TNT (of hoe die apen deze maand ook heten) vangt tot ruim 10 euro per pakketje. Als ze een beetje zakelijk zijn, willen ze die 200 stoeptegels met elk een afzonderlijke adressticker vast komen halenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:01 schreef D-Mon het volgende:
maak template met antwoordnummer, pak een spuitbus zwarte verf, en elke stoeptegel word een pakketje.
Desnoods in het lokale krantje of bij je lokale super een advertentie over gratis af te halen tegels opsnorren voor (virtueel) oneindige voorraad!
Nogmaals, Sandd kan daar niets aan doen. Die bezorgen alleen maar.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:09 schreef Wapperbaard het volgende:
Ts schaar ik nu onder Nederlandsche helden zoals Michiel de Ruyter en Piet Heyn!
Wat een verdorven beerput van een bedrijf is Sandd toch.
Jawel, maar dan hebben ze dus een afzender adres hè.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
TNT (of hoe die apen deze maand ook heten) vangt tot ruim 10 euro per pakketje. Als ze een beetje zakelijk zijn, willen ze die 200 stoeptegels met elk een afzonderlijke adressticker vast komen halen
Bij de postcode loterrij is het mij al gelukt, er is zo'n zelfde topic over de PL geweest en bij de eerste brief die ik kreeg ging het telefoonboek retour. Ik heb sindsdien niets meer gehad. de volgende keer gaat er een doos rottende tomaten retour.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:29 schreef wc-eend het volgende:
Ik zou gewoon aangeven dat elke keer dat ze ge-adresseerde post opsturen dat jij een pakket van 10 kg terugstuurtKijk maar hoe snel jij uit dat adressen bestand verdwijnt
ik ookquote:
dat zou foutief zijn TS is geen klant en wil geen klant wordenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:43 schreef Prullenbak6 het volgende:
Morgen in de televaag.
Printer verstuurd naar Tele 2
Amsterdam - Een nogal boze Tele 2 klant heeft een printer opgestuurd................
bij mij was er ook zon irritantje die gewoon die stickers negeerde kreeg een bult reclame elke week niet normaal ondanks mijn nee nee sticker.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik deed altijd expres bij de nee/nee zeikerds alle folders/kranten die ik over had bij hun!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |