Heb ik gedaan, die zeggen, wij leveren gewoon wat wij geleverd krijgen. U moet klagen bij degene die het heeft verzonden. Wij mogen dit soort mailings niet eens beheren.quote:
NEE NEE.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:45 schreef Postalz het volgende:
NEE NEE sticker, waarschijnlijk heb jij dan zo'n NEE / JA sticker
NEE NEE is dubbele ontkenning. Dus is het JAquote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, die zeggen, wij leveren gewoon wat wij geleverd krijgen. U moet klagen bij degene die het heeft verzonden. Wij mogen dit soort mailings niet eens beheren.
[..]
NEE NEE.
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik deed altijd expres bij de nee/nee zeikerds alle folders/kranten die ik over had bij hun!!!
Is er een manier om daar alsnog vanaf te komen dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:46 schreef Knal_Erwt het volgende:
Het is geadresseerde post dus moet SAND het bezorgen.
Balen.
Goed idee. Die gaan we alvast noteren.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
het is zo simpel. Iedere dag een baksteen sturen naar het antwoord nummer van tele2 met als opmerking erbij dat zolang zij dingen ongevraagd blijven sturen, jij dat ook blijft doen
Tele2 Nederland
Antwoordnummer 387
1100 VC Amsterdam
Top !!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Zoek hun antwoordnummer en neem wraak!
[ afbeelding ]
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is er een manier om daar alsnog vanaf te komen dan?
Postfilter kreeg ik als tip van SANDD, maar ik ga echt mijn gegevens niet droppen bij een database om ervoor te zorgen dat ik niet in een database terecht kom. Gestoord hoe dat werkt...quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:27 schreef R2cksson het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog met dat ding over straat zeulen.
Heldquote:Op woensdag 14 september 2011 15:27 schreef R2cksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Antwoordnummer.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel verzendkosten heb je nu moeten betalen TS?
Hij zat goed ingetaped. Mij maakt het nu niet meer uit, ik ben er vanaf.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:45 schreef Stokstaart het volgende:
Accepteren ze zo'n printer in een plastic zak dan wel gewoon op het postkantoor?
Zendingen naar antwoordnummers hoef je niet te betalen. Dus breng vooral je zooi naar het postkantoor als je reclame krijgt.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel verzendkosten heb je nu moeten betalen TS?
PICS!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:45 schreef ACT-F het volgende:
Goed idee! Ik heb nog wel wat oude meuk wat weg moet
Wat is dat?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:27 schreef R2cksson het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik deed altijd expres bij de nee/nee zeikerds alle folders/kranten die ik over had bij hun!!!
Nee Neequote:Op woensdag 14 september 2011 15:58 schreef R2cksson het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/HP_LaserJet_4
Tering jezus, lees dan ook mijn posts!
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit topic
held!!
pics van het verzendbewijs
Nee, deze was echt helemaal aan het eind van zijn leven, had je niks meer mee kunnen doen, behalve dan opsturen als gratis recyclebaar materiaal.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:59 schreef Levolution het volgende:
Ik had die printer wel willen hebben overigens.
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:10 schreef R2cksson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onderaan het bonnetje staat de datum en de tijd nog net leesbaar.
[..]
Nee, deze was echt helemaal aan het eind van zijn leven, had je niks meer mee kunnen doen, behalve dan opsturen als gratis recyclebaar materiaal.
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:10 schreef R2cksson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onderaan het bonnetje staat de datum en de tijd nog net leesbaar.
[..]
Nee, deze was echt helemaal aan het eind van zijn leven, had je niks meer mee kunnen doen, behalve dan opsturen als gratis recyclebaar materiaal.
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:52 schreef Levolution het volgende:
Ik stel voor dat we hier allemaal aan mee doen, wel pics plaatsen natuurlijk.
Geweldige actie! Ik dacht alleen dat er een gewichtslimiet voor antwoordnummers was, ik ging uit van 10 kg, maar misschien is het wel 30quote:Op woensdag 14 september 2011 15:42 schreef R2cksson het volgende:
Het apparaat weegt een kleine 20 kilo volgens de info pagina's van de printer.
Hij is onderweg, de dame van het postkantoor kreeg hem niet van tafel. Verzendbewijs bewaren?
Ik zou zeggen, stuur een verzoekje naar hetzelfde antwoordnummer!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:59 schreef Levolution het volgende:
Ik had die printer wel willen hebben overigens.
De baliedames waren aan het overleggen. Volgens mij wisten zij het ook niet, maar ze vonden dat het bij een antwoordnummer niks uitmaakte. Ik heb in elk geval een verzendbewijs. Bij track&trace zal morgen wel te zien zijn of het is afgeleverd.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Geweldige actie! Ik dacht alleen dat er een gewichtslimiet voor antwoordnummers was, ik ging uit van 10 kg, maar misschien is het wel 30
Ik denk dat ze het pakket weigeren.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:21 schreef R2cksson het volgende:
[..]
De baliedames waren aan het overleggen. Volgens mij wisten zij het ook niet, maar ze vonden dat het bij een antwoordnummer niks uitmaakte. Ik heb in elk geval een verzendbewijs. Bij track&trace zal morgen wel te zien zijn of het is afgeleverd.
Een antwoordnummer is zoiets als een postbus, er valt niks te weigeren, het komt gewoon binnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het pakket weigeren.
Er zal toch iemand voor de kosten moeten opdraaien. Er staat geen afzender op (ik wil niet in de database), dus ze zoeken het maar uit. Die gast van het 0800 nummer wilde mij geen emailadres geven, alleen maar een 10ct p/m nummer. Ze kunnen mij echt de kloten kussen, verdienen ze zeker ook nog de verzendkosten van die reclame terug met mijn telefoontje, de volgende keer dat ik post krijg heb ik vast nog ergens wel iets liggen om op te sturen. Op deze manier hoop ik dat er meer mensen zijn die ongevraagde spullen gaan opsturen als ze een brief krijgen, misschien passen ze dan hun manier van adverteren dan wel aan. En zo niet, dan ben ik van mijn zooi af.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het pakket weigeren.
hahaha geweldig dit!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:27 schreef R2cksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op woensdag 14 september 2011 15:27 schreef R2cksson het volgende:
[ afbeelding ]
Dat TS nou geen adres meestuurt is zijn ding, en ze mogen dan wel @random uit de database adressen trekken maar jou adres kan er gewoon uitgehaald worden...quote:Op woensdag 14 september 2011 18:36 schreef Henno het volgende:
[..]
Ze sturen tonnen van dat soort crap, en hoe weten ze nu dat die printers van hem af komen?
P.S: gebruikte seksspeeltjes wellicht een idee? Een zwart opblaas schaap bv.
Jouw adres.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:37 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dat TS nou geen adres meestuurt is zijn ding, en ze mogen dan wel @random uit de database adressen trekken maar jou adres kan er gewoon uitgehaald worden...
dozen met kookwekkers die gaan tikken als de doos open maakt kan ook een sensatie zijn..quote:Op woensdag 14 september 2011 18:36 schreef Henno het volgende:
Gebruikte seksspeeltjes wellicht een idee? Een zwart opblaas schaap bv.
Of zo'n pakje dat allemaal tarwebloem in je gezicht knalt bij het openmaken, met zo'n biohazard sticker aan de binnenkant voor extra dramatisch effectquote:Op woensdag 14 september 2011 18:41 schreef D-Mon het volgende:
[..]
dozen met kookwekkers die gaan tikken als de doos open maakt kan ook een sensatie zijn..
Kan nooit moeilijk zijn iets te knutselen met zo'n wegwerp rekenmachine op zonne energie.
Het probleem is dat ik dan een 0900 nummer moet bellen. Ik weiger daarvoor te betalen.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:37 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dat TS nou geen adres meestuurt is zijn ding, en ze mogen dan wel @random uit de database adressen trekken maar jou adres kan er gewoon uitgehaald worden...
17 kgquote:Op woensdag 14 september 2011 19:17 schreef Lfj het volgende:
Nog daadwerkelijk verstuurd door TS ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.postnlpakkette(...)VZ876619958&P=1100VC
http://www.postnlpakketten.nl/consument/pakket-versturen/quote:Formaat en gewicht
Minimale formaat: 10 x 10 x 1 cm
Maximale formaat voor zending van 0-10 kg: 100 x 50 x 50 cm
Maximale formaat voor zending van 10-30 kg: 176 x 78 x 58 cm
Maximale gewicht: 30 kg
wat zullen ze er blij mee zijnquote:Op donderdag 15 september 2011 08:36 schreef Walter81 het volgende:
Volgens de Track&Trace-info ( http://www.postnlpakkette(...)VZ876619958&P=1100VC ) :
Volgnummer:
Afmeting (lxbxh): 9999x9999x9999![]()
Gewicht (gr.):17120
huidige status: 15.09.2011: Zending zit in afleverroute
PostNL.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:43 schreef Anne het volgende:
Als ze het weigeren, wat dan? Moeten ze dan nog steeds de kosten betalen? Dan zit TNT dus met dat ding opgescheept ook? Weet iemand dat?
Nee, voor Behulpzaamquote:Op donderdag 15 september 2011 08:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Die B in Bart staat zeker voor Bijdehand.
Betraptquote:
15.09.2011:quote:Op donderdag 15 september 2011 08:36 schreef Walter81 het volgende:
Volgens de Track&Trace-info ( http://www.postnlpakkette(...)VZ876619958&P=1100VC ) :
Volgnummer:
Afmeting (lxbxh): 9999x9999x9999![]()
Gewicht (gr.):17120
huidige status: 15.09.2011: Zending zit in afleverroute
Ongeadresseerde reclame heb ik juist geen moeite mee, het is de ellende waar ze wel mijn adres (of erger nog: m'n naam, zoals de Postcodemafia) op zetten, waardoor je het moet openmaken omdat het of belangrijk is, of spam!quote:Op donderdag 15 september 2011 09:28 schreef Id_do_her het volgende:
Hehe, TS heeft een ja/nee sticker en krijgt toch reclame via een omweg.
[ afbeelding ]
Als ze je adres willen krijgen ze die toch wel, daar gaat een adres op een postpakket niks aan veranderen.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Ongeadresseerde reclame heb ik juist geen moeite mee, het is de ellende waar ze wel mijn adres (of erger nog: m'n naam, zoals de Postcodemafia) op zetten, waardoor je het moet openmaken omdat het of belangrijk is, of spam!
Nee. Tele2 moet stoppen met deze manier van reclame, dan stuur ik geen troep.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:34 schreef Walter81 het volgende:
He wacht ff.. ik ben klant van Tele2... Als jullie de kosten van de post omhoog jagen, gaat mijn abonnementsgeld omhoog.![]()
Verder:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Djeez zou alleen hier iets over posten als er een kunststof fallus werd verzonden.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:13 schreef muhahaha het volgende:
Jawel joh hier vast een voorproefje
Gisteren kreeg een bekende FOK!ker een brief binnen besmeurt met veel inkt wat op reclame moest lijken van een niet nader te noemen telecombedrijf met een schaap als logo.
Als wraak wilde de jongen iets doen en besloot een oude printer met spinrag op de bus te doen.. etc etc
Tot 30 kilo, las ikquote:Op donderdag 15 september 2011 16:57 schreef MPG het volgende:
OMG![]()
Accepteert de post dat, pakketten naar een antwoordnummer?
Dan zou ik de volgende keer misschien NET twee CRT monitoren kunnen opsturen die ik nog ergens heb rondslingeren. Goed om te weten.quote:
Achterlijke ezel, heb je uberhaupt verder gelezen dan de OP? Maak dat je weg komt man.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:08 schreef Ivotje het volgende:
Nee/ nee geldt niet voor post van SANDD, SANDD is zakelijke post. Ooit heb je je opgegeven voor iets wat hiermee te maken heeft gehad, of je bent lid geweest van deze bende.....maar SANDD bezorgt gewoon, wel of geen sticker!!
Nee, zie ook nu pas dat er nog 6 pagina's aanhangen. Beetje te snel geklikt en geantwoord........vergeef mijn zonden!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:09 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Achterlijke ezel, heb je uberhaupt verder gelezen dan de OP? Maak dat je weg komt man.
Alleen als je bij de eerstvolgende geadresseerde reclamefolder een apparaat van minimaal 15 kilo opstuurt naar het antwoordnummer van dat bedrijf. Uiteraard; pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:12 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Nee, zie ook nu pas dat er nog 6 pagina's aanhangen. Beetje te snel geklikt en geantwoord........vergeef mijn zonden!
Dat zal helpen ja, die sturen alleen maar. Zelfs al is het een bos uien. Don't shoot the messenger.quote:
TNT (of hoe die apen deze maand ook heten) vangt tot ruim 10 euro per pakketje. Als ze een beetje zakelijk zijn, willen ze die 200 stoeptegels met elk een afzonderlijke adressticker vast komen halenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:01 schreef D-Mon het volgende:
maak template met antwoordnummer, pak een spuitbus zwarte verf, en elke stoeptegel word een pakketje.
Desnoods in het lokale krantje of bij je lokale super een advertentie over gratis af te halen tegels opsnorren voor (virtueel) oneindige voorraad!
Nogmaals, Sandd kan daar niets aan doen. Die bezorgen alleen maar.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:09 schreef Wapperbaard het volgende:
Ts schaar ik nu onder Nederlandsche helden zoals Michiel de Ruyter en Piet Heyn!
Wat een verdorven beerput van een bedrijf is Sandd toch.
Jawel, maar dan hebben ze dus een afzender adres hè.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
TNT (of hoe die apen deze maand ook heten) vangt tot ruim 10 euro per pakketje. Als ze een beetje zakelijk zijn, willen ze die 200 stoeptegels met elk een afzonderlijke adressticker vast komen halen
Bij de postcode loterrij is het mij al gelukt, er is zo'n zelfde topic over de PL geweest en bij de eerste brief die ik kreeg ging het telefoonboek retour. Ik heb sindsdien niets meer gehad. de volgende keer gaat er een doos rottende tomaten retour.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:29 schreef wc-eend het volgende:
Ik zou gewoon aangeven dat elke keer dat ze ge-adresseerde post opsturen dat jij een pakket van 10 kg terugstuurtKijk maar hoe snel jij uit dat adressen bestand verdwijnt
ik ookquote:
dat zou foutief zijn TS is geen klant en wil geen klant wordenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:43 schreef Prullenbak6 het volgende:
Morgen in de televaag.
Printer verstuurd naar Tele 2
Amsterdam - Een nogal boze Tele 2 klant heeft een printer opgestuurd................
bij mij was er ook zon irritantje die gewoon die stickers negeerde kreeg een bult reclame elke week niet normaal ondanks mijn nee nee sticker.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef AnaalFaBtje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |