Nee. Tele2 moet stoppen met deze manier van reclame, dan stuur ik geen troep.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:34 schreef Walter81 het volgende:
He wacht ff.. ik ben klant van Tele2... Als jullie de kosten van de post omhoog jagen, gaat mijn abonnementsgeld omhoog.![]()
Verder:![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:27 schreef R2cksson het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog met dat ding over straat zeulen.
Djeez zou alleen hier iets over posten als er een kunststof fallus werd verzonden.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:13 schreef muhahaha het volgende:
Jawel joh hier vast een voorproefje
Gisteren kreeg een bekende FOK!ker een brief binnen besmeurt met veel inkt wat op reclame moest lijken van een niet nader te noemen telecombedrijf met een schaap als logo.
Als wraak wilde de jongen iets doen en besloot een oude printer met spinrag op de bus te doen.. etc etc
Tot 30 kilo, las ikquote:Op donderdag 15 september 2011 16:57 schreef MPG het volgende:
OMG![]()
Accepteert de post dat, pakketten naar een antwoordnummer?
Dan zou ik de volgende keer misschien NET twee CRT monitoren kunnen opsturen die ik nog ergens heb rondslingeren. Goed om te weten.quote:
Achterlijke ezel, heb je uberhaupt verder gelezen dan de OP? Maak dat je weg komt man.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:08 schreef Ivotje het volgende:
Nee/ nee geldt niet voor post van SANDD, SANDD is zakelijke post. Ooit heb je je opgegeven voor iets wat hiermee te maken heeft gehad, of je bent lid geweest van deze bende.....maar SANDD bezorgt gewoon, wel of geen sticker!!
Nee, zie ook nu pas dat er nog 6 pagina's aanhangen. Beetje te snel geklikt en geantwoord........vergeef mijn zonden!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:09 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Achterlijke ezel, heb je uberhaupt verder gelezen dan de OP? Maak dat je weg komt man.
Alleen als je bij de eerstvolgende geadresseerde reclamefolder een apparaat van minimaal 15 kilo opstuurt naar het antwoordnummer van dat bedrijf. Uiteraard; pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:12 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Nee, zie ook nu pas dat er nog 6 pagina's aanhangen. Beetje te snel geklikt en geantwoord........vergeef mijn zonden!
Dat zal helpen ja, die sturen alleen maar. Zelfs al is het een bos uien. Don't shoot the messenger.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |