abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102004073
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Difficulty: Amateur

...
_O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:39 schreef child_of_the_matrix het volgende:

[..]

Staat er idd, maar klopt niet. Weldegelijk wereldklasse, denk niet dat ik op amateur met 3-2 verlies *)
Ik denk het wel :') Zie die man verdedigen daar, dat is geen wereldklasse.
pi_102004284
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:50 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Heb je de knoppen omgewisseld? Werkt echt veel chiller!
Heb het nu ook omgedraaid, wat een supertip zeg. Echt een wereld van verschil :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102004437
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:43 schreef StijnDa het volgende:

[..]

_O-

[..]

Ik denk het wel :') Zie die man verdedigen daar, dat is geen wereldklasse.
Het is echt wereldklasse. Als je aan het begin vd demo aangeeft dat footballgames je passion zijn, zet ie em automatisch op wereldklasse en ik heb em niet verandert.

Kun je nagaan hoe goed ik ben als ik die verdedigers als amateurs over doe laten komen.. :P :D
pi_102004471
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:24 schreef jepperdeprep het volgende:

[..]

Precies. Er is geen manier om met tactical defending te oefenen en dan makkelijk de bal te krijgen. Je kan er iets handiger in worden maar meer ook niet. Je kan nu heel makkelijk de bal rond tikken als je hem hebt met tactical defending.
Met fut gewoon allemaal pacehoeren in je team gooien: Achterin net zo hard er langs blijven rennen tot je de aanvaller inhaalt en de bal er af loopt. Voorin gewoon doorrennen en zodra een verdediger wil instappen bal naar voren duwen met rechterpook. Easy as that.
pi_102004526
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:47 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Hier heb je wel een punt. Maar zelfs dan vind ik FIFA de laatste jaren beter. Tot PES 7 of 8 heb ik dat gespeeld maar die daarna was echt compleet waardeloos. Ik vind het jammer, want hoe meer onderlinge concurrentie hoe beter.

Ultimate Team vind ik btw wel geweldig aan FIFA, maar het lijkt me sterk dat PES dat ook gaat doen. Dus ik ben bang dat ik nog wel ff ' hooked' aan FIFA ben :P
PES heeft eigenlijk ook een soort Ultimate Team maar dan heet het Master League Online.

Dus je hebt een team net zoals bij FIFA coach maar dan moet je online wedstrijden spelen en competities en hoe beter je bent hoe betere spelers je kan kopen.
pi_102004550
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Om het laagdrempelig te houden denk ik. Ik speel ook weleens tegen vrienden die noooooooooit FIFA spelen. Dan pak ik gewoon het slechtste team uit het spel en hij Real/Barca en dan is het nog wel geinig, maar als hij ook aan tactical defending moet geloven als noob is het echt niet te doen.

Sowieso denk ik dat er ook heel veel jonge FIFA-spelers zijn en een grote groep die er gewoon weinig van kan en alleen tegen de CPU speelt..als het voor hen te ingewikkeld wordt raak je dat segment kwijt.
PES neemt dat andere segment in
pi_102004622
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:59 schreef Kermit. het volgende:

[..]

PES heeft eigenlijk ook een soort Ultimate Team maar dan heet het Master League Online.

Dus je hebt een team net zoals bij FIFA coach maar dan moet je online wedstrijden spelen en competities en hoe beter je bent hoe betere spelers je kan kopen.
Dat is echt niet te vergelijken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102004911
Het is wel tof dat je nu op veel meer manieren kan scoren...bij Fifa 11 was de korte hoek van een afstandje echt bijna nooit raak..zelfde gold voor een power shot cross langs de keeper..nu scoorde ik bijvoorbeeld deze..zo heb ik nog nooit gescoord. Verder niet heel bijzonder, maar zorgt wel voor wat meer diversiteit :)

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93269254

Zie nu dat er bij mij ook amateur staat trouwens..dat is overal dus I guess :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102005368
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 01:16 schreef Tim86 het volgende:
Het is wel tof dat je nu op veel meer manieren kan scoren...bij Fifa 11 was de korte hoek van een afstandje echt bijna nooit raak..zelfde gold voor een power shot cross langs de keeper..nu scoorde ik bijvoorbeeld deze..zo heb ik nog nooit gescoord. Verder niet heel bijzonder, maar zorgt wel voor wat meer diversiteit :)

Ja, heb net uitdrukkelijk voor het spelen nog ff gekeken en hij staat op wereldklasse, nu heb ik weer 2 goals geupload en staat er weer amateur..

leuke goaltjes trouwens:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93271352

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93270319

Vind het verdedigen nog steeds lastig trouwens. Soms word je gewoon achterin compleet weggetikt zonder dat je ook maar een kans schoon hebt gezien om de bal af te pakken..
pi_102007346
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 01:16 schreef Tim86 het volgende:

haha je speelt op amateur!!!! (je geloofde mij blijkbaar ook al niet toen ik het aangaf dat ik wel degelijk op wereldklasse speelde ;) )
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:06:10 #212
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_102010574
quote:
Ik heb al jaren geen Fifa (of PES) meer gespeeld dus je kan me eigenlijk wel beschouwen als nieuwkomer. Ik vroeg me af hoe je goals zoals hierboven kan scoren. Is het een kwestie van de (loop)actie maken en vervolgens op goal schieten? Of is er nog een andere knopcombinatie (PS3) nodig voor/tijdens/na het schieten?
Als ik namelijk op goal schiet dan is het eigenlijk altijd een 'recht' schot (tenzij ik de bal lob natuurlijk, maar dat is weer anders dan de goal hierboven).
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:23:59 #213
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_102011084
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:06 schreef Aikara het volgende:

[..]

Ik heb al jaren geen Fifa (of PES) meer gespeeld dus je kan me eigenlijk wel beschouwen als nieuwkomer. Ik vroeg me af hoe je goals zoals hierboven kan scoren. Is het een kwestie van de (loop)actie maken en vervolgens op goal schieten? Of is er nog een andere knopcombinatie (PS3) nodig voor/tijdens/na het schieten?
Als ik namelijk op goal schiet dan is het eigenlijk altijd een 'recht' schot (tenzij ik de bal lob natuurlijk, maar dat is weer anders dan de goal hierboven).
Je moet in de arena experimenteren met R1+ schieten of dubbel-schieten (tik-tik schietknop) en voor afstandsschoten bijvoorbeeld tikje rechterpook+ schieten. Dan merk je vanzelf wat wanneer werkt.
pi_102013650
quote:
6s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:35 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Ik ben helaas een fanboy van pes geworden, fifa kan ik niet meer spelen zonder pes beter te vinden :(

Geniet van script voetbal 12

Pes dat nieuwe off the ball controll is echt subliem, ik wed dat fifa het ook over 2 jaar heeft :P
Off the ball zat al in fifa 2004 en dat scripted kan je zelf veranderen door bij controls alles in manual te veranderen.
AFCA
pi_102015852
Net met 10-0 gewonnen van OM. Toch maar 2 niveautjes hoger zetten :P
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:55:15 #216
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_102018023
Demo bevalt prima, verdedigen gaat ook steeds beter, maar speel nog steeds op semi. Had sliding en druk met teamgenoot omgewisseld, maar nu toch teruggezet.

Moet eerlijk zeggen dat ik deze manier van verdedigen een stuk leuker vind, veel moeilijk en uitdagender.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:23 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Je moet in de arena experimenteren met R1+ schieten of dubbel-schieten (tik-tik schietknop) en voor afstandsschoten bijvoorbeeld tikje rechterpook+ schieten. Dan merk je vanzelf wat wanneer werkt.
Dubbel schieten? Wat doet ie dan? Nog nooit gedaan... :@
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_102020069
Ik vraag me af hoeveel vroeger Fifa 12 dit jaar te koop is. Meestal is dit 3-4 dagen
pi_102020098
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:48 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vraag me af hoeveel vroeger Fifa 12 dit jaar te koop is. Meestal is dit 3-4 dagen
vorig jaar ook hoog uit 1 dag.
pi_102020161
Wel onzin dat het spel 2 dagen eerder uit is in de VS
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:51:46 #220
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102020194
Beetje dubbel gevoel, 'k krijg 'm gratis, moet er wel een week of 2 langer op wachten. }:|
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_102020498
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/93352896

Eerste redelijke goal. Maar vind het echt weer moelijk. Nog 2 weken om het onder de knie te krijgen. Met kruisje als bal afpakkende knop gaat het ietsjes minder kut. Maar blijft kut
pi_102020647
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Wel onzin dat het spel 2 dagen eerder uit is in de VS
wij krijgen NHL 2012 eerder, ja dat is heel logisch :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:06:24 #223
15600 BB-King
Long live the King!
pi_102020722
De FIFA 12 demo bevalt mij heel goed... vind het beter dan de FIFA 11 gameplay.

Alleen jammer dat Afellay nog steeds een generiek gezicht heeft.
Van Persie, Van Bommel, Nigel de Jong en Emanuelson hebben wel een levensecht gezicht.
Ga er ook vanuit dat Robben en Sneijder er goed uitzien, dat zijn toch de sterren van Nederland.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_102020840
gaat tot nu toe aardig met fifa 12. Weet steeds beter het verdedigen op wereldklasse onder de knie te krijgen. Het beste voor mij werkt enkel druk zetten met een tweede verdediger en met je eigen man op afstand blijven en gaatjes dichtlopen. op die manier hebben zij geen afspeelpunten en gaan ze fouten maken in de passing.

Op moment dat je maar iets aanzet met verdedigen lopen/skillmoves je er aan alle kanten uit. erg irritant. zelf lukt met het nog niet zo goed om tegenstanders met skillmoves te passeren, tegen de computer zijn het dan ook af en toe robots waar je tegen speelt
hardcoholic
pi_102020883
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:06 schreef BB-King het volgende:
De FIFA 12 demo bevalt mij heel goed... vind het beter dan de FIFA 11 gameplay.

Alleen jammer dat Afellay nog steeds een generiek gezicht heeft.
Van Persie, Van Bommel, Nigel de Jong en Emanuelson hebben wel een levensecht gezicht.
Ga er ook vanuit dat Robben en Sneijder er goed uitzien, dat zijn toch de sterren van Nederland.
Hoop dat Suarez eindelijk ergens op lijkt. Mag ook wel na 6 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')