Gebruik het ook zelden, maar dan geeft de speler een heel lullig balletje laag over de grond, met z'n punt denk ik? Heeft van dichtbij wel effect.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dubbel schieten? Wat doet ie dan? Nog nooit gedaan...
B = de knop waar je mee schiet aka rondje op PS3?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:15 schreef DannyDeko het volgende:
Ik heb mn nieuwe controls gevonden:
RB "contain"
B " teammate contain"
A " tackle"
Werkt veel fijner voor mij want met de gewone controls kon ik niet en tegelijk sprinten en teammate contain doen.. nouja kon wel maar kwam ik weer in de knop met andere knoppen
Eerste potje met deze controls gespeeld en meteen 2-0 op wereldklasse gewonnen. Schitterende goals van RVP maar helaas (alweer:?) geen matchhighlights te vinden..
Cool, ga het straks even proberen. Ben ook al een beetje aan schuiven met de mapping. Scheelt behoorlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:15 schreef DannyDeko het volgende:
Ik heb mn nieuwe controls gevonden:
RB "contain"
B " teammate contain"
A " tackle"
Werkt veel fijner voor mij want met de gewone controls kon ik niet en tegelijk sprinten en teammate contain doen.. nouja kon wel maar kwam ik weer in de knop met andere knoppen
Eerste potje met deze controls gespeeld en meteen 2-0 op wereldklasse gewonnen. Schitterende goals van RVP maar helaas (alweer:?) geen matchhighlights te vinden..
Hoe bedoel je dit laatste?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:02 schreef Platina het volgende:
Pff, net de demo gespeeld. Op intermediate word ik zwaar ingemaakt. Nu kan ik er niet bijster veel van maar bij iedere kapbeweging ben ik de sjaak en zelf aanvallen is ook 3x niks. Misschien inderdaad eens die controls veranderen.
Hoe doen jullie verdedigen? Ik met de X (PS3 standaard controls) en als ik in de buurt kom dan rondje of vierkantje alleen ik kom nooit in de buurt! Hoe dit beter aan te pakken?
Leuk trouwens dat de computer de bal niet aanraakte nadat hij met een penalty op de lat schoot. Ze hebben werkelijk alle kleine regeltjes er correct in verwerkt.
Als je een penalty rechtstreeks op de lat of paal schiet (zonder dat de keeper hem raakt) mag je niet zelf de rebound erin schieten omdat je de bal niet 2 keer op rij mag raken. Zelfde voor een corner en vrije trap.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit laatste?
Nog geen enkele tegengoal uit een corner gehad hier...erger me wel dood aan alle wedstrijden die ik tegen Milan speel. Heb nog nooit echt problemen gehad met het verdedigen van crosses, maar Zlatan wint ieder kopduel..quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Fenomeno het volgende:
Heb het nu wel redelijk onder controle dat hele verdedigen, ik krijg alleen echt ziek veel goals uit corners tegen, hebben jullie dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |