abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102004073
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Difficulty: Amateur

...
_O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:39 schreef child_of_the_matrix het volgende:

[..]

Staat er idd, maar klopt niet. Weldegelijk wereldklasse, denk niet dat ik op amateur met 3-2 verlies *)
Ik denk het wel :') Zie die man verdedigen daar, dat is geen wereldklasse.
pi_102004284
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:50 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Heb je de knoppen omgewisseld? Werkt echt veel chiller!
Heb het nu ook omgedraaid, wat een supertip zeg. Echt een wereld van verschil :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102004437
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:43 schreef StijnDa het volgende:

[..]

_O-

[..]

Ik denk het wel :') Zie die man verdedigen daar, dat is geen wereldklasse.
Het is echt wereldklasse. Als je aan het begin vd demo aangeeft dat footballgames je passion zijn, zet ie em automatisch op wereldklasse en ik heb em niet verandert.

Kun je nagaan hoe goed ik ben als ik die verdedigers als amateurs over doe laten komen.. :P :D
pi_102004471
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:24 schreef jepperdeprep het volgende:

[..]

Precies. Er is geen manier om met tactical defending te oefenen en dan makkelijk de bal te krijgen. Je kan er iets handiger in worden maar meer ook niet. Je kan nu heel makkelijk de bal rond tikken als je hem hebt met tactical defending.
Met fut gewoon allemaal pacehoeren in je team gooien: Achterin net zo hard er langs blijven rennen tot je de aanvaller inhaalt en de bal er af loopt. Voorin gewoon doorrennen en zodra een verdediger wil instappen bal naar voren duwen met rechterpook. Easy as that.
pi_102004526
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:47 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Hier heb je wel een punt. Maar zelfs dan vind ik FIFA de laatste jaren beter. Tot PES 7 of 8 heb ik dat gespeeld maar die daarna was echt compleet waardeloos. Ik vind het jammer, want hoe meer onderlinge concurrentie hoe beter.

Ultimate Team vind ik btw wel geweldig aan FIFA, maar het lijkt me sterk dat PES dat ook gaat doen. Dus ik ben bang dat ik nog wel ff ' hooked' aan FIFA ben :P
PES heeft eigenlijk ook een soort Ultimate Team maar dan heet het Master League Online.

Dus je hebt een team net zoals bij FIFA coach maar dan moet je online wedstrijden spelen en competities en hoe beter je bent hoe betere spelers je kan kopen.
pi_102004550
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Om het laagdrempelig te houden denk ik. Ik speel ook weleens tegen vrienden die noooooooooit FIFA spelen. Dan pak ik gewoon het slechtste team uit het spel en hij Real/Barca en dan is het nog wel geinig, maar als hij ook aan tactical defending moet geloven als noob is het echt niet te doen.

Sowieso denk ik dat er ook heel veel jonge FIFA-spelers zijn en een grote groep die er gewoon weinig van kan en alleen tegen de CPU speelt..als het voor hen te ingewikkeld wordt raak je dat segment kwijt.
PES neemt dat andere segment in
pi_102004622
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:59 schreef Kermit. het volgende:

[..]

PES heeft eigenlijk ook een soort Ultimate Team maar dan heet het Master League Online.

Dus je hebt een team net zoals bij FIFA coach maar dan moet je online wedstrijden spelen en competities en hoe beter je bent hoe betere spelers je kan kopen.
Dat is echt niet te vergelijken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102004911
Het is wel tof dat je nu op veel meer manieren kan scoren...bij Fifa 11 was de korte hoek van een afstandje echt bijna nooit raak..zelfde gold voor een power shot cross langs de keeper..nu scoorde ik bijvoorbeeld deze..zo heb ik nog nooit gescoord. Verder niet heel bijzonder, maar zorgt wel voor wat meer diversiteit :)

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93269254

Zie nu dat er bij mij ook amateur staat trouwens..dat is overal dus I guess :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102005368
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 01:16 schreef Tim86 het volgende:
Het is wel tof dat je nu op veel meer manieren kan scoren...bij Fifa 11 was de korte hoek van een afstandje echt bijna nooit raak..zelfde gold voor een power shot cross langs de keeper..nu scoorde ik bijvoorbeeld deze..zo heb ik nog nooit gescoord. Verder niet heel bijzonder, maar zorgt wel voor wat meer diversiteit :)

Ja, heb net uitdrukkelijk voor het spelen nog ff gekeken en hij staat op wereldklasse, nu heb ik weer 2 goals geupload en staat er weer amateur..

leuke goaltjes trouwens:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93271352

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93270319

Vind het verdedigen nog steeds lastig trouwens. Soms word je gewoon achterin compleet weggetikt zonder dat je ook maar een kans schoon hebt gezien om de bal af te pakken..
pi_102007346
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 01:16 schreef Tim86 het volgende:

haha je speelt op amateur!!!! (je geloofde mij blijkbaar ook al niet toen ik het aangaf dat ik wel degelijk op wereldklasse speelde ;) )
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:06:10 #212
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_102010574
quote:
Ik heb al jaren geen Fifa (of PES) meer gespeeld dus je kan me eigenlijk wel beschouwen als nieuwkomer. Ik vroeg me af hoe je goals zoals hierboven kan scoren. Is het een kwestie van de (loop)actie maken en vervolgens op goal schieten? Of is er nog een andere knopcombinatie (PS3) nodig voor/tijdens/na het schieten?
Als ik namelijk op goal schiet dan is het eigenlijk altijd een 'recht' schot (tenzij ik de bal lob natuurlijk, maar dat is weer anders dan de goal hierboven).
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:23:59 #213
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_102011084
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:06 schreef Aikara het volgende:

[..]

Ik heb al jaren geen Fifa (of PES) meer gespeeld dus je kan me eigenlijk wel beschouwen als nieuwkomer. Ik vroeg me af hoe je goals zoals hierboven kan scoren. Is het een kwestie van de (loop)actie maken en vervolgens op goal schieten? Of is er nog een andere knopcombinatie (PS3) nodig voor/tijdens/na het schieten?
Als ik namelijk op goal schiet dan is het eigenlijk altijd een 'recht' schot (tenzij ik de bal lob natuurlijk, maar dat is weer anders dan de goal hierboven).
Je moet in de arena experimenteren met R1+ schieten of dubbel-schieten (tik-tik schietknop) en voor afstandsschoten bijvoorbeeld tikje rechterpook+ schieten. Dan merk je vanzelf wat wanneer werkt.
pi_102013650
quote:
6s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:35 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Ik ben helaas een fanboy van pes geworden, fifa kan ik niet meer spelen zonder pes beter te vinden :(

Geniet van script voetbal 12

Pes dat nieuwe off the ball controll is echt subliem, ik wed dat fifa het ook over 2 jaar heeft :P
Off the ball zat al in fifa 2004 en dat scripted kan je zelf veranderen door bij controls alles in manual te veranderen.
AFCA
pi_102015852
Net met 10-0 gewonnen van OM. Toch maar 2 niveautjes hoger zetten :P
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:55:15 #216
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_102018023
Demo bevalt prima, verdedigen gaat ook steeds beter, maar speel nog steeds op semi. Had sliding en druk met teamgenoot omgewisseld, maar nu toch teruggezet.

Moet eerlijk zeggen dat ik deze manier van verdedigen een stuk leuker vind, veel moeilijk en uitdagender.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:23 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Je moet in de arena experimenteren met R1+ schieten of dubbel-schieten (tik-tik schietknop) en voor afstandsschoten bijvoorbeeld tikje rechterpook+ schieten. Dan merk je vanzelf wat wanneer werkt.
Dubbel schieten? Wat doet ie dan? Nog nooit gedaan... :@
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_102020069
Ik vraag me af hoeveel vroeger Fifa 12 dit jaar te koop is. Meestal is dit 3-4 dagen
pi_102020098
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:48 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vraag me af hoeveel vroeger Fifa 12 dit jaar te koop is. Meestal is dit 3-4 dagen
vorig jaar ook hoog uit 1 dag.
pi_102020161
Wel onzin dat het spel 2 dagen eerder uit is in de VS
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:51:46 #220
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102020194
Beetje dubbel gevoel, 'k krijg 'm gratis, moet er wel een week of 2 langer op wachten. }:|
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_102020498
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/93352896

Eerste redelijke goal. Maar vind het echt weer moelijk. Nog 2 weken om het onder de knie te krijgen. Met kruisje als bal afpakkende knop gaat het ietsjes minder kut. Maar blijft kut
pi_102020647
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Wel onzin dat het spel 2 dagen eerder uit is in de VS
wij krijgen NHL 2012 eerder, ja dat is heel logisch :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:06:24 #223
15600 BB-King
Long live the King!
pi_102020722
De FIFA 12 demo bevalt mij heel goed... vind het beter dan de FIFA 11 gameplay.

Alleen jammer dat Afellay nog steeds een generiek gezicht heeft.
Van Persie, Van Bommel, Nigel de Jong en Emanuelson hebben wel een levensecht gezicht.
Ga er ook vanuit dat Robben en Sneijder er goed uitzien, dat zijn toch de sterren van Nederland.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_102020840
gaat tot nu toe aardig met fifa 12. Weet steeds beter het verdedigen op wereldklasse onder de knie te krijgen. Het beste voor mij werkt enkel druk zetten met een tweede verdediger en met je eigen man op afstand blijven en gaatjes dichtlopen. op die manier hebben zij geen afspeelpunten en gaan ze fouten maken in de passing.

Op moment dat je maar iets aanzet met verdedigen lopen/skillmoves je er aan alle kanten uit. erg irritant. zelf lukt met het nog niet zo goed om tegenstanders met skillmoves te passeren, tegen de computer zijn het dan ook af en toe robots waar je tegen speelt
hardcoholic
pi_102020883
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:06 schreef BB-King het volgende:
De FIFA 12 demo bevalt mij heel goed... vind het beter dan de FIFA 11 gameplay.

Alleen jammer dat Afellay nog steeds een generiek gezicht heeft.
Van Persie, Van Bommel, Nigel de Jong en Emanuelson hebben wel een levensecht gezicht.
Ga er ook vanuit dat Robben en Sneijder er goed uitzien, dat zijn toch de sterren van Nederland.
Hoop dat Suarez eindelijk ergens op lijkt. Mag ook wel na 6 jaar.
pi_102020936
die rattenkop van suarez is toch niet zo lastig om te maken? :D
hardcoholic
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:48:44 #227
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_102022317
Zonet 1-0 van de CPU verloren op amateur :D Alles op manual behalve crosses en dat werkt echt geweldig. Maar tis wel wennen ;)
pi_102023250
Ik heb mn nieuwe controls gevonden:
RB "contain"
B " teammate contain"
A " tackle"

Werkt veel fijner voor mij want met de gewone controls kon ik niet en tegelijk sprinten en teammate contain doen.. nouja kon wel maar kwam ik weer in de knop met andere knoppen :P

Eerste potje met deze controls gespeeld en meteen 2-0 op wereldklasse gewonnen. Schitterende goals van RVP maar helaas (alweer:?) geen matchhighlights te vinden..
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:20:34 #229
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_102023431
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dubbel schieten? Wat doet ie dan? Nog nooit gedaan... :@
Gebruik het ook zelden, maar dan geeft de speler een heel lullig balletje laag over de grond, met z'n punt denk ik? Heeft van dichtbij wel effect.
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:21:12 #230
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_102023453
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:15 schreef DannyDeko het volgende:
RB "contain"
B " teammate contain"
A " tackle"

Werkt veel fijner voor mij want met de gewone controls kon ik niet en tegelijk sprinten en teammate contain doen.. nouja kon wel maar kwam ik weer in de knop met andere knoppen :P

Eerste potje met deze controls gespeeld en meteen 2-0 op wereldklasse gewonnen. Schitterende goals van RVP maar helaas (alweer:?) geen matchhighlights te vinden..
B = de knop waar je mee schiet aka rondje op PS3?
A = Passen aka X?

Dan heb ik hetzelfde idd.
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:21:15 #231
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102023454
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:15 schreef DannyDeko het volgende:
RB "contain"
B " teammate contain"
A " tackle"

Cool, ga het straks even proberen. Ben ook al een beetje aan schuiven met de mapping. Scheelt behoorlijk.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_102023796
Ik heb teammate contain naar X verplaatst, tackle naar Y en keeper uit laten komen naar RB. Zo kan ik verdedigen met alleen mijn duim. Speel trouwens met Alternate als preset.
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:02:22 #233
66083 Platina
78th Element
pi_102024945
Pff, net de demo gespeeld. Op intermediate word ik zwaar ingemaakt. Nu kan ik er niet bijster veel van maar bij iedere kapbeweging ben ik de sjaak en zelf aanvallen is ook 3x niks. Misschien inderdaad eens die controls veranderen.

Hoe doen jullie verdedigen? Ik met de X (PS3 standaard controls) en als ik in de buurt kom dan rondje of vierkantje alleen ik kom nooit in de buurt! Hoe dit beter aan te pakken?

Leuk trouwens dat de computer de bal niet aanraakte nadat hij met een penalty op de lat schoot. Ze hebben werkelijk alle kleine regeltjes er correct in verwerkt.
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:29:24 #234
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_102028445
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:02 schreef Platina het volgende:
Pff, net de demo gespeeld. Op intermediate word ik zwaar ingemaakt. Nu kan ik er niet bijster veel van maar bij iedere kapbeweging ben ik de sjaak en zelf aanvallen is ook 3x niks. Misschien inderdaad eens die controls veranderen.

Hoe doen jullie verdedigen? Ik met de X (PS3 standaard controls) en als ik in de buurt kom dan rondje of vierkantje alleen ik kom nooit in de buurt! Hoe dit beter aan te pakken?

Leuk trouwens dat de computer de bal niet aanraakte nadat hij met een penalty op de lat schoot. Ze hebben werkelijk alle kleine regeltjes er correct in verwerkt.
Hoe bedoel je dit laatste?
pi_102028653
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit laatste?
Als je een penalty rechtstreeks op de lat of paal schiet (zonder dat de keeper hem raakt) mag je niet zelf de rebound erin schieten omdat je de bal niet 2 keer op rij mag raken. Zelfde voor een corner en vrije trap.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:12:02 #236
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_102030415
Heb het nu wel redelijk onder controle dat hele verdedigen, ik krijg alleen echt ziek veel goals uit corners tegen, hebben jullie dat ook?
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:29:52 #237
308998 Fenomeno
pi_102031153
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Fenomeno het volgende:
Heb het nu wel redelijk onder controle dat hele verdedigen, ik krijg alleen echt ziek veel goals uit corners tegen, hebben jullie dat ook?
Nog geen enkele tegengoal uit een corner gehad hier...erger me wel dood aan alle wedstrijden die ik tegen Milan speel. Heb nog nooit echt problemen gehad met het verdedigen van crosses, maar Zlatan wint ieder kopduel..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:39:07 #239
308998 Fenomeno
pi_102031486
Kopduels had ik in het begin ook problemen mee omdat ik verdedigend kopte met rondje (knop voor lange pass, deed ik bij Fifa 11 ook tegen de pacewhores omdat de verdediger er met X (knop voor korte pass) vaak langssprong). Nu kop ik gewoon met kruisje en dat werkt al een stuk beter.
pi_102031958
Ook maar eens proberen, ik deed hetzelfde namelijk :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102035933
ik kan maar niet wennen aan dat verdedigen :P hoe doen jullie het dan? Ik contain gewoon met A/kruisje, maar ik kom nooit dichtbij genoeg om B/rondje te gebruiken. Hoe zou ik het anders moeten doen? Ik heb al die andere knoppen gebruikt maar dat werkte niet echt :P
pi_102036597
Stekelenburg UT 12:

Rating 85
84 85
86 44
87 82

Sneijder UT 12:

Rating 88
79 84
80 :') 63
88 49

Elia UT12:

Rating 79
92 :D 86
69 50
71 66

Ibi hebben ze 82 gemaakt, dus 2 punten gedaald. :') Wel met 90 speed. :)

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 22:15:39 ]
pi_102039695
Nog meer nieuws:
http://www.megaupload.com/?d=U1GGUNO6

Complete lijst, LABYAD ZIT ERIN! _O_
pi_102039881
Geen Narsingh :(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102039932
Mertens, Strootman, Tyton, Matavz, Wijnaldum, Toivonen, Isak en Lens zijn gold. Pieters is weer silver. :(

Edit: Ajax heeft Verhoeven. :') _O- _O- _O-

Dit zijn de gold van Ajax:

Janssen(79), Sulejmani(77), Greg(78), Vermeer(75) en Vertonghen(80)

Edit van de Edit: Erikson en Vertonghen zijn de beste van de Eredivisie, beide 80

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 23:20:52 ]
pi_102040008
Matavz is weer linksbenig..wat een kneuzen zijn het toch
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102040083
Die van Twente is te triest om op te noemen, dus die doe ik niet. :')

Wel Chadli trouwens, 78

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 23:21:10 ]
pi_102040172
Serero is een 74 :D

Chill dat het in excel is. Heb nu gefilterd op eredivisie en op volgorde van club :)

wtf, Vlaar gedowngrade naar 74??
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102040267
Dit zijn alle golds van de Eredivisie:

Helemaal rechts is rating

Assaidi _O_

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 23:23:49 ]
pi_102040339
de 20ste maar ff een leuk Eredivisie team fixen, heb er helemaal zin in. _O_ :D
pi_102040345
Verhoek is een 73, nice :)

Altidore 74 :D
Beerens 73 :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102040432
Beste Nederlander: Robben (90) :)
pi_102040447
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:24 schreef Tim86 het volgende:
Verhoek is een 73, nice :)

Altidore 74 :D
Beerens 73 :D
Allebei naar beneden gehaald :')
pi_102040472
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:27 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Allebei naar beneden gehaald :')
Voor silvers wel fijn. Fer zelfde rating :)

Snijders van Vitesse 91 pace, 64 rating

Velthuizen (74) beste GK denk ik als silver
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102040538
Maar wel duur.

Lekkere stats voor de Nederlanders trouwens. Robben op plek 5 beste van het spel. Boven Rooney _O_

Edit: Guidettie (68) zit er ook in.

Labyad is dus RW en rare. Leuk, leuk. :)

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 23:31:49 ]
pi_102040677
Pff, toch wel teleurstellend als je ziet wie er allemaal niet in zitten. Ebecilio was vorig jaar basisspeler bij Ajax en zit er niet in...Musa bij VVV zit er ook niet in..

En Uchebo nu low silver :(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102040712
Zijn best veel bijgekomen. Musa is idd schokkend, had hem graag in mijn silver of bronse team willen hebben. :(
pi_102040856
Zijn nog 2 leaks, manager(die kan ik niet op komen, loopt elke keer vast) en Staff, balls etc. http://www.megaupload.com/?c=premium&l=1

Alleen kan ik hem niet downloaden, limit bereikt! :')
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:55:29 #259
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_102041686
Ik kan maar niet aan de ps3 demo wennen. Ik kan de bal nauwelijks afpakken. In FIFA 10 deed ik het altijd met X.
#YOLO
pi_102042667
Neymar(84) en Miachy(71) zitten erin. Ik kan Ganso nergens vinden, jammer.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2011 00:22:33 ]
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:24:59 #261
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102042755
Neymar 84 :')

Robinho 2.0 :')
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_102042777
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:24 schreef gniffie het volgende:
Neymar 84 :')

Robinho 2.0 :')
Hij heeft wel een zieke techniek. :D
pi_102043799
Ik heb de demo op de Xbox360 maar het lijkt wel of er een bug in zit o.i.d. Heb vaak wanneer ik loop met de bal dat de speler met de bal dus bijna stil staat, hij dribbelt dan heel langzaam, 10cm p/s ofzo :')

Meer mensen die hier last van hebben?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_102043864
Geen LB indrukken, dan loopt hij heel langzaam met de bal. of bedoel je wat anders?
pi_102044116
3600 views trouwens in dit topic _O_
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:58 schreef Semmm het volgende:
Ik heb de demo op de Xbox360 maar het lijkt wel of er een bug in zit o.i.d. Heb vaak wanneer ik loop met de bal dat de speler met de bal dus bijna stil staat, hij dribbelt dan heel langzaam, 10cm p/s ofzo :')

Meer mensen die hier last van hebben?
geen last van, ligt waarschijnlijk aan je controller zoals Doublepain zegt.
pi_102044269
Zal inderdaad aan m'n controller liggen, moest net penaltys nemen en alle penaltys werden als een pannenka geschoten terwijl ik die hele knop niet eens aanraakte. Wel vreemd dat de tegenstander ook alle penaltys als pannenka nam...

Ik heb bij nog geen ander spel problemen gehad met de LB knop dus vind het wel vreemd.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_102044766
quote:
de impact engine moet nog een beetje worden getweakt hier en daar ja.
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:55:41 #269
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_102044872
Pre order bij Game Mania, eerste keer. Is hij dan op 29 sept. op te halen meestal?
pi_102044997
quote:
Moet zeggen dat als dat Sergio Busquets is, dat et dan best realistisch is..
Die man rolt ook altijd door als een gek..
l|||-------|||l
  zaterdag 17 september 2011 @ 03:37:35 #271
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_102045860
Iemand Bony al gevonden op die lijsten? Kon hem op de eerste niet vinden!
pi_102045898
Wilfried ook niet?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102048661
Zijn er nog mensen die Adidas Live Season gaan aanschaffen?
pi_102048813
Weet iemand hoe je kan duiken als keeper op de pc bij een penalty?
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:05:09 #275
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102049709
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Daar moet ik ook nog achter zien te komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_102049774
Hier valt een geweldig silver elftal mee te maken zie ik al :) Doel 1 voor FUT12 :D

Wel vreemd, Altidore was 75, scoort aan de lopende band, komt in TOTW, en gaat daarna een punt naar beneden 8)7
pi_102049780
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 03:37 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand Bony al gevonden op die lijsten? Kon hem op de eerste niet vinden!
hkj is er volgensmij wel hoor, hij was 68 of 72, dat weet ik niet meer precies
pi_102049822
zat ook al te kijken naar een silver eredivisie team :D

gold is toch nog diik overpriced omdat iedereen dat wilt :P daarnaast speel je dan tegen een boel random teams :P
hardcoholic
pi_102049834
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Daar moet ik ook nog achter zien te komen.
Ik stopte net wel een penanka :P
pi_102049913
probeer is met je trick knopje??? Dat is bij de console wel zo. Dus analog links onder is naar links onder duiken etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2011 12:11:30 ]
pi_102050155
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:10 schreef Doublepain het volgende:
probeer is met je trick knopje??? Dat is bij de console wel zo. Dus analog links onder is naar links onder duiken etc.
Ik heb geen idee wat mijn trick knopje is
pi_102050309
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:16 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat mijn trick knopje is
die nummers aan de rechterkant van je toets???
pi_102050664
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:07 schreef Toefjes het volgende:
Hier valt een geweldig silver elftal mee te maken zie ik al :) Doel 1 voor FUT12 :D

Wel vreemd, Altidore was 75, scoort aan de lopende band, komt in TOTW, en gaat daarna een punt naar beneden 8)7
Daar begrijp ik ook weinig van.
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:38:31 #284
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102050921
Kent iemand Hans de Noteboom? :o Heb namelijk nog nooit van hem gehoord.
Fuck the EBU.
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:40:20 #285
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102050966
En hoe kan ik penalties oefenen in de arena?
Fuck the EBU.
pi_102051020
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
:')
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:53:46 #287
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102051379
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Ben er al achter :)

Met je numpad toetsen:
4 is duiken naar links
6 duiken naar rechts
4 en 2 duiken naar links onder
6 en 2 duiken naar rechts onder
4 en 8 duiken naar links boven
6 en 8 duiken naar rechts boven
Fuck the EBU.
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:54:06 #288
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102051394
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:42 schreef Kermit. het volgende:

[..]

:')
Die had ik zojuist als scheidsrechter.
Fuck the EBU.
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:54:46 #289
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102051421
Of ik schiet mijn penalty in het midden of hij gaat mijlen naast.... :X
Fuck the EBU.
pi_102051836
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet niet wat de R2 knopje op de pc is, als het goed is staat het wel rechtsboven(in de arena) Kan je zien waar je op richt.
pi_102051948
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
je moet ook niet ingedrukt houden na het schieten, maar een paar tikjes. Heb je fifa11 wel gespeeld?

Hans de Noteboom was trouwens echt een beestenspits dacht ik, toen Oranje er nog niet inzat _O_
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:15:02 #292
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102052090
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

je moet ook niet ingedrukt houden na het schieten, maar een paar tikjes. Heb je fifa11 wel gespeeld?
ja, maar in 11 moest ik de pijltjes juist ingedrukt houden om in de hoek te schieten.
quote:
Hans de Noteboom was trouwens echt een beestenspits dacht ik, toen Oranje er nog niet inzat _O_
Nu is hij gepromoveerd tot scheidsrechter. :')
Fuck the EBU.
pi_102052145
De Noteboom niet kennen :')

De Noteboom _O_
pi_102052151
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
pi_102052169
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

ja, maar in 11 moest ik de pijltjes juist ingedrukt houden om in de hoek te schieten.

[..]

Nu is hij gepromoveerd tot scheidsrechter. :')
o natuurlijk, fifa11 pc=fifa10 console :P
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:20:53 #296
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102052270
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:17 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

o natuurlijk, fifa11 pc=fifa10 console :P
Dat zou heel goed kunnen.
Fuck the EBU.
pi_102053044
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat zou heel goed kunnen.
sterker nog, dat is zo.
pi_102055579
Nog 7 dagen als je EA Gold membership hebt
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:08:39 #299
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_102055685
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 03:42 schreef Tim86 het volgende:
Wilfried ook niet?
Heb ik ook op gezocht ja, zo snugger was ik nog wel. Ik kan hem én Narsingh GODVERDOMME niet vinden :') /pino
pi_102056003
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:08 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Heb ik ook op gezocht ja, zo snugger was ik nog wel. Ik kan hem én Narsingh GODVERDOMME niet vinden :') /pino
:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')