ja maar online zetten ze die gameplay instellingen vast. Net zoals dat je bij FIFA 11 H2H pro passing niet kon aanpassen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee er is gewoon een optie of je het op Tactical of Legacy defending wil zetten. Bij het schermpje van assisted/semi/manual etc
serieus?!quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:45 schreef DannyDeko het volgende:
Heb ff een potje 4 a 5 gedaan en moet zeggen dat het wel ff wennen is. Nu is het ' gewone ' fifa sowieso al anders dan FUT en aangezien ik niets anders dan FUT gespeeld heb in 11 is het soms wat lastig.
Qua graphics vind ik er weinig verschil in zitten, misschien zelfs ietsje slordiger tijdens het spelen. De cutscenes en overige layouts zijn er wel stuk op vooruit gegaan.
Wat ik ook wel grappig vond: ik wilde even die impact engine testen dus ik maak een volle charge op zo'n mannetje waarvoor ik dus geel kreeg. Die speler helemaal uit z'n plaatje komt er een teammate aangelopen die 'm zo tegen houdt en van de scheids weg trok
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het eerste filmpje is al geupload.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/92869711
Als dat vaak gebeurt is het wel om te huilen. Als het dan ook nog voor tegen goals gaat zorgen gaat dit voor veel frustraties zorgen...quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het eerste filmpje is al geupload.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/92869711
gewoon een amerikaans account maken. Alleen daar staat hij ook nog niet op geloof ik hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:58 schreef notsigned het volgende:
Is er een manier om Amerikaanse pS3 network te komen om hem te halen?
Gewoon je playstation aanzetten nieuw account maken en als je moet opgeven uit welk land je komt usa kiezen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:05 schreef notsigned het volgende:
Hoe doe je dat dan? Op de website van PS3 kan je momenteel geen account aanmakenn
Hebben ze de AI wel intelligenter gemaakt dan? Ik bedoel, ze adverteren met het feit dat spelers nu kunnen zien wat de kracht is van de spelers om hun heen. Ze zouden dus niet de bal hoog voor moeten geven als Messi of Villa voor de goal staan maar wel als Ibrahimovic voor de goal zou staan. Merk je hier wel wat van? Of is dat weer een verkoop praatje?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:09 schreef Stringer het volgende:
*Vind de AI vreemd; spelers maken vrij weinig runs of doen weinig moeite om het spel wijder te maken.
De 'view radius' van spelers heb ik eerlijk gezegd heb ik nog niet kunnen testen. Bij veel minuten zal dat wel duidelijk worden. CPU speelt sterk en je flatert met defending dat je minutenlang (ingametijd) niet aan de bal komt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:14 schreef LinQ het volgende:
[..]
Hebben ze de AI wel intelligenter gemaakt dan? Ik bedoel, ze adverteren met het feit dat spelers nu kunnen zien wat de kracht is van de spelers om hun heen. Ze zouden dus niet de bal hoog voor moeten geven als Messi of Villa voor de goal staan maar wel als Ibrahimovic voor de goal zou staan. Merk je hier wel wat van? Of is dat weer een verkoop praatje?
Dat heb ik al geprobeerd, maar dan doet hij het nog niet. Dus volgens mij wordt het wachten..quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Hij verbond bij mij ook niet uit zichzelf, moest hem zelf laten connecten maar toen deed ie het wel
Ik postte net die link naar de onderhoudsupdates van xbox live, maar die ligt er nu ook al uit..de hele site. FIFA fucked heel XBLquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:15 schreef Pobberd het volgende:
Hij kan nog steeds geen verbinding maken met xbox live.. Hoe kan dit? Ik kon er toestraks wel gewoon op.
Wat een teringzooi.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik postte net die link naar de onderhoudsupdates van xbox live, maar die ligt er nu ook al uit..de hele site. FIFA fucked heel XBL
GOED KIJKEN HIJ STAAT ER NU OPquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:36 schreef zerokil het volgende:
WAAR KAN IK HEM DOWNLOADEN OP PS3?
IK ZIE HEM NEIT IN DE PLAYSTATION STORE
ONDER FAMILIE DAN BIJ JE MOEDERquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:39 schreef zerokil het volgende:
WAAR IK ZIE HEM NIET BIJ WELKE CATEGORIE?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ONDER FAMILIE DAN BIJ JE MOEDER
In Ranked Online Matches Tactical Defending is the only one to use, it will not be possible to switch to Legacy Defending for ranked matches.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Staat het al vast dat je online tactical defense moet gebruiken?
Lijkt me stug. Vind trouwens Tele veel fijner dan tele broadcast.
En ik vind die nieuwe commentator niks, zijn fragmenten lijken ook van slechtere geluidskwaliteit te zijn.
Ik mis Andy Grey
Morgen pas op de PS3, pas 100 keer gezegd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:43 schreef zerokil het volgende:
Effe serieus welke categorie?
Bij Demo's staat die niet
LEES GODVERDOMME HIJ IS ER NOG NIET VOOR PS3quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:43 schreef zerokil het volgende:
Effe serieus welke categorie?
Bij Demo's staat die niet
Ik denk dat ze op de EA forums net zo lang gaan zeuren totdat EA ingeeftquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:41 schreef Stringer het volgende:
[..]
In Ranked Online Matches Tactical Defending is the only one to use, it will not be possible to switch to Legacy Defending for ranked matches.
m.b.t FUT is niet bekend.
Tuurlijk... Na 2,5 uur demoplay is dat je conclusie?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de EA forums net zo lang gaan zeuren totdat EA ingeeft
Wtf slaat dat op.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Morgen pas op de PS3, pas 100 keer gezegd.
PS3 store update maar op 1 dag per week.quote:
Nee, Jij bent zeker niet bekent met de EA forums?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:45 schreef Stringer het volgende:
[..]
Tuurlijk... Na 2,5 uur demoplay is dat je conclusie?
Niemand die dit weet? Al is die levertijd bijna onmogelijk vanaf uitgave..quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de volledige game wil ik 'm graag nog pre-orderen voor de gold packs, maar nu staat bij die van wehkamp () dat de levertijd 2 weken is, is dat dan vanaf nu? Daar kost ie trouwens maar 52.
Het heeft daar niks mee te maken. Het gaat er gewoon om dat PSN alleen op woensdag update en XBL op dinsdagquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
En het is niet alsof FIFA groot is geworden op de PS, dat is natuurlijk op de PC en de Xbox, logisch daarom ook dat hij als eerste gereleased wordt in voetballand de US. Dat is toch logisch allemaal!
iedereen heeft hem al gepreorderd bij wehkamp, hun voorraad is op.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niemand die dit weet? Al is die levertijd bijna onmogelijk vanaf uitgave..
Ehm, serieus?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iedereen heeft hem al gepreorderd bij wehkamp, hun voorraad is op.
Ik heb zo hekel aan die mensen die preorderen en vervolgens gaan huilen als blijkt dat hij eerder in de winkel te koop isquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iedereen heeft hem al gepreorderd bij wehkamp, hun voorraad is op.
Kerel, anders gaan ze even hun grootste nieuwe feature (naast IE) eruit flikkeren. Ze zullen het heus nog wel gaan finetunen voor de final, zoals bijvoorbeeld de tackle radius kleiner maken, zodat je nog wel met A kan pressen naar de attacker en minder flaters maakt met mistiming. Maar dit gaan ze er echt niet uitgooien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee, Jij bent zeker niet bekend met de EA forums?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |