quote:
Ik denk het welquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:39 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Staat er idd, maar klopt niet. Weldegelijk wereldklasse, denk niet dat ik op amateur met 3-2 verlies
Heb het nu ook omgedraaid, wat een supertip zeg. Echt een wereld van verschilquote:Op donderdag 15 september 2011 23:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb je de knoppen omgewisseld? Werkt echt veel chiller!
Het is echt wereldklasse. Als je aan het begin vd demo aangeeft dat footballgames je passion zijn, zet ie em automatisch op wereldklasse en ik heb em niet verandert.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik denk het welZie die man verdedigen daar, dat is geen wereldklasse.
Met fut gewoon allemaal pacehoeren in je team gooien: Achterin net zo hard er langs blijven rennen tot je de aanvaller inhaalt en de bal er af loopt. Voorin gewoon doorrennen en zodra een verdediger wil instappen bal naar voren duwen met rechterpook. Easy as that.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:24 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Precies. Er is geen manier om met tactical defending te oefenen en dan makkelijk de bal te krijgen. Je kan er iets handiger in worden maar meer ook niet. Je kan nu heel makkelijk de bal rond tikken als je hem hebt met tactical defending.
PES heeft eigenlijk ook een soort Ultimate Team maar dan heet het Master League Online.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt. Maar zelfs dan vind ik FIFA de laatste jaren beter. Tot PES 7 of 8 heb ik dat gespeeld maar die daarna was echt compleet waardeloos. Ik vind het jammer, want hoe meer onderlinge concurrentie hoe beter.
Ultimate Team vind ik btw wel geweldig aan FIFA, maar het lijkt me sterk dat PES dat ook gaat doen. Dus ik ben bang dat ik nog wel ff ' hooked' aan FIFA ben
PES neemt dat andere segment inquote:Op donderdag 15 september 2011 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om het laagdrempelig te houden denk ik. Ik speel ook weleens tegen vrienden die noooooooooit FIFA spelen. Dan pak ik gewoon het slechtste team uit het spel en hij Real/Barca en dan is het nog wel geinig, maar als hij ook aan tactical defending moet geloven als noob is het echt niet te doen.
Sowieso denk ik dat er ook heel veel jonge FIFA-spelers zijn en een grote groep die er gewoon weinig van kan en alleen tegen de CPU speelt..als het voor hen te ingewikkeld wordt raak je dat segment kwijt.
Dat is echt niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:59 schreef Kermit. het volgende:
[..]
PES heeft eigenlijk ook een soort Ultimate Team maar dan heet het Master League Online.
Dus je hebt een team net zoals bij FIFA coach maar dan moet je online wedstrijden spelen en competities en hoe beter je bent hoe betere spelers je kan kopen.
Ja, heb net uitdrukkelijk voor het spelen nog ff gekeken en hij staat op wereldklasse, nu heb ik weer 2 goals geupload en staat er weer amateur..quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:16 schreef Tim86 het volgende:
Het is wel tof dat je nu op veel meer manieren kan scoren...bij Fifa 11 was de korte hoek van een afstandje echt bijna nooit raak..zelfde gold voor een power shot cross langs de keeper..nu scoorde ik bijvoorbeeld deze..zo heb ik nog nooit gescoord. Verder niet heel bijzonder, maar zorgt wel voor wat meer diversiteit
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93269254
Zie nu dat er bij mij ook amateur staat trouwens..dat is overal dus I guess
Zo maak ik ze nogal vaak..quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:41 schreef child_of_the_matrix het volgende:
leuke goaltjes trouwens:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93271352
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93270319
haha je speelt op amateur!!!! (je geloofde mij blijkbaar ook al niet toen ik het aangaf dat ik wel degelijk op wereldklasse speeldequote:Op vrijdag 16 september 2011 01:16 schreef Tim86 het volgende:
Het is wel tof dat je nu op veel meer manieren kan scoren...bij Fifa 11 was de korte hoek van een afstandje echt bijna nooit raak..zelfde gold voor een power shot cross langs de keeper..nu scoorde ik bijvoorbeeld deze..zo heb ik nog nooit gescoord. Verder niet heel bijzonder, maar zorgt wel voor wat meer diversiteit
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93269254
Zie nu dat er bij mij ook amateur staat trouwens..dat is overal dus I guess
Ik heb al jaren geen Fifa (of PES) meer gespeeld dus je kan me eigenlijk wel beschouwen als nieuwkomer. Ik vroeg me af hoe je goals zoals hierboven kan scoren. Is het een kwestie van de (loop)actie maken en vervolgens op goal schieten? Of is er nog een andere knopcombinatie (PS3) nodig voor/tijdens/na het schieten?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:41 schreef child_of_the_matrix het volgende:
leuke goaltjes trouwens:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93271352
Je moet in de arena experimenteren met R1+ schieten of dubbel-schieten (tik-tik schietknop) en voor afstandsschoten bijvoorbeeld tikje rechterpook+ schieten. Dan merk je vanzelf wat wanneer werkt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:06 schreef Aikara het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen Fifa (of PES) meer gespeeld dus je kan me eigenlijk wel beschouwen als nieuwkomer. Ik vroeg me af hoe je goals zoals hierboven kan scoren. Is het een kwestie van de (loop)actie maken en vervolgens op goal schieten? Of is er nog een andere knopcombinatie (PS3) nodig voor/tijdens/na het schieten?
Als ik namelijk op goal schiet dan is het eigenlijk altijd een 'recht' schot (tenzij ik de bal lob natuurlijk, maar dat is weer anders dan de goal hierboven).
Off the ball zat al in fifa 2004 en dat scripted kan je zelf veranderen door bij controls alles in manual te veranderen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:35 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik ben helaas een fanboy van pes geworden, fifa kan ik niet meer spelen zonder pes beter te vinden
Geniet van script voetbal 12
Pes dat nieuwe off the ball controll is echt subliem, ik wed dat fifa het ook over 2 jaar heeft
Dubbel schieten? Wat doet ie dan? Nog nooit gedaan...quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:23 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Je moet in de arena experimenteren met R1+ schieten of dubbel-schieten (tik-tik schietknop) en voor afstandsschoten bijvoorbeeld tikje rechterpook+ schieten. Dan merk je vanzelf wat wanneer werkt.
vorig jaar ook hoog uit 1 dag.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:48 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vraag me af hoeveel vroeger Fifa 12 dit jaar te koop is. Meestal is dit 3-4 dagen
wij krijgen NHL 2012 eerder, ja dat is heel logischquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Wel onzin dat het spel 2 dagen eerder uit is in de VS
Hoop dat Suarez eindelijk ergens op lijkt. Mag ook wel na 6 jaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:06 schreef BB-King het volgende:
De FIFA 12 demo bevalt mij heel goed... vind het beter dan de FIFA 11 gameplay.
Alleen jammer dat Afellay nog steeds een generiek gezicht heeft.
Van Persie, Van Bommel, Nigel de Jong en Emanuelson hebben wel een levensecht gezicht.
Ga er ook vanuit dat Robben en Sneijder er goed uitzien, dat zijn toch de sterren van Nederland.
Gebruik het ook zelden, maar dan geeft de speler een heel lullig balletje laag over de grond, met z'n punt denk ik? Heeft van dichtbij wel effect.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dubbel schieten? Wat doet ie dan? Nog nooit gedaan...
B = de knop waar je mee schiet aka rondje op PS3?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:15 schreef DannyDeko het volgende:
Ik heb mn nieuwe controls gevonden:
RB "contain"
B " teammate contain"
A " tackle"
Werkt veel fijner voor mij want met de gewone controls kon ik niet en tegelijk sprinten en teammate contain doen.. nouja kon wel maar kwam ik weer in de knop met andere knoppen
Eerste potje met deze controls gespeeld en meteen 2-0 op wereldklasse gewonnen. Schitterende goals van RVP maar helaas (alweer:?) geen matchhighlights te vinden..
Cool, ga het straks even proberen. Ben ook al een beetje aan schuiven met de mapping. Scheelt behoorlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:15 schreef DannyDeko het volgende:
Ik heb mn nieuwe controls gevonden:
RB "contain"
B " teammate contain"
A " tackle"
Werkt veel fijner voor mij want met de gewone controls kon ik niet en tegelijk sprinten en teammate contain doen.. nouja kon wel maar kwam ik weer in de knop met andere knoppen
Eerste potje met deze controls gespeeld en meteen 2-0 op wereldklasse gewonnen. Schitterende goals van RVP maar helaas (alweer:?) geen matchhighlights te vinden..
Hoe bedoel je dit laatste?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:02 schreef Platina het volgende:
Pff, net de demo gespeeld. Op intermediate word ik zwaar ingemaakt. Nu kan ik er niet bijster veel van maar bij iedere kapbeweging ben ik de sjaak en zelf aanvallen is ook 3x niks. Misschien inderdaad eens die controls veranderen.
Hoe doen jullie verdedigen? Ik met de X (PS3 standaard controls) en als ik in de buurt kom dan rondje of vierkantje alleen ik kom nooit in de buurt! Hoe dit beter aan te pakken?
Leuk trouwens dat de computer de bal niet aanraakte nadat hij met een penalty op de lat schoot. Ze hebben werkelijk alle kleine regeltjes er correct in verwerkt.
Als je een penalty rechtstreeks op de lat of paal schiet (zonder dat de keeper hem raakt) mag je niet zelf de rebound erin schieten omdat je de bal niet 2 keer op rij mag raken. Zelfde voor een corner en vrije trap.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit laatste?
Nog geen enkele tegengoal uit een corner gehad hier...erger me wel dood aan alle wedstrijden die ik tegen Milan speel. Heb nog nooit echt problemen gehad met het verdedigen van crosses, maar Zlatan wint ieder kopduel..quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Fenomeno het volgende:
Heb het nu wel redelijk onder controle dat hele verdedigen, ik krijg alleen echt ziek veel goals uit corners tegen, hebben jullie dat ook?
Allebei naar beneden gehaaldquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:24 schreef Tim86 het volgende:
Verhoek is een 73, nice
Altidore 74
Beerens 73
Voor silvers wel fijn. Fer zelfde ratingquote:
geen last van, ligt waarschijnlijk aan je controller zoals Doublepain zegt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:58 schreef Semmm het volgende:
Ik heb de demo op de Xbox360 maar het lijkt wel of er een bug in zit o.i.d. Heb vaak wanneer ik loop met de bal dat de speler met de bal dus bijna stil staat, hij dribbelt dan heel langzaam, 10cm p/s ofzo
Meer mensen die hier last van hebben?
Moet zeggen dat als dat Sergio Busquets is, dat et dan best realistisch is..quote:
Daar moet ik ook nog achter zien te komen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Weet iemand hoe je kan duiken als keeper op de pc bij een penalty?
hkj is er volgensmij wel hoor, hij was 68 of 72, dat weet ik niet meer preciesquote:Op zaterdag 17 september 2011 03:37 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand Bony al gevonden op die lijsten? Kon hem op de eerste niet vinden!
Ik stopte net wel een penankaquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog achter zien te komen.
Ik heb geen idee wat mijn trick knopje isquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:10 schreef Doublepain het volgende:
probeer is met je trick knopje??? Dat is bij de console wel zo. Dus analog links onder is naar links onder duiken etc.
die nummers aan de rechterkant van je toets???quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:16 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mijn trick knopje is
Daar begrijp ik ook weinig van.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:07 schreef Toefjes het volgende:
Hier valt een geweldig silver elftal mee te maken zie ik alDoel 1 voor FUT12
Wel vreemd, Altidore was 75, scoort aan de lopende band, komt in TOTW, en gaat daarna een punt naar beneden
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kent iemand Hans de Noteboom?Heb namelijk nog nooit van hem gehoord.
Ben er al achterquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Weet iemand hoe je kan duiken als keeper op de pc bij een penalty?
Die had ik zojuist als scheidsrechter.quote:
Ik weet niet wat de R2 knopje op de pc is, als het goed is staat het wel rechtsboven(in de arena) Kan je zien waar je op richt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of ik schiet mijn penalty in het midden of hij gaat mijlen naast....
je moet ook niet ingedrukt houden na het schieten, maar een paar tikjes. Heb je fifa11 wel gespeeld?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of ik schiet mijn penalty in het midden of hij gaat mijlen naast....
ja, maar in 11 moest ik de pijltjes juist ingedrukt houden om in de hoek te schieten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet ook niet ingedrukt houden na het schieten, maar een paar tikjes. Heb je fifa11 wel gespeeld?
Nu is hij gepromoveerd tot scheidsrechter.quote:Hans de Noteboom was trouwens echt een beestenspits dacht ik, toen Oranje er nog niet inzat
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kent iemand Hans de Noteboom?Heb namelijk nog nooit van hem gehoord.
o natuurlijk, fifa11 pc=fifa10 consolequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, maar in 11 moest ik de pijltjes juist ingedrukt houden om in de hoek te schieten.
[..]
Nu is hij gepromoveerd tot scheidsrechter.
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o natuurlijk, fifa11 pc=fifa10 console
sterker nog, dat is zo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen.
Heb ik ook op gezocht ja, zo snugger was ik nog wel. Ik kan hem én Narsingh GODVERDOMME niet vindenquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb ik ook op gezocht ja, zo snugger was ik nog wel. Ik kan hem én Narsingh GODVERDOMME niet vinden/pino
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |