Okay!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sowieso PS3 want bluray, xmb menu, sony ipv microsoft, ingebouwde hardeschijf en gewoon mooi design + betere hardware
TE LAATquote:Op woensdag 14 september 2011 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
start nou niet een consolewar!
Ik vind het anders best wel handige informatie als je niet weet voor welke console je moet gaan. Hoe mensen daarop reageren, tja... niet mijn probleemquote:
fixedquote:Op woensdag 14 september 2011 18:42 schreef Dudeweiser het volgende:
als je nu nog steeds geen PS3 heb, of een xbox dan doe je gewoon niet meer mee.
Is wel een wezenlijk verschil. In jou zin hoor je er bij als je xbx of ps3 hebt. In de zijn van Boterbartje hoor je er alleen bij als je een PS3 hebtquote:Op woensdag 14 september 2011 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt een komma verplaatst?
Wut?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Daarvoor is het Creation Centre er. Al die landen heb ik vorig jaar gewoon gedownload.
http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa/creation-centre
Jup, DE MACHT VAN DE KOMMA!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is wel een wezenlijk verschil. In jou zin hoor je er bij als je xbx of ps3 hebt. In de zijn van Boterbartje hoor je er alleen bij als je een PS3 hebt
oké. ik ga niet happen op de consolewarquote:Op woensdag 14 september 2011 18:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup, DE MACHT VAN DE KOMMA!![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup DE MACHT VAN DE KOM, MA!![]()
Eenschquote:Op woensdag 14 september 2011 19:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oké. ik ga niet happen op de consolewar
één ding waar we het wel over eens zijn:
De wii zuigt.
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oké. ik ga niet happen op de consolewar
één ding waar we het wel over eens zijn:
De wii zuigt.
ook al sinds mario galaxy 2 niet meer aangeraakt maar straks komt de nieuwe zeldaquote:Op woensdag 14 september 2011 19:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HAHA GNIFFIE HEEFT EEN WII![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb er ook een gehad, stond alleen maar stof te happen
Enige voordeel waar Microsoft zich druk over hoeft te maken is de Blu Ray speler, puur vanwege de capaciteit.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vroeger zat de hardeschijf bij microsoft erbuiten, tegenwoordig volgens mij ook geïntegreerd. tevens betalen voor xbox livequote:Op woensdag 14 september 2011 19:06 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Enige voordeel waar Microsoft zich druk over hoeft te maken is de Blu Ray speler, puur vanwege de capaciteit.
Microsoft heeft wel een geweldige online service staan, Sony niet.
Tevens is betere hardware gewoon flauwekul, consoles zijn bijna identiek aan elkaar.
Design is een mening ding. Ben persoonlijk van mening dat beide consoles niet super mooi zijn.
Ingebouwde harde schijf is bij beide consoles zo.
neeeeeeeeeee je haptequote:Op woensdag 14 september 2011 19:06 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Enige voordeel waar Microsoft zich druk over hoeft te maken is de Blu Ray speler, puur vanwege de capaciteit.
Tevens is betere hardware gewoon flauwekul, consoles zijn bijna identiek aan elkaar.
Design is een mening ding. Ben persoonlijk van mening dat beide consoles niet super mooi zijn.
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:06 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
zometeen spelen!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:12 schreef mr-green het volgende:
Ik mag hopen dat je dat tactical defending kan uitzetten online![]()
Wat is dat een drama zeg. Online gaat dat onwijs veel frustratie opleveren. Als je met fifa11 op een redelijk niveau speelde kon je met normaal verdedigen tenminste nog wat doen tegen dribbelaars als Ronaldo en Messi. Nu zal iedereen met Messi de hele verdediging doorheen dribbelen.
Verder: IbrahimovicElke kopbal is raak van de AI
Verder ben ik wel positief over Fifa12 maar ik ben alleen niet zo van de verandering
het ligt aan jou.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:26 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/93052501
Ligt het aan mij of is de kwaliteit met wel 0.0005 pixels/inch omhoog gegaan?
behoorlijke josti ja, hij kraamt nog meer onzin uit dan baas Andy Greyquote:Op woensdag 14 september 2011 19:44 schreef Rectum het volgende:
Godver, die Alan Smith.Wat is dat voor kadaver.
John Motson en Andy Greyquote:Op woensdag 14 september 2011 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
behoorlijke josti ja, hij kraamt nog meer onzin uit dan baas Andy Grey
oefenen oefenen oefenen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:17 schreef Hoolii het volgende:
dat verdedigen zuigt of ben ik slecht
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik kan die 3e tutorial niet eens voltooien joh
ssstquote:Op woensdag 14 september 2011 15:31 schreef GuRBuH het volgende:
Ik stap ook over naar dit topiqueGoeie OP KentdeBruin
Andy Grey mocht niet meer meedoen omdat ie een seksistische opmerking zou hebben gemaakt tijdens een wedstrijdquote:Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef byah het volgende:
Waar is Andy Grey gebleven?
Die nieuwe vent heeft een irritante stem.
Ik heb anderhalve dag lopen bedenken. Maar toen moest ik wel wat nieuws doen omdat ik 1000 posts had op mijn andere account ( mooi afgerond ). Weet jij iets beters?quote:
Klapjosti vind ik wel wat voor jouquote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef Knt94. het volgende:
[..]
Ik heb anderhalve dag lopen bedenken. Maar toen moest ik wel wat nieuws doen omdat ik 1000 posts had op mijn andere account ( mooi afgerond ). Weet jij iets beters?
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Klaptosti vind ik wel wat voor jou
Had ik zostraks ook een keer ja. Keek wel ff raar op want je verwacht het niet.quote:
Wel jammer dat het niet klopt. Eerst in het veld, dan weer buiten het veld en dan weer in het veldquote:
iddquote:Op woensdag 14 september 2011 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel jammer dat het niet klopt. Eerst in het veld, dan weer buiten het veld en dan weer in het veld.
Zul je online wel veel tegen gaan komenquote:Op donderdag 15 september 2011 01:08 schreef Lindgren. het volgende:
Moet je trouwens eens R1 ingedrukt houden als je de bal rondspeelt, iedereen heeft de Fair Trait. Het lijkt wel circus.
alsof een speler irl op een gevallen speler in zou rennenquote:Op donderdag 15 september 2011 01:08 schreef Lindgren. het volgende:
Moet je trouwens eens R1 ingedrukt houden als je de bal rondspeelt, iedereen heeft de Fair Trait. Het lijkt wel circus.
me 2, ik word gek.. ze lopen zo 4/5 man langsheen gewoon omdat ik er geen flikker van snap.. laatste potjes komt er al iets meer combinatiespel in gelukkig maar nog goed oefenen morgen!!quote:Op donderdag 15 september 2011 03:30 schreef Tim86 het volgende:
Same here. Ballen afpakken blijft een drama en dan spe ik nog maar op pro in die demo...
Ja hier ook. Al is het ook wel een uitdaging. Beetje verhoging van de leercurve is nooit verkeerdquote:Op donderdag 15 september 2011 03:30 schreef Tim86 het volgende:
Same here. Ballen afpakken blijft een drama en dan spe ik nog maar op pro in die demo...
Ziet er niet verkeerd uit. Ik zat zelf ook al een tijdje te denken zoiets te halen voor mn PS3, gewoon omdat ik het leuk vind om van die filmpjes te maken etc. Zou je mij kunnen linken naar waar je deze vandaan hebt? Hoe lang duurde het voor je hem in huis had?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:12 schreef mash_ het volgende:
Ik heb mijn game recorder binnen
Dit was mijn eerste test er meeziet er toch best goed uit voor 60dollar
Dit is ps3 gameplay. Was trouwens mijn tweede demo potje ooit en mijn eerste tegen de cpu. Dus speelde op pro. en was dus beetje wat dingen aan het uitproberen dus de gameplay zelf is niet heel boeiend
http://www.roxio.com/enu/(...)onsole/overview.htmlquote:Op donderdag 15 september 2011 09:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. Ik zat zelf ook al een tijdje te denken zoiets te halen voor mn PS3, gewoon omdat ik het leuk vind om van die filmpjes te maken etc. Zou je mij kunnen linken naar waar je deze vandaan hebt? Hoe lang duurde het voor je hem in huis had?
Hmm, ik heb mn PS3 op een PC Monitor aangesloten op de DVI poort. Ik heb daar dus geen component etc. Dan word het hem denk ik nietquote:Op donderdag 15 september 2011 09:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://www.roxio.com/enu/(...)onsole/overview.html
Ik had alleen een korting ding. Moet ik nog even zoeken. Je kan ook op de .nl site kopen maar dat kost een stuk meer. En het duurde 3 weken voordat ik hem had.
Ik ben er wel te vreden mee! Het is dan wel geen full had. Maar meer dan genoeg voor youtube.
Dat gaat hem niet worden dan neequote:Op donderdag 15 september 2011 09:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hmm, ik heb mn PS3 op een PC Monitor aangesloten op de DVI poort. Ik heb daar dus geen component etc. Dan word het hem denk ik niet
Weet ik niet. HDMI verstuurd toch digitale signalen? Dan zou dat ook te 'onderscheppen' moeten zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden dan neeMaar volgens mij gebruiken ze allemaal component? zelfs die dure? Of heb ik het nu mis.
Ja. Maar scheelt amper wat. Maar ga ook niet alles wat ik speel opnemen. Maar als ik zin heb om wat optenemen moet ik in iets minderen kwaliteit spelen ja. Maar boeid me niet want het gaat mij sowieso om de gameplay niet om hoe het er uit ziet.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:26 schreef Lindgren. het volgende:
Dat gaat niet via HDMI? Dan speel je dus altijd in lage kwaliteit?
Wat voor USB kabel zit er bij?! USB A male naar USB B male toch?! Pc staat nogal ver van de tv en xbox afquote:Op donderdag 15 september 2011 09:12 schreef mash_ het volgende:
Ik heb mijn game recorder binnen
Dit was mijn eerste test er meeziet er toch best goed uit voor 60dollar
Dit is ps3 gameplay. Was trouwens mijn tweede demo potje ooit en mijn eerste tegen de cpu. Dus speelde op pro. en was dus beetje wat dingen aan het uitproberen dus de gameplay zelf is niet heel boeiend
Geen ideequote:Op donderdag 15 september 2011 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat voor USB kabel zit er bij?! USB A male naar USB B male toch?! Pc staat nogal ver van de tv en xbox af
Nog nooit gelijk gespeeld eigenlijkquote:Op donderdag 15 september 2011 13:57 schreef GuRBuH het volgende:
Die penals aan het einde van een draw zijn irritant.
jouw filmpjequote:Op donderdag 15 september 2011 10:27 schreef GuRBuH het volgende:
Ons filmpje doet het goed Omni!Binnen een dag 200 views, veel meer dan de goal of the month!
Net zo goed jou filmpjequote:Op donderdag 15 september 2011 14:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
jouw filmpje, maar wel tof
http://www.easports.com/media/play/video/93097815quote:Op donderdag 15 september 2011 13:57 schreef GuRBuH het volgende:
Die penals aan het einde van een draw zijn irritant.
wtf zidane!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
http://www.easports.com/media/play/video/93097815
vanaf nu post ik in het FIFA 12 topic
Ja moet ik ook maar gaan doen. 2 topics tegelijk is een beetje raar door elkaar heen.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
http://www.easports.com/media/play/video/93097815
vanaf nu post ik in het FIFA 12 topic
Dit is het Fifa 12 topic klapjostiquote:Op donderdag 15 september 2011 14:42 schreef mash_ het volgende:
Ja kunnen we niet gewoon niet over fifa 11 hebben hier voor de mensen die het nog spelen. En als je iets over 12 te melden hebt in het fifa 12 topic?
Ja, zie je nou hoe onhandig het is die twee topics door elkaar!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dit is het Fifa 12 topic klapjosti
En de 300 is gehaaldquote:Op donderdag 15 september 2011 10:27 schreef GuRBuH het volgende:
Ons filmpje doet het goed Omni!Binnen een dag 200 views, veel meer dan de goal of the month!
Ben niet de enige met dit geweldige ideequote:Op donderdag 15 september 2011 13:38 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb nu "teammate contain" op rondje gezet, dan kan ik er tenminste bij xD
Ook maar eens proberen. Want wat er nu op B zit is alleen dat duwen toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ben niet de enige met dit geweldige idee![]()
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ook maar eens proberen. Want wat er nu op B zit is alleen dat duwen toch?
Doe ik ook nog steeds met rondje.quote:
hahaha das best wel ergquote:Op donderdag 15 september 2011 18:00 schreef OmniRocket het volgende:
Impact Engine... bringing homosexuality in football
Lol & frustratie vrees ikquote:Op donderdag 15 september 2011 18:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha das best wel ergdit gaat voor veel lol zorgen denk ik
Dan is die versie van de formatie net iets anders dan een andere versie van de formatie die wel hetzelfde wordt aangegeven.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand wat dat getal tussen haakjes achter de formatie betekent?
bijv. een 4-3-3 met 2 vooruitgeschoven middenvelders op de flanken en 1 verdedigend, of 4-3-3 met 1 vooruitgeschoven en 2 verdedigend.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand wat dat getal tussen haakjes achter de formatie betekent?
Er is niets veranderd tov 11 hoor met duiken..rechterstickquote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik tijdens een penalty duiken naar een hoek met mijn keeper....
Waarom moesten ze dat weer veranderen. Ik was net die uit 11 gewend.
Ik speel op PC. Anders kon ik altijd duiken met de pijltjestoetsen, maar nu gaat hij enkel bewegen op de doellijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is niets veranderd tov 11 hoor met duiken..rechterstick
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef WSquater het volgende:
Twijfel, twijfel of ik deze zal halen. Als ik 'm al haal, wordt het de PS3 versie vanwege de superioriteit dit jaar, maar ik ben nog niet gewend aan het nieuwe verdedigen.
Twijfel, twijfel of ik deze zal halen. Als ik 'm al haal, wordt het de PS3 versie vanwege de superioriteit dit jaar, maar ik ben nog niet gewend aan het nieuwe verdedigen.
Geeft niet, had ik er bij moeten zetten.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:45 schreef Tim86 het volgende:
oh sorry, ik ging van de console uit. Dan weet ik het niet..vroeger moest je op de pc altijd duiken met dezelfde knop als schieten, maar wat het nu is durf ik niet te zeggen. Test het even in de arena anders..
Ja, en dan sta je online alsnog voor lul, want daar kan het helaas niet. En wil juist online knallen. Kan er nog geen ruk van. Een ergernis als half time tackling (tackelen als de scheids net heeft gefloten voor de rust, in de hoop blessures te veroorzaken bij tegenstander) zit er duidelijk nog wel in.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:46 schreef potienza het volgende:
Dat verdedigen is echt schijt in FIFA 12. Maar gelukkig kun je bij "wireless controller settings" het verdedigen zoals in FIFA 11 en eerder aanzetten!
Hoe weet je dat het online niet gaat lukken?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je online alsnog voor lul, want daar kan het helaas niet. En wil juist online knallen. Kan er nog geen ruk van. Een ergernis als half time tackling (tackelen als de scheids net heeft gefloten voor de rust, in de hoop blessures te veroorzaken bij tegenstander) zit er duidelijk nog wel in.
Op de EA forums gelezen, Een knakker van EA heeft het al via twitter bevestigd.. En baal daar best van. Geen idee hoe ik de truckendozen straks moet gaan stoppen die alle skill moves kunnen met Ronaldo en Messiquote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef potienza het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het online niet gaat lukken?
Difficulty: Amateur?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:44 schreef Leanishibe het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93238120
Mijn eerste echt pareltje.
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:51 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
En dan nog een goal tegen hebben gekregen ook
Maakt mij niet uit wat die 12 jarige mensen ervan vinden. Wil ze eigenlijk wel uitnodigen voor een head to head..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
ik speel ook op amateur hoor, eerst even de grips krijgen
zijn toch amateurs, heb ze nog nooit gezien in de FIFA11 reeksquote:Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wat die 12 jarige mensen ervan vinden. Wil ze eigenlijk wel uitnodigen voor een head to head..
Ik ben altijd in de FIFA reeks te vinden, maar onder een andere username.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn toch amateurs, heb ze nog nooit gezien in de FIFA11 reeks
Kan je daar daadwerkelijk geblesseerd mee raken dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je online alsnog voor lul, want daar kan het helaas niet. En wil juist online knallen. Kan er nog geen ruk van. Een ergernis als half time tackling (tackelen als de scheids net heeft gefloten voor de rust, in de hoop blessures te veroorzaken bij tegenstander) zit er duidelijk nog wel in.
PES is traag als poep. Passjes zijn belachelijk, AI van medespelers is brak. Zou willen dat het anders was, maar helaasquote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef Kermit. het volgende:
ik begrijp niet waarom jullie fifa beter vinden dan pes?
Ik heb 5 potjes gespeeld met tegenzin maar begrijp niet waarom jullie fifa aanhangen.
Dingen die wel beter vind:
- Commentaar
- Aftermatch report is erg leuk gedaan
- hoogtepunten erg makkelijk terug kijken
Ik ben helaas een fanboy van pes geworden, fifa kan ik niet meer spelen zonder pes beter te vindenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
PES is traag als poep. Passjes zijn belachelijk, AI van medespelers is brak. Zou willen dat het anders was, maar helaas
Hier heb je wel een punt. Maar zelfs dan vind ik FIFA de laatste jaren beter. Tot PES 7 of 8 heb ik dat gespeeld maar die daarna was echt compleet waardeloos. Ik vind het jammer, want hoe meer onderlinge concurrentie hoe beter.quote:
I know ForumPimpiequote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de FIFA reeks te vinden, maar onder een andere username.
Precies. Er is geen manier om met tactical defending te oefenen en dan makkelijk de bal te krijgen. Je kan er iets handiger in worden maar meer ook niet. Je kan nu heel makkelijk de bal rond tikken als je hem hebt met tactical defending.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:19 schreef Tito_Makani het volgende:
Online wordt echt niks als classic defending verboden wordt
Zie het nu al voor me dat ik me dood irriteer wanneer ik 0-1 achtersta en niet de bal kan krijgen
Yep, en dat is juist met FUT erg vervelend, ben je een speler weer even kwijt. Na het laatste fluitsignaal van full time kan het ook.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Kan je daar daadwerkelijk geblesseerd mee raken dan?
Heb je de knoppen omgewisseld? Werkt echt veel chiller!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:43 schreef Fenomeno het volgende:
Godallejezus wat is dat verdedigen frustrerend
Om het laagdrempelig te houden denk ik. Ik speel ook weleens tegen vrienden die noooooooooit FIFA spelen. Dan pak ik gewoon het slechtste team uit het spel en hij Real/Barca en dan is het nog wel geinig, maar als hij ook aan tactical defending moet geloven als noob is het echt niet te doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:57 schreef Snuf. het volgende:
Als je online classic defending kan doen, ga ik dat wel doen denk ik. Eigenlijk triestig, maar ja ik denk dat je met tactical defending gelijk een achterstand hebt. Waarom gaat EA niet gewoon vol achter hun verandering staan?
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:55 schreef Tim86 het volgende:
Afgelopen weken ook zeker 5 keer Dario fucking Cvitanich gehad
Jij ookquote:
Failquote:
De tegenstander heeft toch net zoveel ervaring ermee als jij, op het moment dat het spel uitkomt?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:19 schreef Tito_Makani het volgende:
Online wordt echt niks als classic defending verboden wordt
Zie het nu al voor me dat ik me dood irriteer wanneer ik 0-1 achtersta en niet de bal kan krijgen
Difficulty: Amateurquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:35 schreef child_of_the_matrix het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93261517
Mn eerste fatsoenlijke goal. Vanaf de aftrap met villa iedereen uitspelen en scoren. (op wereldklasse uiteraard)
Staat er idd, maar klopt niet. Weldegelijk wereldklasse, denk niet dat ik op amateur met 3-2 verliesquote:
quote:
Ik denk het welquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:39 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Staat er idd, maar klopt niet. Weldegelijk wereldklasse, denk niet dat ik op amateur met 3-2 verlies
Heb het nu ook omgedraaid, wat een supertip zeg. Echt een wereld van verschilquote:Op donderdag 15 september 2011 23:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb je de knoppen omgewisseld? Werkt echt veel chiller!
Het is echt wereldklasse. Als je aan het begin vd demo aangeeft dat footballgames je passion zijn, zet ie em automatisch op wereldklasse en ik heb em niet verandert.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik denk het welZie die man verdedigen daar, dat is geen wereldklasse.
Met fut gewoon allemaal pacehoeren in je team gooien: Achterin net zo hard er langs blijven rennen tot je de aanvaller inhaalt en de bal er af loopt. Voorin gewoon doorrennen en zodra een verdediger wil instappen bal naar voren duwen met rechterpook. Easy as that.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:24 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Precies. Er is geen manier om met tactical defending te oefenen en dan makkelijk de bal te krijgen. Je kan er iets handiger in worden maar meer ook niet. Je kan nu heel makkelijk de bal rond tikken als je hem hebt met tactical defending.
PES heeft eigenlijk ook een soort Ultimate Team maar dan heet het Master League Online.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt. Maar zelfs dan vind ik FIFA de laatste jaren beter. Tot PES 7 of 8 heb ik dat gespeeld maar die daarna was echt compleet waardeloos. Ik vind het jammer, want hoe meer onderlinge concurrentie hoe beter.
Ultimate Team vind ik btw wel geweldig aan FIFA, maar het lijkt me sterk dat PES dat ook gaat doen. Dus ik ben bang dat ik nog wel ff ' hooked' aan FIFA ben
PES neemt dat andere segment inquote:Op donderdag 15 september 2011 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om het laagdrempelig te houden denk ik. Ik speel ook weleens tegen vrienden die noooooooooit FIFA spelen. Dan pak ik gewoon het slechtste team uit het spel en hij Real/Barca en dan is het nog wel geinig, maar als hij ook aan tactical defending moet geloven als noob is het echt niet te doen.
Sowieso denk ik dat er ook heel veel jonge FIFA-spelers zijn en een grote groep die er gewoon weinig van kan en alleen tegen de CPU speelt..als het voor hen te ingewikkeld wordt raak je dat segment kwijt.
Dat is echt niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:59 schreef Kermit. het volgende:
[..]
PES heeft eigenlijk ook een soort Ultimate Team maar dan heet het Master League Online.
Dus je hebt een team net zoals bij FIFA coach maar dan moet je online wedstrijden spelen en competities en hoe beter je bent hoe betere spelers je kan kopen.
Ja, heb net uitdrukkelijk voor het spelen nog ff gekeken en hij staat op wereldklasse, nu heb ik weer 2 goals geupload en staat er weer amateur..quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:16 schreef Tim86 het volgende:
Het is wel tof dat je nu op veel meer manieren kan scoren...bij Fifa 11 was de korte hoek van een afstandje echt bijna nooit raak..zelfde gold voor een power shot cross langs de keeper..nu scoorde ik bijvoorbeeld deze..zo heb ik nog nooit gescoord. Verder niet heel bijzonder, maar zorgt wel voor wat meer diversiteit
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93269254
Zie nu dat er bij mij ook amateur staat trouwens..dat is overal dus I guess
Zo maak ik ze nogal vaak..quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:41 schreef child_of_the_matrix het volgende:
leuke goaltjes trouwens:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93271352
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93270319
haha je speelt op amateur!!!! (je geloofde mij blijkbaar ook al niet toen ik het aangaf dat ik wel degelijk op wereldklasse speeldequote:Op vrijdag 16 september 2011 01:16 schreef Tim86 het volgende:
Het is wel tof dat je nu op veel meer manieren kan scoren...bij Fifa 11 was de korte hoek van een afstandje echt bijna nooit raak..zelfde gold voor een power shot cross langs de keeper..nu scoorde ik bijvoorbeeld deze..zo heb ik nog nooit gescoord. Verder niet heel bijzonder, maar zorgt wel voor wat meer diversiteit
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93269254
Zie nu dat er bij mij ook amateur staat trouwens..dat is overal dus I guess
Ik heb al jaren geen Fifa (of PES) meer gespeeld dus je kan me eigenlijk wel beschouwen als nieuwkomer. Ik vroeg me af hoe je goals zoals hierboven kan scoren. Is het een kwestie van de (loop)actie maken en vervolgens op goal schieten? Of is er nog een andere knopcombinatie (PS3) nodig voor/tijdens/na het schieten?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:41 schreef child_of_the_matrix het volgende:
leuke goaltjes trouwens:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93271352
Je moet in de arena experimenteren met R1+ schieten of dubbel-schieten (tik-tik schietknop) en voor afstandsschoten bijvoorbeeld tikje rechterpook+ schieten. Dan merk je vanzelf wat wanneer werkt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:06 schreef Aikara het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen Fifa (of PES) meer gespeeld dus je kan me eigenlijk wel beschouwen als nieuwkomer. Ik vroeg me af hoe je goals zoals hierboven kan scoren. Is het een kwestie van de (loop)actie maken en vervolgens op goal schieten? Of is er nog een andere knopcombinatie (PS3) nodig voor/tijdens/na het schieten?
