Ik speel op PC. Anders kon ik altijd duiken met de pijltjestoetsen, maar nu gaat hij enkel bewegen op de doellijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is niets veranderd tov 11 hoor met duiken..rechterstick
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef WSquater het volgende:
Twijfel, twijfel of ik deze zal halen. Als ik 'm al haal, wordt het de PS3 versie vanwege de superioriteit dit jaar, maar ik ben nog niet gewend aan het nieuwe verdedigen.
Twijfel, twijfel of ik deze zal halen. Als ik 'm al haal, wordt het de PS3 versie vanwege de superioriteit dit jaar, maar ik ben nog niet gewend aan het nieuwe verdedigen.
Geeft niet, had ik er bij moeten zetten.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:45 schreef Tim86 het volgende:
oh sorry, ik ging van de console uit. Dan weet ik het niet..vroeger moest je op de pc altijd duiken met dezelfde knop als schieten, maar wat het nu is durf ik niet te zeggen. Test het even in de arena anders..
Ja, en dan sta je online alsnog voor lul, want daar kan het helaas niet. En wil juist online knallen. Kan er nog geen ruk van. Een ergernis als half time tackling (tackelen als de scheids net heeft gefloten voor de rust, in de hoop blessures te veroorzaken bij tegenstander) zit er duidelijk nog wel in.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:46 schreef potienza het volgende:
Dat verdedigen is echt schijt in FIFA 12. Maar gelukkig kun je bij "wireless controller settings" het verdedigen zoals in FIFA 11 en eerder aanzetten!
Hoe weet je dat het online niet gaat lukken?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je online alsnog voor lul, want daar kan het helaas niet. En wil juist online knallen. Kan er nog geen ruk van. Een ergernis als half time tackling (tackelen als de scheids net heeft gefloten voor de rust, in de hoop blessures te veroorzaken bij tegenstander) zit er duidelijk nog wel in.
Op de EA forums gelezen, Een knakker van EA heeft het al via twitter bevestigd.. En baal daar best van. Geen idee hoe ik de truckendozen straks moet gaan stoppen die alle skill moves kunnen met Ronaldo en Messiquote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef potienza het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het online niet gaat lukken?
Difficulty: Amateur?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:44 schreef Leanishibe het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93238120
Mijn eerste echt pareltje.
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:51 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
En dan nog een goal tegen hebben gekregen ook
Maakt mij niet uit wat die 12 jarige mensen ervan vinden. Wil ze eigenlijk wel uitnodigen voor een head to head..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
ik speel ook op amateur hoor, eerst even de grips krijgen
zijn toch amateurs, heb ze nog nooit gezien in de FIFA11 reeksquote:Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wat die 12 jarige mensen ervan vinden. Wil ze eigenlijk wel uitnodigen voor een head to head..
Ik ben altijd in de FIFA reeks te vinden, maar onder een andere username.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn toch amateurs, heb ze nog nooit gezien in de FIFA11 reeks
Kan je daar daadwerkelijk geblesseerd mee raken dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je online alsnog voor lul, want daar kan het helaas niet. En wil juist online knallen. Kan er nog geen ruk van. Een ergernis als half time tackling (tackelen als de scheids net heeft gefloten voor de rust, in de hoop blessures te veroorzaken bij tegenstander) zit er duidelijk nog wel in.
PES is traag als poep. Passjes zijn belachelijk, AI van medespelers is brak. Zou willen dat het anders was, maar helaasquote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef Kermit. het volgende:
ik begrijp niet waarom jullie fifa beter vinden dan pes?
Ik heb 5 potjes gespeeld met tegenzin maar begrijp niet waarom jullie fifa aanhangen.
Dingen die wel beter vind:
- Commentaar
- Aftermatch report is erg leuk gedaan
- hoogtepunten erg makkelijk terug kijken
Ik ben helaas een fanboy van pes geworden, fifa kan ik niet meer spelen zonder pes beter te vindenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
PES is traag als poep. Passjes zijn belachelijk, AI van medespelers is brak. Zou willen dat het anders was, maar helaas
Hier heb je wel een punt. Maar zelfs dan vind ik FIFA de laatste jaren beter. Tot PES 7 of 8 heb ik dat gespeeld maar die daarna was echt compleet waardeloos. Ik vind het jammer, want hoe meer onderlinge concurrentie hoe beter.quote:
I know ForumPimpiequote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de FIFA reeks te vinden, maar onder een andere username.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |