Heb ik gedaan, die zeggen, wij leveren gewoon wat wij geleverd krijgen. U moet klagen bij degene die het heeft verzonden. Wij mogen dit soort mailings niet eens beheren.quote:
NEE NEE.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:45 schreef Postalz het volgende:
NEE NEE sticker, waarschijnlijk heb jij dan zo'n NEE / JA sticker
NEE NEE is dubbele ontkenning. Dus is het JAquote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, die zeggen, wij leveren gewoon wat wij geleverd krijgen. U moet klagen bij degene die het heeft verzonden. Wij mogen dit soort mailings niet eens beheren.
[..]
NEE NEE.
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik deed altijd expres bij de nee/nee zeikerds alle folders/kranten die ik over had bij hun!!!
Is er een manier om daar alsnog vanaf te komen dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:46 schreef Knal_Erwt het volgende:
Het is geadresseerde post dus moet SAND het bezorgen.
Balen.
Goed idee. Die gaan we alvast noteren.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
het is zo simpel. Iedere dag een baksteen sturen naar het antwoord nummer van tele2 met als opmerking erbij dat zolang zij dingen ongevraagd blijven sturen, jij dat ook blijft doen
Tele2 Nederland
Antwoordnummer 387
1100 VC Amsterdam
Top !!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Zoek hun antwoordnummer en neem wraak!
[ afbeelding ]
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is er een manier om daar alsnog vanaf te komen dan?
Postfilter kreeg ik als tip van SANDD, maar ik ga echt mijn gegevens niet droppen bij een database om ervoor te zorgen dat ik niet in een database terecht kom. Gestoord hoe dat werkt...quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:27 schreef R2cksson het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog met dat ding over straat zeulen.
Heldquote:Op woensdag 14 september 2011 15:27 schreef R2cksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]