Als ik namelijk op goal schiet dan is het eigenlijk altijd een 'recht' schot (tenzij ik de bal lob natuurlijk, maar dat is weer anders dan de goal hierboven).
Off the ball zat al in fifa 2004 en dat scripted kan je zelf veranderen door bij controls alles in manual te veranderen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:35 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik ben helaas een fanboy van pes geworden, fifa kan ik niet meer spelen zonder pes beter te vinden
Geniet van script voetbal 12
Pes dat nieuwe off the ball controll is echt subliem, ik wed dat fifa het ook over 2 jaar heeft
Dubbel schieten? Wat doet ie dan? Nog nooit gedaan...quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:23 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Je moet in de arena experimenteren met R1+ schieten of dubbel-schieten (tik-tik schietknop) en voor afstandsschoten bijvoorbeeld tikje rechterpook+ schieten. Dan merk je vanzelf wat wanneer werkt.
vorig jaar ook hoog uit 1 dag.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:48 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vraag me af hoeveel vroeger Fifa 12 dit jaar te koop is. Meestal is dit 3-4 dagen
wij krijgen NHL 2012 eerder, ja dat is heel logischquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Wel onzin dat het spel 2 dagen eerder uit is in de VS
Hoop dat Suarez eindelijk ergens op lijkt. Mag ook wel na 6 jaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:06 schreef BB-King het volgende:
De FIFA 12 demo bevalt mij heel goed... vind het beter dan de FIFA 11 gameplay.
Alleen jammer dat Afellay nog steeds een generiek gezicht heeft.
Van Persie, Van Bommel, Nigel de Jong en Emanuelson hebben wel een levensecht gezicht.
Ga er ook vanuit dat Robben en Sneijder er goed uitzien, dat zijn toch de sterren van Nederland.
Gebruik het ook zelden, maar dan geeft de speler een heel lullig balletje laag over de grond, met z'n punt denk ik? Heeft van dichtbij wel effect.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dubbel schieten? Wat doet ie dan? Nog nooit gedaan...
B = de knop waar je mee schiet aka rondje op PS3?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:15 schreef DannyDeko het volgende:
Ik heb mn nieuwe controls gevonden:
RB "contain"
B " teammate contain"
A " tackle"
Werkt veel fijner voor mij want met de gewone controls kon ik niet en tegelijk sprinten en teammate contain doen.. nouja kon wel maar kwam ik weer in de knop met andere knoppen
Eerste potje met deze controls gespeeld en meteen 2-0 op wereldklasse gewonnen. Schitterende goals van RVP maar helaas (alweer:?) geen matchhighlights te vinden..
Cool, ga het straks even proberen. Ben ook al een beetje aan schuiven met de mapping. Scheelt behoorlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:15 schreef DannyDeko het volgende:
Ik heb mn nieuwe controls gevonden:
RB "contain"
B " teammate contain"
A " tackle"
Werkt veel fijner voor mij want met de gewone controls kon ik niet en tegelijk sprinten en teammate contain doen.. nouja kon wel maar kwam ik weer in de knop met andere knoppen
Eerste potje met deze controls gespeeld en meteen 2-0 op wereldklasse gewonnen. Schitterende goals van RVP maar helaas (alweer:?) geen matchhighlights te vinden..
Hoe bedoel je dit laatste?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:02 schreef Platina het volgende:
Pff, net de demo gespeeld. Op intermediate word ik zwaar ingemaakt. Nu kan ik er niet bijster veel van maar bij iedere kapbeweging ben ik de sjaak en zelf aanvallen is ook 3x niks. Misschien inderdaad eens die controls veranderen.
Hoe doen jullie verdedigen? Ik met de X (PS3 standaard controls) en als ik in de buurt kom dan rondje of vierkantje alleen ik kom nooit in de buurt! Hoe dit beter aan te pakken?
Leuk trouwens dat de computer de bal niet aanraakte nadat hij met een penalty op de lat schoot. Ze hebben werkelijk alle kleine regeltjes er correct in verwerkt.
Als je een penalty rechtstreeks op de lat of paal schiet (zonder dat de keeper hem raakt) mag je niet zelf de rebound erin schieten omdat je de bal niet 2 keer op rij mag raken. Zelfde voor een corner en vrije trap.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit laatste?
Nog geen enkele tegengoal uit een corner gehad hier...erger me wel dood aan alle wedstrijden die ik tegen Milan speel. Heb nog nooit echt problemen gehad met het verdedigen van crosses, maar Zlatan wint ieder kopduel..quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Fenomeno het volgende:
Heb het nu wel redelijk onder controle dat hele verdedigen, ik krijg alleen echt ziek veel goals uit corners tegen, hebben jullie dat ook?
Allebei naar beneden gehaaldquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:24 schreef Tim86 het volgende:
Verhoek is een 73, nice
Altidore 74
Beerens 73
Voor silvers wel fijn. Fer zelfde ratingquote:
geen last van, ligt waarschijnlijk aan je controller zoals Doublepain zegt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:58 schreef Semmm het volgende:
Ik heb de demo op de Xbox360 maar het lijkt wel of er een bug in zit o.i.d. Heb vaak wanneer ik loop met de bal dat de speler met de bal dus bijna stil staat, hij dribbelt dan heel langzaam, 10cm p/s ofzo
Meer mensen die hier last van hebben?
Moet zeggen dat als dat Sergio Busquets is, dat et dan best realistisch is..quote:
Daar moet ik ook nog achter zien te komen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Weet iemand hoe je kan duiken als keeper op de pc bij een penalty?
hkj is er volgensmij wel hoor, hij was 68 of 72, dat weet ik niet meer preciesquote:Op zaterdag 17 september 2011 03:37 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand Bony al gevonden op die lijsten? Kon hem op de eerste niet vinden!
Ik stopte net wel een penankaquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog achter zien te komen.
Ik heb geen idee wat mijn trick knopje isquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:10 schreef Doublepain het volgende:
probeer is met je trick knopje??? Dat is bij de console wel zo. Dus analog links onder is naar links onder duiken etc.
die nummers aan de rechterkant van je toets???quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:16 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mijn trick knopje is
Daar begrijp ik ook weinig van.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:07 schreef Toefjes het volgende:
Hier valt een geweldig silver elftal mee te maken zie ik alDoel 1 voor FUT12
Wel vreemd, Altidore was 75, scoort aan de lopende band, komt in TOTW, en gaat daarna een punt naar beneden
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kent iemand Hans de Noteboom?Heb namelijk nog nooit van hem gehoord.
Ben er al achterquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Weet iemand hoe je kan duiken als keeper op de pc bij een penalty?
Die had ik zojuist als scheidsrechter.quote:
Ik weet niet wat de R2 knopje op de pc is, als het goed is staat het wel rechtsboven(in de arena) Kan je zien waar je op richt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of ik schiet mijn penalty in het midden of hij gaat mijlen naast....
je moet ook niet ingedrukt houden na het schieten, maar een paar tikjes. Heb je fifa11 wel gespeeld?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of ik schiet mijn penalty in het midden of hij gaat mijlen naast....
ja, maar in 11 moest ik de pijltjes juist ingedrukt houden om in de hoek te schieten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet ook niet ingedrukt houden na het schieten, maar een paar tikjes. Heb je fifa11 wel gespeeld?
Nu is hij gepromoveerd tot scheidsrechter.quote:Hans de Noteboom was trouwens echt een beestenspits dacht ik, toen Oranje er nog niet inzat
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kent iemand Hans de Noteboom?Heb namelijk nog nooit van hem gehoord.
o natuurlijk, fifa11 pc=fifa10 consolequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, maar in 11 moest ik de pijltjes juist ingedrukt houden om in de hoek te schieten.
[..]
Nu is hij gepromoveerd tot scheidsrechter.
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o natuurlijk, fifa11 pc=fifa10 console
sterker nog, dat is zo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen.
Heb ik ook op gezocht ja, zo snugger was ik nog wel. Ik kan hem én Narsingh GODVERDOMME niet vindenquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb ik ook op gezocht ja, zo snugger was ik nog wel. Ik kan hem én Narsingh GODVERDOMME niet vinden/pino
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |