Wut? 95 en 91?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het is idd overdreven dat messi 95 en villa 91 is ja.
Hier doet live het al de hele dag?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:56 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Waarom begint hij nu bij iedereen te werken en bij mij niet?
Weet, maar bij sommigen deed die het niet en daar begint die het nu wel te doen. En bij mij nog steeds niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier doet live het al de hele dag?
Ik kom nu ook al niet meer op live na dat ene momentquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:03 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Weet, maar bij sommigen deed die het niet en daar begint die het nu wel te doen. En bij mij nog steeds niet.
Wallcott is sowieso achterlijk dus daar ligt het aan denk ikquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:26 schreef DannyDeko het volgende:
Is dat een bug met alleen Wallcot ofzo dat ie zo achterlijk valt? Want ik heb het nog geen een keer gehad, tot nu net met Wallcot..
Ja ze wilde bepaalde moves toch typerend maken voor bepaalde spelers dacht ik? Ik maakte er net ook zo een met Messi.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:50 schreef psychedelicate het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/92879056
Oeh, kunnen we nu eindelijk dat Messi-lobje doen?
Also, download zit vast op 99%, net zoals bij 99% van de mensen die de demo tot nu toe hebben gedownload.
Dat was in Fifa 10 een groot probleem, toen kon je zelfs de bal erin lobben zonder dat de keeper uitkwam. In Fifa 11 was Finesse shot het probleem.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja ze wilde bepaalde moves toch typerend maken voor bepaalde spelers dacht ik? Ik maakte er net ook zo een met Messi.
Trouwens, elke lob gaat er in. Je lobt nu veel beter dan in fifa 11
Ik moest het één keer opnieuw proberen (gewoon Download again doen). Nu kan ik eindelijk die fucking demo spelen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:01 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk aan het downloaden..hopelijk blijft hij niet hangen op 99
Finesse schot is nu een stuk minder. In 11 kon je zo randje 16 stukje omhoog lopen en m er dan 100% inkrullen. Nu gaat ie er een stuk minder vaak in. Maar nu zijn de lobjes dus weer terugquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat was in Fifa 10 een groot probleem, toen kon je zelfs de bal erin lobben zonder dat de keeper uitkwam. In Fifa 11 was Finesse shot het probleem.
Veel mooier en dynamischer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe zit het met de graphics en het uiterlijk van de menu's ten opzichte van FIFA 11?
Horizontaal ipv verticaal en het ziet er allemaal wel netjes uit moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe zit het met de graphics en het uiterlijk van de menu's ten opzichte van FIFA 11?
+1 Gelukkig kan je het uitzetten bij je controller optiesquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:26 schreef Pimsterr het volgende:
waarom dat tactical defending? dat werkt echt op mn zenuwen en de tegenstander loopt me contact voorbij.
wat was er mis met trigger + a om in de zone van de aanvaller te blijven en op het juiste moment los te laten om de bal af te pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |