SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
Nja, vanavond maar ff pre-orderen daarquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maar wel duurAl kreeg ik eerst altijd 10% korting
Alleen nu ook niet meer.. Dus heb hem maar bij game menia ge preorderd
Een andere gevonden?! Of toch consoleshop ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:22 schreef Lindgren. het volgende:
M'n telebankieren doet een fuck-up.. Vanavond maar doen dan.
Consoleshop.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja, vanavond maar ff pre-orderen daar
[..]
Een andere gevonden?! Of toch consoleshop ?
Inderdaad, maar wel meer lage schoten 20+ die ook echt 'laag' zijn, niet van die zwevende schoten net boven de grond.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:35 schreef DannyDeko het volgende:
Afstandsschoten zijn een stuk moeilijker geworden ten opzichte van fifa 11 heb ik door.
Dat is mooi.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:35 schreef DannyDeko het volgende:
Afstandsschoten zijn een stuk moeilijker geworden ten opzichte van fifa 11 heb ik door.
Dat is positief lijkt mij toch?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:35 schreef DannyDeko het volgende:
In ieder geval veel minder makkelijk. Een goed uitgevoerde (lob) trough ball is altijd niet te verdedigen, maar het lijkt nu veel beter gedoseerd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:38 schreef LinQ het volgende:
[..]
Dat is positief lijkt mij toch?Hoe zit het eigenlijk met die hoge ballen over de verdediging? Nog steeds niet te verdedigen?
Dat klinkt positief.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:41 schreef Stringer het volgende:
[..]
In ieder geval veel minder makkelijk. Een goed uitgevoerde (lob) trough ball is altijd niet te verdedigen, maar het lijkt nu veel beter gedoseerd.
Het is ook positief doordat de (laatste) linie(s) trager omschakelen. Ze gaan niet met z'n allen als een idioot naar voren, waardoor een lob trough ball altijd dodelijk was.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat klinkt positief.
Merken jullie echt vooruitgang wat betreft die collision engine?
wat.de.neuk.quote:
Oké dan, nog weinig negatieve punten gezien?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:46 schreef Stringer het volgende:
[..]
Het is ook positief doordat de (laatste) linie(s) trager omschakelen. Ze gaan niet met z'n allen als een idioot naar voren, waardoor een lob trough ball altijd dodelijk was.
Ik merk verandering m.b.t. de impact enige, maar of dat nou vooruitgang is.. mwah lijkt vooralsnog grappig.
Je ziet bijvoorbeeld een speler vallen nadat 'ie de bal in een uiterste poging toch nog weet over te spelen, of je ziet Messi een 1-2tje aangaan maar tegen een speler aanlopen en vallen. Dan gaat je 1-2tje niet door, dus in die zin merk je het wel.
Die zijn er wel, maar wil even wachten tot ik meer minuten heb gemaakt tegen menselijke tegenstanders. Op legendary is het gewoon onspeelbaar omdat de CPU blijft draaien en de bal daardoor bijna niet af te pakken is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké dan, nog weinig negatieve punten gezien?
Ik schreeuw zelf altijd naar de tv bij een tegenaanval of als de tegenstander dichtbij mijn goal komtquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:02 schreef Stringer het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar wil even wachten tot ik meer minuten heb gemaakt tegen menselijke tegenstanders. Op legendary is het gewoon onspeelbaar omdat de CPU blijft draaien en de bal daardoor bijna niet af te pakken is.
Vind wel jammer dat het publiek niet meer geluid gaat maken naar mate je dichterbij het goal komt. Of zodra je bezig bent met een tegenaanval, dat het geluid aanzwelt bij een gevaarlijke steekpass.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |