Allebei naar beneden gehaaldquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:24 schreef Tim86 het volgende:
Verhoek is een 73, nice
Altidore 74
Beerens 73
Voor silvers wel fijn. Fer zelfde ratingquote:
geen last van, ligt waarschijnlijk aan je controller zoals Doublepain zegt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:58 schreef Semmm het volgende:
Ik heb de demo op de Xbox360 maar het lijkt wel of er een bug in zit o.i.d. Heb vaak wanneer ik loop met de bal dat de speler met de bal dus bijna stil staat, hij dribbelt dan heel langzaam, 10cm p/s ofzo
Meer mensen die hier last van hebben?
Moet zeggen dat als dat Sergio Busquets is, dat et dan best realistisch is..quote:
Daar moet ik ook nog achter zien te komen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Weet iemand hoe je kan duiken als keeper op de pc bij een penalty?
hkj is er volgensmij wel hoor, hij was 68 of 72, dat weet ik niet meer preciesquote:Op zaterdag 17 september 2011 03:37 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand Bony al gevonden op die lijsten? Kon hem op de eerste niet vinden!
Ik stopte net wel een penankaquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog achter zien te komen.
Ik heb geen idee wat mijn trick knopje isquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:10 schreef Doublepain het volgende:
probeer is met je trick knopje??? Dat is bij de console wel zo. Dus analog links onder is naar links onder duiken etc.
die nummers aan de rechterkant van je toets???quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:16 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mijn trick knopje is
Daar begrijp ik ook weinig van.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:07 schreef Toefjes het volgende:
Hier valt een geweldig silver elftal mee te maken zie ik alDoel 1 voor FUT12
Wel vreemd, Altidore was 75, scoort aan de lopende band, komt in TOTW, en gaat daarna een punt naar beneden
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kent iemand Hans de Noteboom?Heb namelijk nog nooit van hem gehoord.
Ben er al achterquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Weet iemand hoe je kan duiken als keeper op de pc bij een penalty?
Die had ik zojuist als scheidsrechter.quote:
Ik weet niet wat de R2 knopje op de pc is, als het goed is staat het wel rechtsboven(in de arena) Kan je zien waar je op richt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of ik schiet mijn penalty in het midden of hij gaat mijlen naast....
je moet ook niet ingedrukt houden na het schieten, maar een paar tikjes. Heb je fifa11 wel gespeeld?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of ik schiet mijn penalty in het midden of hij gaat mijlen naast....
ja, maar in 11 moest ik de pijltjes juist ingedrukt houden om in de hoek te schieten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet ook niet ingedrukt houden na het schieten, maar een paar tikjes. Heb je fifa11 wel gespeeld?
Nu is hij gepromoveerd tot scheidsrechter.quote:Hans de Noteboom was trouwens echt een beestenspits dacht ik, toen Oranje er nog niet inzat
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kent iemand Hans de Noteboom?Heb namelijk nog nooit van hem gehoord.
o natuurlijk, fifa11 pc=fifa10 consolequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, maar in 11 moest ik de pijltjes juist ingedrukt houden om in de hoek te schieten.
[..]
Nu is hij gepromoveerd tot scheidsrechter.
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o natuurlijk, fifa11 pc=fifa10 console
sterker nog, dat is zo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen.
Heb ik ook op gezocht ja, zo snugger was ik nog wel. Ik kan hem én Narsingh GODVERDOMME niet vindenquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb ik ook op gezocht ja, zo snugger was ik nog wel. Ik kan hem én Narsingh GODVERDOMME niet vinden/pino
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |