Thanks, hij kan nu wel installeren!quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
probleem heb ik ook: http://www.fifabenelux.com/
Ik moest hardop lachenquote:
quote:
quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:12 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Thanks, hij kan nu wel installeren!
Hahaha omgquote:
Als het een harde tackle is en hij wordt met brancar afgevoerdquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hahaha omg![]()
Dit kan echt niet in de echte versie zitten.
Oefenen baart kunstquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:38 schreef Pimsterr het volgende:
verdedigen is echt niet te doen op moeilijkste graad. wat een teleurstelling is dit zeg
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:38 schreef Mikk het volgende:
Kut PC versie help kan niet installeren / spelen.
Kijk op die site, wellicht helpt het jou ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
probleem heb ik ook: http://www.fifabenelux.com/
problem Barca?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:47 schreef brainbird het volgende:
0-1 pato na 24 seconde![]()
![]()
![]()
INB4 statement
Sowieso onzin en laf van EA dat ze het oude systeem erin laten. Sta eens recht achter je veranderingenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik hoop echt dat ze classic defending online gaan toe staan want standing tackle met b voelt erg onnatuurlijk en niet fijn aan
Ja dat kan. En je speelt idd op amateurquote:Op woensdag 14 september 2011 06:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik ergens de moeilijksgraad van de demo aanpassen, want ik heb het idee dat ik op amateur speel. Heb tot nu toe 3 potjes gespeeld en bij allemaal heb ik nog niet echt hoeven te verdedigen.
Ik heb persoonlijk nog geen rare collision dingen gehad, dus volgens mij valt dat ook wel mee. Ze moeten er nog wel aan sleutelen voor het in de winkel ligt. Want die backflips, etc. zien er natuurlijk niet uit. Maar om nou te zeggen dat het niet te spelen is, dat ook weer niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 07:31 schreef Crazy-M het volgende:
Als die collision engine zo slecht blijft is het niet te spelen
1 voordeel dat probleem heeft iedereen dus online zal je niet veel slechter zijnquote:Op woensdag 14 september 2011 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gister gespeeld op de Xbox 360 op wereldklasse. Aanvallen gaat prima maar damn verdedigen is lastig, ging me in FIFA 11 toch een stuk beter af
Hij komt vanavond toch ook in de EU dus die kan je dan downloaden als je klaar bent met werken..quote:Op woensdag 14 september 2011 09:02 schreef mash_ het volgende:
Hij staat er nu bij de ps3 ook op!Vanochtend gedownload en ge instaleerd. Ik zit alleen nu op mijn werk dus kan alsd nog niet spelen.
Je moet wel even een amerikaans account aanmaken.
Ja had ik kunnen doen. Maar doet er niet toe. Ik zei het meer voor de ps3 user die nu kunnen en willen spelen.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hij komt vanavond toch ook in de EU dus die kan je dan downloaden als je klaar bent met werken..
Thanks! Ga direct kijken!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja had ik kunnen doen. Maar doet er niet toe. Ik zei het meer voor de ps3 user die nu kunnen en willen spelen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 09:02 schreef mash_ het volgende:
Hij staat er nu bij de ps3 ook op!Vanochtend gedownload en ge instaleerd. Ik zit alleen nu op mijn werk dus kan alsd nog niet spelen.
Je moet wel even een amerikaans account aanmaken.
Moeilijk hèquote:Op woensdag 14 september 2011 11:06 schreef Laser. het volgende:
Hmm jij hebt vast de USA store? Op die EU store zie ik 'm helaas nog niet staan.
Lezen blijft lastig.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:06 schreef Laser. het volgende:
Hmm jij hebt vast de USA store? Op die EU store zie ik 'm helaas nog niet staan.
Wut? Serieus?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:27 schreef Rahl het volgende:
Naar dat de demo alleen voor Gold-users is.
Denk dat ze het voor de volledige versie nog wel beter maken.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ben benieuwd. Wil het allemaal eerst zelf ondervinden vanavond. Echter als ik zo de valpartijen zie, is het erg lachwekkend. Vooral die backflip idd
True, maar ik wacht op de fullversion voor een nieuwe abo. Dat ga ik niet voor de demo activerenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef Catch22- het volgende:
yes.
maar Fifa zonder Gold is toch maar de helft van de lol
Ik heb zelf wel gold en de demo ook al gespeeld. Denk alleen dat een maat van me minder blij zal zijn wanneer hij thuis komt.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef Catch22- het volgende:
yes.
maar Fifa zonder Gold is toch maar de helft van de lol
Even nieuwe xbox account maken en dan krijg je er een maand gratis gold bij toch..dan speel je de demo gewoon op die accountquote:Op woensdag 14 september 2011 13:27 schreef Rahl het volgende:
Naar dat de demo alleen voor Gold-users is.
Bedankt voor de tip, even proberen!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even nieuwe xbox account maken en dan krijg je er een maand gratis gold bij toch..dan speel je de demo gewoon op die account
fixedquote:Op woensdag 14 september 2011 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even nieuwe xbox account maken en dan krijg je er een maand gratis gold bij toch..dan speel je de demo gewoon op dat account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |