quote:FIFA 12 komt met de gloednieuwe Player Impact Engine, een fysica-engine die voor nog realistischere interacties op het veld zorgt. Ervaar hoe spelers elkaar in het echt uitdagen, om balbezit vechten, en fysieke confrontaties aangaan. Bij elk contact zijn er oneindig veel natuurlijke en geloofwaardige gevolgen. Spelers voelen zich sterker aan de bal, duwen en trekken in de strijd om balbezit en herstellen zich sneller van lichte tackles.
De revolutionaire vernieuwingen in de gameplay maken FIFA 12 nog interactiever en spannender. Met de nieuwe precisiedribbels krijg je nog meer controle over de bal in kleine ruimtes. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Verdedigen is nu net zo geavanceerd en belangrijk als in het echte voetbal. De tactische verdedigingsopties zorgen ervoor dat positie kiezen, passes onderscheppen en tackelen allemaal even zwaar meetellen. Tactiek en timing zijn cruciaal.
FIFA 12 is spannend van begin tot einde, van de voorbereiding op de wedstrijd tot het laatste fluitsignaal. Je voelt de spanning van een wedstrijddag. Het navigeren gaat sneller en makkelijker, en je kunt kiezen uit meer dan 500 officiële clubs. Een aantal nieuwe features:
Pro Player Intelligence
De CPU-spelers beschikken over het inzicht van een profspeler en nemen beslissingen op basis van hun eigen vaardigheden en de sterke en zwakke punten van hun teamgenoten. Spelers met een uitzonderlijk spelinzicht zien bijvoorbeeld als enige die ene kans voor een steekpass. Een speler als Kaká van Real Madrid zal eerder (en sneller) een loopkans zien voor een teamgenoot dan een speler met minder inzicht. Teams houden bij hun aanval rekening met de sterke punten van hun veldspelers, en de zwakke punten van de tegenstander, waardoor elke wedstrijd een unieke en levensechte ervaring wordt.
Tactische verdedigingsopties
Verandert het verdedigen compleet: positie kiezen, passes onderscheppen en op het juiste moment tackelen tellen allemaal even zwaar mee bij het verdedigen. Tactiek en timing zijn cruciaal.
Precisiedribbels
Geniet van nieuwe manieren om tegenstanders te passeren. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Gebruik korte dribbels in de kleine ruimte, op de vleugels en zelfs bij het afschermen van de bal voor een tegenstander.
Echte blessures
De Player Impact Engine houdt de interactie tussen spelers continu in de gaten, analyseert de kracht van het contact en de impact op het lichaam om na te gaan waar echte blessures ontstaan. Daardoor wordt het speltype Carrière nog spannender en krijgt het nog meer inhoud. Je wordt geconfronteerd met spelers die te kampen hebben met nieuwe soorten blessures en moet beslissen of het verantwoordelijk is om een nog herstellende speler het veld op te sturen.
Nieuwe presentatie
Wedstrijden lijken nog meer op echte televisie-uitzendingen. De belichting is drastisch verbeterd, het publiek levensechter en de nieuwe standaardcamera zorgt ervoor dat elke wedstrijd een waar spektakel wordt.
Verbeterde navigatie
Het menusysteem is vernieuwd en biedt een snelle en eenvoudige navigatie. Het hoofdmenu kan worden aangepast aan je arenaspeler, Virtuele prof en favoriete club.
Compleet authentiek
Met ruim 500 officiële clublicenties en meer dan 15.000 spelers.
quote:Interessante #FIFA12 tweets
@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12
@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12
@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12
@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12
@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it
@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12
@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.
@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.
@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12
@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!
@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12
quote:Echte gezichten in FIFA 12
De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.
Release: 30 september 2011quote:FIFA 12 EA Sports Football Club
EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.
• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.
• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.
• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.
• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.
• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.
• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com
• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
op xbox?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:34 schreef DannyDeko het volgende:
Ah mijne is eindelijk aan het downloaden
yep. Via die link die iemand poste in het vorige topic kon ik hem nu aan mn wachtrij toevoegen.quote:
http://marketplace.xbox.c(...)00-9115-d80245410967quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
yep. Via die link die iemand poste in het vorige topic kon ik hem nu aan mn wachtrij toevoegen.
Daarna op de Xbox naar "Active Downloads" gegaan en hij begon
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
op A-Z EA Sports FIFA12 zoeken en niet bij F
36% na 5 minuten..quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hier al op 80% en dat na 5 minuten
Iemand?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:34 schreef TakAFCA het volgende:
Hoe sluit ik mijn ps3 controller aan op de pc![]()
Pardon.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:43 schreef Catch22- het volgende:
http://www.gamefront.com/how-to-use-a-ps3-controller-on-a-pc/
kon je zelf ook wel vinden toch?
Ik wist niet eens dat dat konquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:43 schreef Catch22- het volgende:
http://www.gamefront.com/how-to-use-a-ps3-controller-on-a-pc/
kon je zelf ook wel vinden toch?
overbelast natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:47 schreef Rahl het volgende:
Tuurlijk, mijn Xbox kan geen verbinding maken met Live nu
same..quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:47 schreef Rahl het volgende:
Mooi. als ik thuis kom is die er dus netquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:55 schreef Laser. het volgende:
[..]
Morgen pas na 5-6 uur in de avond.
Had ik ook en moest dus met toetsenbord spelen. Onmogelijk is datquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:53 schreef Laser. het volgende:
Voor de PS3 komt ie morgen dus heb ik de PC versie gedownload. Kan 'm niet eens opstarten als je een controller aangesloten hebt.![]()
Meerdere mensen hebben er last van.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/240/985663.page
Nee serieus???quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:55 schreef Laser. het volgende:
[..]
Morgen pas na 5-6 uur in de avond.
Hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:47 schreef Rahl het volgende:
tactical defendingquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:01 schreef DannyDeko het volgende:
Nieuwe commentator, is wel grappig.
Wat ik nu al kut vind is dat als je A ingedrukt houdt om druk te zetten je er gewoon NAAST blijft lopen en niets doet.. :/
Niets tacticals aan.. afpakken die bal :/quote:
juist beter, dat domme A geram. En dan voorheen ook nog die josti's die een tweede mannetje erbij halen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niets tacticals aan.. afpakken die bal :/
Als je dat niet kan omzeilen ben je gewoon slechtquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:04 schreef Stringer het volgende:
[..]
juist beter, dat domme A geram. En dan voorheen ook nog die josti's die een tweede mannetje erbij halen.
Zeikwijf. je hebt nog geen 5 min gespeeld en je zeurt nu al. Geef het spel een aantal uur tijd. En ga dan pas je mening geven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niets tacticals aan.. afpakken die bal :/
Belachelijk dit... dit wordt de 7e hemel voor alle skillmoves gebruikers
ze hebben het voor de lol uitgehaald wil je zeggenquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Als je dat niet kan omzeilen ben je gewoon slecht
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:01 schreef StijnDa het volgende:
Hee jongens wat is de schietknop op de PC?![]()
Kan alleen pass, steekbal en hoge pass vinden
Ik laat altijd dat tweede mannetje verdedigen terwijl ik rugdekking geef. Dat heet realistisch verdedigen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:04 schreef Stringer het volgende:
[..]
juist beter, dat domme A geram. En dan voorheen ook nog die josti's die een tweede mannetje erbij halen.
Zeg ook niet dat het niet gebruikt moet worden. Maar in voorgaande Fifa's kwamen verdedigers als heat seeking missles in op je aanvallers. In 11 was het al minder en nu hebben ze het helemaal omgegooid met tactical defendingquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:06 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik laat altijd dat tweede mannetje verdedigen terwijl ik rugdekking geef. Dat heet realistisch verdedigen.
10 FIFA's geleden was het Dquote:
Gelukkig kan je tactical defending uitzettenquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:07 schreef Stringer het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het niet gebruikt moet worden. Maar in voorgaande Fifa's kwamen verdedigers als heat seeking missles in op je aanvallers. In 11 was het al minder en nu hebben ze het helemaal omgegooid met tactical defending
Dat dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:10 schreef Johnbon het volgende:
Zit hier op me werk, wou dat ik stres kon hebben van dat verdedigen op dit moment, wees blij allemaal met de stress
Voor FUT zullen ze het vast wel makkelijker maken ja ;xquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gelukkig kan je tactical defending uitzetten![]()
Nee er is gewoon een optie of je het op Tactical of Legacy defending wil zetten. Bij het schermpje van assisted/semi/manual etcquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:12 schreef Stringer het volgende:
[..]
Voor FUT zullen ze het vast wel makkelijker maken ja ;x
ja maar online zetten ze die gameplay instellingen vast. Net zoals dat je bij FIFA 11 H2H pro passing niet kon aanpassen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee er is gewoon een optie of je het op Tactical of Legacy defending wil zetten. Bij het schermpje van assisted/semi/manual etc
serieus?!quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:45 schreef DannyDeko het volgende:
Heb ff een potje 4 a 5 gedaan en moet zeggen dat het wel ff wennen is. Nu is het ' gewone ' fifa sowieso al anders dan FUT en aangezien ik niets anders dan FUT gespeeld heb in 11 is het soms wat lastig.
Qua graphics vind ik er weinig verschil in zitten, misschien zelfs ietsje slordiger tijdens het spelen. De cutscenes en overige layouts zijn er wel stuk op vooruit gegaan.
Wat ik ook wel grappig vond: ik wilde even die impact engine testen dus ik maak een volle charge op zo'n mannetje waarvoor ik dus geel kreeg. Die speler helemaal uit z'n plaatje komt er een teammate aangelopen die 'm zo tegen houdt en van de scheids weg trok
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het eerste filmpje is al geupload.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/92869711
Als dat vaak gebeurt is het wel om te huilen. Als het dan ook nog voor tegen goals gaat zorgen gaat dit voor veel frustraties zorgen...quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het eerste filmpje is al geupload.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/92869711
gewoon een amerikaans account maken. Alleen daar staat hij ook nog niet op geloof ik hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:58 schreef notsigned het volgende:
Is er een manier om Amerikaanse pS3 network te komen om hem te halen?
Gewoon je playstation aanzetten nieuw account maken en als je moet opgeven uit welk land je komt usa kiezen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:05 schreef notsigned het volgende:
Hoe doe je dat dan? Op de website van PS3 kan je momenteel geen account aanmakenn
Hebben ze de AI wel intelligenter gemaakt dan? Ik bedoel, ze adverteren met het feit dat spelers nu kunnen zien wat de kracht is van de spelers om hun heen. Ze zouden dus niet de bal hoog voor moeten geven als Messi of Villa voor de goal staan maar wel als Ibrahimovic voor de goal zou staan. Merk je hier wel wat van? Of is dat weer een verkoop praatje?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:09 schreef Stringer het volgende:
*Vind de AI vreemd; spelers maken vrij weinig runs of doen weinig moeite om het spel wijder te maken.
De 'view radius' van spelers heb ik eerlijk gezegd heb ik nog niet kunnen testen. Bij veel minuten zal dat wel duidelijk worden. CPU speelt sterk en je flatert met defending dat je minutenlang (ingametijd) niet aan de bal komt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:14 schreef LinQ het volgende:
[..]
Hebben ze de AI wel intelligenter gemaakt dan? Ik bedoel, ze adverteren met het feit dat spelers nu kunnen zien wat de kracht is van de spelers om hun heen. Ze zouden dus niet de bal hoog voor moeten geven als Messi of Villa voor de goal staan maar wel als Ibrahimovic voor de goal zou staan. Merk je hier wel wat van? Of is dat weer een verkoop praatje?
Dat heb ik al geprobeerd, maar dan doet hij het nog niet. Dus volgens mij wordt het wachten..quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Hij verbond bij mij ook niet uit zichzelf, moest hem zelf laten connecten maar toen deed ie het wel
Ik postte net die link naar de onderhoudsupdates van xbox live, maar die ligt er nu ook al uit..de hele site. FIFA fucked heel XBLquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:15 schreef Pobberd het volgende:
Hij kan nog steeds geen verbinding maken met xbox live.. Hoe kan dit? Ik kon er toestraks wel gewoon op.
Wat een teringzooi.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik postte net die link naar de onderhoudsupdates van xbox live, maar die ligt er nu ook al uit..de hele site. FIFA fucked heel XBL
GOED KIJKEN HIJ STAAT ER NU OPquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:36 schreef zerokil het volgende:
WAAR KAN IK HEM DOWNLOADEN OP PS3?
IK ZIE HEM NEIT IN DE PLAYSTATION STORE
ONDER FAMILIE DAN BIJ JE MOEDERquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:39 schreef zerokil het volgende:
WAAR IK ZIE HEM NIET BIJ WELKE CATEGORIE?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ONDER FAMILIE DAN BIJ JE MOEDER
In Ranked Online Matches Tactical Defending is the only one to use, it will not be possible to switch to Legacy Defending for ranked matches.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Staat het al vast dat je online tactical defense moet gebruiken?
Lijkt me stug. Vind trouwens Tele veel fijner dan tele broadcast.
En ik vind die nieuwe commentator niks, zijn fragmenten lijken ook van slechtere geluidskwaliteit te zijn.
Ik mis Andy Grey
Morgen pas op de PS3, pas 100 keer gezegd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:43 schreef zerokil het volgende:
Effe serieus welke categorie?
Bij Demo's staat die niet
LEES GODVERDOMME HIJ IS ER NOG NIET VOOR PS3quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:43 schreef zerokil het volgende:
Effe serieus welke categorie?
Bij Demo's staat die niet
Ik denk dat ze op de EA forums net zo lang gaan zeuren totdat EA ingeeftquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:41 schreef Stringer het volgende:
[..]
In Ranked Online Matches Tactical Defending is the only one to use, it will not be possible to switch to Legacy Defending for ranked matches.
m.b.t FUT is niet bekend.
Tuurlijk... Na 2,5 uur demoplay is dat je conclusie?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de EA forums net zo lang gaan zeuren totdat EA ingeeft
Wtf slaat dat op.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Morgen pas op de PS3, pas 100 keer gezegd.
PS3 store update maar op 1 dag per week.quote:
Nee, Jij bent zeker niet bekent met de EA forums?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:45 schreef Stringer het volgende:
[..]
Tuurlijk... Na 2,5 uur demoplay is dat je conclusie?
Niemand die dit weet? Al is die levertijd bijna onmogelijk vanaf uitgave..quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de volledige game wil ik 'm graag nog pre-orderen voor de gold packs, maar nu staat bij die van wehkamp () dat de levertijd 2 weken is, is dat dan vanaf nu? Daar kost ie trouwens maar 52.
Het heeft daar niks mee te maken. Het gaat er gewoon om dat PSN alleen op woensdag update en XBL op dinsdagquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
En het is niet alsof FIFA groot is geworden op de PS, dat is natuurlijk op de PC en de Xbox, logisch daarom ook dat hij als eerste gereleased wordt in voetballand de US. Dat is toch logisch allemaal!
iedereen heeft hem al gepreorderd bij wehkamp, hun voorraad is op.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niemand die dit weet? Al is die levertijd bijna onmogelijk vanaf uitgave..
Ehm, serieus?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iedereen heeft hem al gepreorderd bij wehkamp, hun voorraad is op.
Ik heb zo hekel aan die mensen die preorderen en vervolgens gaan huilen als blijkt dat hij eerder in de winkel te koop isquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iedereen heeft hem al gepreorderd bij wehkamp, hun voorraad is op.
Kerel, anders gaan ze even hun grootste nieuwe feature (naast IE) eruit flikkeren. Ze zullen het heus nog wel gaan finetunen voor de final, zoals bijvoorbeeld de tackle radius kleiner maken, zodat je nog wel met A kan pressen naar de attacker en minder flaters maakt met mistiming. Maar dit gaan ze er echt niet uitgooien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee, Jij bent zeker niet bekend met de EA forums?
Kijk maar wat er met Fight night is gebeurdquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:50 schreef Stringer het volgende:
[..]
Kerel, anders gaan ze even hun grootste nieuwe feature (naast IE) eruit flikkeren. Ze zullen het heus nog wel gaan finetunen voor de final, zoals bijvoorbeeld de tackle radius kleiner maken, zodat je nog wel met A kan pressen naar de attacker en minder flaters maakt met mistiming. Maar dit gaan ze er echt niet uitgooien.
Sowieso meningen op EA forums zijn helemaal niet perse negatief, en wat wil je na 2,5 uur dat de demo online staat.
Fifa is groot geworden op de PC, jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
En het is niet alsof FIFA groot is geworden op de PS, dat is natuurlijk op de PC en de Xbox, logisch daarom ook dat hij als eerste gereleased wordt in voetballand de US. Dat is toch logisch allemaal!
Ja maar de EU krijgt NHL 2012 3 dagen eerderquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
2 weken na de release ja. Had je maar eerder moeten pre-orderen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ehm, serieus?Is het niet gewoon vanaf nu 2 weken (ongeveer de release dus..)?
Haha greppenmaker.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
2 weken na de release ja. Had je maar eerder moeten pre-orderen.
ja dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moer hem eigenlijk nog pre-orderen, al is het alleen maar voor de packs
Makes sense!quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het heeft daar niks mee te maken. Het gaat er gewoon om dat PSN alleen op woensdag update en XBL op dinsdag
Het is gewoon een serieuze vraag en dan antwoord jij de hele tijd met diequote:Op dinsdag 13 september 2011 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan pre-order je hem toch lekker bij wehkamp als je er zo zeker van bent.
En dan wil ik ook nog bij de FRS pre-orderen, aangezien nog tegoed bonnen heb van hun. En dan meteen 6 games pre-orderenquote:
Volgens mij weet gewoon niemand het met zekerheidquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is gewoon een serieuze vraag en dan antwoord jij de hele tijd met die [ afbeelding ]-PI. Ik weet het niet meer.
vind ik gewoon een leuke PI. Geloof me of niet, volgens mij is het zo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is gewoon een serieuze vraag en dan antwoord jij de hele tijd met die [ afbeelding ]-PI. Ik weet het niet meer.
Hmm.. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze 2 weken lang geen Fifa binnen krijgen..quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij weet gewoon niemand het met zekerheid
Je kunt met een programma je PS3 controller als Xbox 360 controller gebruiken. Zo speelde ik ook een tijdje FIFA 11 op de PC.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:56 schreef PlukvdP. het volgende:
[..]
Had ik ook en moest dus met toetsenbord spelen. Onmogelijk is dat
En dat op Amateurquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:05 schreef Stringer het volgende:
AI scoort met een bicycle kick.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/92872668
Consoleshop is altijd op tijd, en soms nog wel eerder ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
Bij Consoleshop wordt de special edition 29 september geleverd voor 59 euro.
Maar wel duurquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Consoleshop is altijd op tijd, en soms nog wel eerder ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
Nja, vanavond maar ff pre-orderen daarquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maar wel duurAl kreeg ik eerst altijd 10% korting
Alleen nu ook niet meer.. Dus heb hem maar bij game menia ge preorderd
Een andere gevonden?! Of toch consoleshop ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:22 schreef Lindgren. het volgende:
M'n telebankieren doet een fuck-up.. Vanavond maar doen dan.
Consoleshop.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja, vanavond maar ff pre-orderen daar
[..]
Een andere gevonden?! Of toch consoleshop ?
Inderdaad, maar wel meer lage schoten 20+ die ook echt 'laag' zijn, niet van die zwevende schoten net boven de grond.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:35 schreef DannyDeko het volgende:
Afstandsschoten zijn een stuk moeilijker geworden ten opzichte van fifa 11 heb ik door.
Dat is mooi.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:35 schreef DannyDeko het volgende:
Afstandsschoten zijn een stuk moeilijker geworden ten opzichte van fifa 11 heb ik door.
Dat is positief lijkt mij toch?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:35 schreef DannyDeko het volgende:
In ieder geval veel minder makkelijk. Een goed uitgevoerde (lob) trough ball is altijd niet te verdedigen, maar het lijkt nu veel beter gedoseerd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:38 schreef LinQ het volgende:
[..]
Dat is positief lijkt mij toch?Hoe zit het eigenlijk met die hoge ballen over de verdediging? Nog steeds niet te verdedigen?
Dat klinkt positief.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:41 schreef Stringer het volgende:
[..]
In ieder geval veel minder makkelijk. Een goed uitgevoerde (lob) trough ball is altijd niet te verdedigen, maar het lijkt nu veel beter gedoseerd.
Het is ook positief doordat de (laatste) linie(s) trager omschakelen. Ze gaan niet met z'n allen als een idioot naar voren, waardoor een lob trough ball altijd dodelijk was.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat klinkt positief.
Merken jullie echt vooruitgang wat betreft die collision engine?
wat.de.neuk.quote:
Oké dan, nog weinig negatieve punten gezien?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:46 schreef Stringer het volgende:
[..]
Het is ook positief doordat de (laatste) linie(s) trager omschakelen. Ze gaan niet met z'n allen als een idioot naar voren, waardoor een lob trough ball altijd dodelijk was.
Ik merk verandering m.b.t. de impact enige, maar of dat nou vooruitgang is.. mwah lijkt vooralsnog grappig.
Je ziet bijvoorbeeld een speler vallen nadat 'ie de bal in een uiterste poging toch nog weet over te spelen, of je ziet Messi een 1-2tje aangaan maar tegen een speler aanlopen en vallen. Dan gaat je 1-2tje niet door, dus in die zin merk je het wel.
Die zijn er wel, maar wil even wachten tot ik meer minuten heb gemaakt tegen menselijke tegenstanders. Op legendary is het gewoon onspeelbaar omdat de CPU blijft draaien en de bal daardoor bijna niet af te pakken is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké dan, nog weinig negatieve punten gezien?
Ik schreeuw zelf altijd naar de tv bij een tegenaanval of als de tegenstander dichtbij mijn goal komtquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:02 schreef Stringer het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar wil even wachten tot ik meer minuten heb gemaakt tegen menselijke tegenstanders. Op legendary is het gewoon onspeelbaar omdat de CPU blijft draaien en de bal daardoor bijna niet af te pakken is.
Vind wel jammer dat het publiek niet meer geluid gaat maken naar mate je dichterbij het goal komt. Of zodra je bezig bent met een tegenaanval, dat het geluid aanzwelt bij een gevaarlijke steekpass.
lol... Ja ik ook, vooral na een tegendoelpunt. Maar dat is hier wel bekend.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik schreeuw zelf altijd naar de tv bij een tegenaanval of als de tegenstander dichtbij mijn goal komt
Nee, morgen komt ie uit. Ook via de 'maak snel een amerikaans account aan!1!'-manier gaat dat niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:14 schreef notsigned het volgende:
Mensen, is er een manier om nu al aan fifa 12 te komen op de ps3? Geduld is altijd een slechte eigenschap van me geweest.
Kan je met de demo online?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind het echt niet fijn tackelen met B maar je kan niet met classic online
Ben maar blij. Bij mij doet die het vanaf half 12 ofzo niet meer. Heb de demo dus ook nog nietquote:
Hoewel dat dikke onzin is (Barça en schwalbes), is het wel grappig dat het toevallig Sergio Busquets in het filmpje is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:19 schreef LinQ het volgende:
Volgende schwalbe (Barca, dus wel realistisch)
Als het Pedro of Iniesta was geweest dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:26 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Hoewel dat dikke onzin (Barça en schwalbes) is, is het wel grappig dat het toevallig Sergio Busquets in het filmpje is.
Dan zou het nog minder van toepassing zijn, aangezien Busquets zich het vaakst laat vallen. Maar alsnog niet zoveel als men doet beweren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:28 schreef LinQ het volgende:
[..]
Als het Pedro of Iniesta was geweest dan?
Oké, ik ga vanavond weer proberen te genieten van Barca. Hoop dat je gelijk hebt, heb me vorig jaar namelijk kapot geërgerd aan Barca in de wedstrijd tegen Real (niet dat real lekker bezig was, die Pepe moet levenslang geschorst worden)quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:29 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dan zou het nog minder van toepassing zijn, aangezien Busquets zich het vaakst laat vallen. Maar alsnog niet zoveel als men doet beweren.
Ik ben een grote Barça fan, maar er wordt wel vaak fopgedoken door Barça, helaas.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:26 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Hoewel dat dikke onzin is (Barça en schwalbes), is het wel grappig dat het toevallig Sergio Busquets in het filmpje is.
niet zo haten joh. Wel een domme vraag.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:43 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Nee, het staat voor de fun in de TT, puur omdat het kan.
Er is anders helemaal geen demo voor de PS3quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
niet zo haten joh. Wel een domme vraag.
Sorry!quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
niet zo haten joh. Wel een domme vraag.
Die komt morgen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:44 schreef WSquater het volgende:
[..]
Er is anders helemaal geen demo voor de PS3
Ben ook bang dat er veel Barca fans zijn die met een rood/blauwe bril op de wedstrijden bekijken. Voetbal technisch gezien zijn ze de beste ter wereld, sportief gezien valt er nog veel vooruitgang te boeken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben een grote Barça fan, maar er wordt wel vaak fopgedoken door Barça, helaas.
echte bazen hebben een 360!quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:44 schreef WSquater het volgende:
[..]
Er is anders helemaal geen demo voor de PS3
Met Anzhi beginnen, die hebben toch 10 miljoen miljard om spelers te kopenquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:46 schreef Doublepain het volgende:
Met 11 had ik een carriere gemaakt met Barça, ik probeerde Iniesta en Villa te verkopen. Maar dat wil niet. Hopelijk fixen ze dat in 12.
Kan ik eindelijk het oude Barça maken, met Eto'o in de spits en Ronaldinho in mijn team.
Spijker, kop, etc. De wedstrijden tegen Real waren niet goed van beide kanten, maar er was elke keer maar één ploeg die wilde voetballen. Als je keer op keer op je enkel wordt getrapt, dan ga je na verloop van tijd inderdaad schwalbes maken om kaarten aan te naaien. Bovendien heeft Real in die wedstrijden ook de nodige schwalbes gemaakt, maar die werden simpelweg overschaduwd door de harde overtredingen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:38 schreef LinQ het volgende:
[..]
Oké, ik ga vanavond weer proberen te genieten van Barca. Hoop dat je gelijk hebt, heb me vorig jaar namelijk kapot geërgerd aan Barca in de wedstrijd tegen Real (niet dat real lekker bezig was, die Pepe moet levenslang geschorst worden)
Maar vaak zijn het dezelfde spelers (Alves, Mascherano en Busquets). Tegenwoordig is het de trend om te zeggen dat heel Barcelona snel ligt, alleen maar omdat ze destijds die Clasico's hebben gezien. In een andere, willekeurige wedstrijd liggen ze net zo vaak op de grond als andere ploegen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben een grote Barça fan, maar er wordt wel vaak fopgedoken door Barça, helaas.
Nee, lelijke shirts dat ze hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:47 schreef LinQ het volgende:
[..]
Met Anzhi beginnen, die hebben toch 10 miljoen miljard om spelers te kopen
Volgens mij maakt het bij Ronaldinho sowieso niet uit welk shirt hij aan doetquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, lelijke shirts dat ze hebben.![]()
Staat Ronaldinho niet.
Ik ga proberen!quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:50 schreef psychedelicate het volgende:
Well, fuck. XBL doet het hier weer.
1 shirt past bij hem en dat is die van Barça.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:49 schreef LinQ het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het bij Ronaldinho sowieso niet uit welk shirt hij aan doet
Argh, bij mij nog niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:50 schreef psychedelicate het volgende:
Well, fuck. XBL doet het hier weer.
Waarom begint hij nu bij iedereen te werken en bij mij niet?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:55 schreef Tim86 het volgende:
XBL werkt hier nu, maar de fifa demo niet..krijg op dat deel een error
Het is idd overdreven dat messi 95 en villa 91 is ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:58 schreef LinQ het volgende:
Wat ik ook wel grappig vind is het feit dat op de EA forums iedereen het raar vindt dat Messi in de game zo goed is...
Wut? 95 en 91?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het is idd overdreven dat messi 95 en villa 91 is ja.
Hier doet live het al de hele dag?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:56 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Waarom begint hij nu bij iedereen te werken en bij mij niet?
Weet, maar bij sommigen deed die het niet en daar begint die het nu wel te doen. En bij mij nog steeds niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier doet live het al de hele dag?
Ik kom nu ook al niet meer op live na dat ene momentquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:03 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Weet, maar bij sommigen deed die het niet en daar begint die het nu wel te doen. En bij mij nog steeds niet.
Wallcott is sowieso achterlijk dus daar ligt het aan denk ikquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:26 schreef DannyDeko het volgende:
Is dat een bug met alleen Wallcot ofzo dat ie zo achterlijk valt? Want ik heb het nog geen een keer gehad, tot nu net met Wallcot..
Ja ze wilde bepaalde moves toch typerend maken voor bepaalde spelers dacht ik? Ik maakte er net ook zo een met Messi.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:50 schreef psychedelicate het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/92879056
Oeh, kunnen we nu eindelijk dat Messi-lobje doen?
Also, download zit vast op 99%, net zoals bij 99% van de mensen die de demo tot nu toe hebben gedownload.
Dat was in Fifa 10 een groot probleem, toen kon je zelfs de bal erin lobben zonder dat de keeper uitkwam. In Fifa 11 was Finesse shot het probleem.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja ze wilde bepaalde moves toch typerend maken voor bepaalde spelers dacht ik? Ik maakte er net ook zo een met Messi.
Trouwens, elke lob gaat er in. Je lobt nu veel beter dan in fifa 11
Ik moest het één keer opnieuw proberen (gewoon Download again doen). Nu kan ik eindelijk die fucking demo spelen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:01 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk aan het downloaden..hopelijk blijft hij niet hangen op 99
Finesse schot is nu een stuk minder. In 11 kon je zo randje 16 stukje omhoog lopen en m er dan 100% inkrullen. Nu gaat ie er een stuk minder vaak in. Maar nu zijn de lobjes dus weer terugquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat was in Fifa 10 een groot probleem, toen kon je zelfs de bal erin lobben zonder dat de keeper uitkwam. In Fifa 11 was Finesse shot het probleem.
Veel mooier en dynamischer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe zit het met de graphics en het uiterlijk van de menu's ten opzichte van FIFA 11?
Horizontaal ipv verticaal en het ziet er allemaal wel netjes uit moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe zit het met de graphics en het uiterlijk van de menu's ten opzichte van FIFA 11?
+1 Gelukkig kan je het uitzetten bij je controller optiesquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:26 schreef Pimsterr het volgende:
waarom dat tactical defending? dat werkt echt op mn zenuwen en de tegenstander loopt me contact voorbij.
wat was er mis met trigger + a om in de zone van de aanvaller te blijven en op het juiste moment los te laten om de bal af te pakken?
Ja maar je moet het wel gebruiken als je online wil gaan spelenquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
+1 Gelukkig kan je het uitzetten bij je controller opties
Je kan er beter in de demo vast aan gaan wennen, anders wordt het straks moeilijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
+1 Gelukkig kan je het uitzetten bij je controller opties
Waar staat dat dat MOET dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja maar je moet het wel gebruiken als je online wil gaan spelen
je hebt de FIFA 11 demo gedownload?quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat doe ik fout...
Als ik de AutoRun.exe start en na English voor Play kies, start hij fifa 11 op.
Het plaatje zegt FIFA 12 DEMOquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt de FIFA 11 demo gedownload?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat doe ik fout...
Als ik de AutoRun.exe start en na English voor Play kies, start hij fifa 11 op.
Ik deed een hihiquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt de FIFA 11 demo gedownload?
Weet ik. Het ligt ook aan mijn internet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Het is 1,4 GB, deed er hier een minuut of 20 over..zal dan toch aan je eigen internet liggen denk ik?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:05 schreef Cara het volgende:
Goed begin. Download ik hem vanaf EA.com, zet installatie op engels en is mn spel Nederlands
probleem heb ik ook: http://www.fifabenelux.com/quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:34 schreef InGebruik het volgende:
Ik krijg constant foutmeldingen met het installeren heb al van alles en nog wat geprobeerd. Wil niet lukken. Ben gelukkig al wel voorbij het probleem dat hij fifa 11 opstart als ik hem de autosetup opstart.
Alleen nog even zorgen dat ik weet welke knop welke zijn...quote:
Thanks, hij kan nu wel installeren!quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
probleem heb ik ook: http://www.fifabenelux.com/
Ik moest hardop lachenquote:
quote:
quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:12 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Thanks, hij kan nu wel installeren!
Hahaha omgquote:
Als het een harde tackle is en hij wordt met brancar afgevoerdquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hahaha omg![]()
Dit kan echt niet in de echte versie zitten.
Oefenen baart kunstquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:38 schreef Pimsterr het volgende:
verdedigen is echt niet te doen op moeilijkste graad. wat een teleurstelling is dit zeg
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:38 schreef Mikk het volgende:
Kut PC versie help kan niet installeren / spelen.
Kijk op die site, wellicht helpt het jou ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
probleem heb ik ook: http://www.fifabenelux.com/
problem Barca?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:47 schreef brainbird het volgende:
0-1 pato na 24 seconde![]()
![]()
![]()
INB4 statement
Sowieso onzin en laf van EA dat ze het oude systeem erin laten. Sta eens recht achter je veranderingenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik hoop echt dat ze classic defending online gaan toe staan want standing tackle met b voelt erg onnatuurlijk en niet fijn aan
Ja dat kan. En je speelt idd op amateurquote:Op woensdag 14 september 2011 06:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik ergens de moeilijksgraad van de demo aanpassen, want ik heb het idee dat ik op amateur speel. Heb tot nu toe 3 potjes gespeeld en bij allemaal heb ik nog niet echt hoeven te verdedigen.
Ik heb persoonlijk nog geen rare collision dingen gehad, dus volgens mij valt dat ook wel mee. Ze moeten er nog wel aan sleutelen voor het in de winkel ligt. Want die backflips, etc. zien er natuurlijk niet uit. Maar om nou te zeggen dat het niet te spelen is, dat ook weer niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 07:31 schreef Crazy-M het volgende:
Als die collision engine zo slecht blijft is het niet te spelen
1 voordeel dat probleem heeft iedereen dus online zal je niet veel slechter zijnquote:Op woensdag 14 september 2011 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gister gespeeld op de Xbox 360 op wereldklasse. Aanvallen gaat prima maar damn verdedigen is lastig, ging me in FIFA 11 toch een stuk beter af
Hij komt vanavond toch ook in de EU dus die kan je dan downloaden als je klaar bent met werken..quote:Op woensdag 14 september 2011 09:02 schreef mash_ het volgende:
Hij staat er nu bij de ps3 ook op!Vanochtend gedownload en ge instaleerd. Ik zit alleen nu op mijn werk dus kan alsd nog niet spelen.
Je moet wel even een amerikaans account aanmaken.
Ja had ik kunnen doen. Maar doet er niet toe. Ik zei het meer voor de ps3 user die nu kunnen en willen spelen.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hij komt vanavond toch ook in de EU dus die kan je dan downloaden als je klaar bent met werken..
Thanks! Ga direct kijken!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja had ik kunnen doen. Maar doet er niet toe. Ik zei het meer voor de ps3 user die nu kunnen en willen spelen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 09:02 schreef mash_ het volgende:
Hij staat er nu bij de ps3 ook op!Vanochtend gedownload en ge instaleerd. Ik zit alleen nu op mijn werk dus kan alsd nog niet spelen.
Je moet wel even een amerikaans account aanmaken.
Moeilijk hèquote:Op woensdag 14 september 2011 11:06 schreef Laser. het volgende:
Hmm jij hebt vast de USA store? Op die EU store zie ik 'm helaas nog niet staan.
Lezen blijft lastig.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:06 schreef Laser. het volgende:
Hmm jij hebt vast de USA store? Op die EU store zie ik 'm helaas nog niet staan.
Wut? Serieus?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:27 schreef Rahl het volgende:
Naar dat de demo alleen voor Gold-users is.
Denk dat ze het voor de volledige versie nog wel beter maken.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ben benieuwd. Wil het allemaal eerst zelf ondervinden vanavond. Echter als ik zo de valpartijen zie, is het erg lachwekkend. Vooral die backflip idd
True, maar ik wacht op de fullversion voor een nieuwe abo. Dat ga ik niet voor de demo activerenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef Catch22- het volgende:
yes.
maar Fifa zonder Gold is toch maar de helft van de lol
Ik heb zelf wel gold en de demo ook al gespeeld. Denk alleen dat een maat van me minder blij zal zijn wanneer hij thuis komt.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef Catch22- het volgende:
yes.
maar Fifa zonder Gold is toch maar de helft van de lol
Even nieuwe xbox account maken en dan krijg je er een maand gratis gold bij toch..dan speel je de demo gewoon op die accountquote:Op woensdag 14 september 2011 13:27 schreef Rahl het volgende:
Naar dat de demo alleen voor Gold-users is.
Bedankt voor de tip, even proberen!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even nieuwe xbox account maken en dan krijg je er een maand gratis gold bij toch..dan speel je de demo gewoon op die account
fixedquote:Op woensdag 14 september 2011 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even nieuwe xbox account maken en dan krijg je er een maand gratis gold bij toch..dan speel je de demo gewoon op dat account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |