Kijk maar wat er met Fight night is gebeurdquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:50 schreef Stringer het volgende:
[..]
Kerel, anders gaan ze even hun grootste nieuwe feature (naast IE) eruit flikkeren. Ze zullen het heus nog wel gaan finetunen voor de final, zoals bijvoorbeeld de tackle radius kleiner maken, zodat je nog wel met A kan pressen naar de attacker en minder flaters maakt met mistiming. Maar dit gaan ze er echt niet uitgooien.
Sowieso meningen op EA forums zijn helemaal niet perse negatief, en wat wil je na 2,5 uur dat de demo online staat.
Fifa is groot geworden op de PC, jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
En het is niet alsof FIFA groot is geworden op de PS, dat is natuurlijk op de PC en de Xbox, logisch daarom ook dat hij als eerste gereleased wordt in voetballand de US. Dat is toch logisch allemaal!
Ja maar de EU krijgt NHL 2012 3 dagen eerderquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
En het is niet alsof FIFA groot is geworden op de PS, dat is natuurlijk op de PC en de Xbox, logisch daarom ook dat hij als eerste gereleased wordt in voetballand de US. Dat is toch logisch allemaal!
2 weken na de release ja. Had je maar eerder moeten pre-orderen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ehm, serieus?Is het niet gewoon vanaf nu 2 weken (ongeveer de release dus..)?
Haha greppenmaker.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
2 weken na de release ja. Had je maar eerder moeten pre-orderen.
ja dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moer hem eigenlijk nog pre-orderen, al is het alleen maar voor de packs
Makes sense!quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het heeft daar niks mee te maken. Het gaat er gewoon om dat PSN alleen op woensdag update en XBL op dinsdag
Het is gewoon een serieuze vraag en dan antwoord jij de hele tijd met diequote:Op dinsdag 13 september 2011 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan pre-order je hem toch lekker bij wehkamp als je er zo zeker van bent.
-PI. Ik weet het niet meer.
En dan wil ik ook nog bij de FRS pre-orderen, aangezien nog tegoed bonnen heb van hun. En dan meteen 6 games pre-orderenquote:
Volgens mij weet gewoon niemand het met zekerheidquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is gewoon een serieuze vraag en dan antwoord jij de hele tijd met die [ afbeelding ]-PI. Ik weet het niet meer.
vind ik gewoon een leuke PI. Geloof me of niet, volgens mij is het zo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is gewoon een serieuze vraag en dan antwoord jij de hele tijd met die [ afbeelding ]-PI. Ik weet het niet meer.
Hmm.. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze 2 weken lang geen Fifa binnen krijgen..quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij weet gewoon niemand het met zekerheid
Je kunt met een programma je PS3 controller als Xbox 360 controller gebruiken. Zo speelde ik ook een tijdje FIFA 11 op de PC.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:56 schreef PlukvdP. het volgende:
[..]
Had ik ook en moest dus met toetsenbord spelen. Onmogelijk is dat
En dat op Amateurquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:05 schreef Stringer het volgende:
AI scoort met een bicycle kick.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/92872668
Consoleshop is altijd op tijd, en soms nog wel eerder ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
Bij Consoleshop wordt de special edition 29 september geleverd voor 59 euro.
Maar wel duurquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Consoleshop is altijd op tijd, en soms nog wel eerder ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
Nja, vanavond maar ff pre-orderen daarquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maar wel duurAl kreeg ik eerst altijd 10% korting
Alleen nu ook niet meer.. Dus heb hem maar bij game menia ge preorderd
Een andere gevonden?! Of toch consoleshop ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:22 schreef Lindgren. het volgende:
M'n telebankieren doet een fuck-up.. Vanavond maar doen dan.
Consoleshop.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja, vanavond maar ff pre-orderen daar
[..]
Een andere gevonden?! Of toch consoleshop ?
Inderdaad, maar wel meer lage schoten 20+ die ook echt 'laag' zijn, niet van die zwevende schoten net boven de grond.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:35 schreef DannyDeko het volgende:
Afstandsschoten zijn een stuk moeilijker geworden ten opzichte van fifa 11 heb ik door.
Dat is mooi.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:35 schreef DannyDeko het volgende:
Afstandsschoten zijn een stuk moeilijker geworden ten opzichte van fifa 11 heb ik door.
Dat is positief lijkt mij toch?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:35 schreef DannyDeko het volgende:
In ieder geval veel minder makkelijk. Een goed uitgevoerde (lob) trough ball is altijd niet te verdedigen, maar het lijkt nu veel beter gedoseerd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:38 schreef LinQ het volgende:
[..]
Dat is positief lijkt mij toch?Hoe zit het eigenlijk met die hoge ballen over de verdediging? Nog steeds niet te verdedigen?
Dat klinkt positief.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:41 schreef Stringer het volgende:
[..]
In ieder geval veel minder makkelijk. Een goed uitgevoerde (lob) trough ball is altijd niet te verdedigen, maar het lijkt nu veel beter gedoseerd.
Het is ook positief doordat de (laatste) linie(s) trager omschakelen. Ze gaan niet met z'n allen als een idioot naar voren, waardoor een lob trough ball altijd dodelijk was.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat klinkt positief.
Merken jullie echt vooruitgang wat betreft die collision engine?
wat.de.neuk.quote:
Oké dan, nog weinig negatieve punten gezien?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:46 schreef Stringer het volgende:
[..]
Het is ook positief doordat de (laatste) linie(s) trager omschakelen. Ze gaan niet met z'n allen als een idioot naar voren, waardoor een lob trough ball altijd dodelijk was.
Ik merk verandering m.b.t. de impact enige, maar of dat nou vooruitgang is.. mwah lijkt vooralsnog grappig.
Je ziet bijvoorbeeld een speler vallen nadat 'ie de bal in een uiterste poging toch nog weet over te spelen, of je ziet Messi een 1-2tje aangaan maar tegen een speler aanlopen en vallen. Dan gaat je 1-2tje niet door, dus in die zin merk je het wel.
Die zijn er wel, maar wil even wachten tot ik meer minuten heb gemaakt tegen menselijke tegenstanders. Op legendary is het gewoon onspeelbaar omdat de CPU blijft draaien en de bal daardoor bijna niet af te pakken is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké dan, nog weinig negatieve punten gezien?
Ik schreeuw zelf altijd naar de tv bij een tegenaanval of als de tegenstander dichtbij mijn goal komtquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:02 schreef Stringer het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar wil even wachten tot ik meer minuten heb gemaakt tegen menselijke tegenstanders. Op legendary is het gewoon onspeelbaar omdat de CPU blijft draaien en de bal daardoor bijna niet af te pakken is.
Vind wel jammer dat het publiek niet meer geluid gaat maken naar mate je dichterbij het goal komt. Of zodra je bezig bent met een tegenaanval, dat het geluid aanzwelt bij een gevaarlijke steekpass.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |