Dat gaat hem niet worden dan neequote:Op donderdag 15 september 2011 09:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hmm, ik heb mn PS3 op een PC Monitor aangesloten op de DVI poort. Ik heb daar dus geen component etc. Dan word het hem denk ik niet
Weet ik niet. HDMI verstuurd toch digitale signalen? Dan zou dat ook te 'onderscheppen' moeten zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden dan neeMaar volgens mij gebruiken ze allemaal component? zelfs die dure? Of heb ik het nu mis.
Ja. Maar scheelt amper wat. Maar ga ook niet alles wat ik speel opnemen. Maar als ik zin heb om wat optenemen moet ik in iets minderen kwaliteit spelen ja. Maar boeid me niet want het gaat mij sowieso om de gameplay niet om hoe het er uit ziet.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:26 schreef Lindgren. het volgende:
Dat gaat niet via HDMI? Dan speel je dus altijd in lage kwaliteit?
Wat voor USB kabel zit er bij?! USB A male naar USB B male toch?! Pc staat nogal ver van de tv en xbox afquote:Op donderdag 15 september 2011 09:12 schreef mash_ het volgende:
Ik heb mijn game recorder binnen
Dit was mijn eerste test er meeziet er toch best goed uit voor 60dollar
Dit is ps3 gameplay. Was trouwens mijn tweede demo potje ooit en mijn eerste tegen de cpu. Dus speelde op pro. en was dus beetje wat dingen aan het uitproberen dus de gameplay zelf is niet heel boeiend
Geen ideequote:Op donderdag 15 september 2011 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat voor USB kabel zit er bij?! USB A male naar USB B male toch?! Pc staat nogal ver van de tv en xbox af
Nog nooit gelijk gespeeld eigenlijkquote:Op donderdag 15 september 2011 13:57 schreef GuRBuH het volgende:
Die penals aan het einde van een draw zijn irritant.
jouw filmpjequote:Op donderdag 15 september 2011 10:27 schreef GuRBuH het volgende:
Ons filmpje doet het goed Omni!Binnen een dag 200 views, veel meer dan de goal of the month!
Net zo goed jou filmpjequote:Op donderdag 15 september 2011 14:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
jouw filmpje, maar wel tof
http://www.easports.com/media/play/video/93097815quote:Op donderdag 15 september 2011 13:57 schreef GuRBuH het volgende:
Die penals aan het einde van een draw zijn irritant.
wtf zidane!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
http://www.easports.com/media/play/video/93097815
vanaf nu post ik in het FIFA 12 topic
Ja moet ik ook maar gaan doen. 2 topics tegelijk is een beetje raar door elkaar heen.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
http://www.easports.com/media/play/video/93097815
vanaf nu post ik in het FIFA 12 topic
Dit is het Fifa 12 topic klapjostiquote:Op donderdag 15 september 2011 14:42 schreef mash_ het volgende:
Ja kunnen we niet gewoon niet over fifa 11 hebben hier voor de mensen die het nog spelen. En als je iets over 12 te melden hebt in het fifa 12 topic?
Ja, zie je nou hoe onhandig het is die twee topics door elkaar!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dit is het Fifa 12 topic klapjosti
En de 300 is gehaaldquote:Op donderdag 15 september 2011 10:27 schreef GuRBuH het volgende:
Ons filmpje doet het goed Omni!Binnen een dag 200 views, veel meer dan de goal of the month!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |