Nee serieus???quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:55 schreef Laser. het volgende:
[..]
Morgen pas na 5-6 uur in de avond.
Hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:47 schreef Rahl het volgende:
Tuurlijk, mijn Xbox kan geen verbinding maken met Live nu
tactical defendingquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:01 schreef DannyDeko het volgende:
Nieuwe commentator, is wel grappig.
Wat ik nu al kut vind is dat als je A ingedrukt houdt om druk te zetten je er gewoon NAAST blijft lopen en niets doet.. :/
Niets tacticals aan.. afpakken die bal :/quote:
juist beter, dat domme A geram. En dan voorheen ook nog die josti's die een tweede mannetje erbij halen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niets tacticals aan.. afpakken die bal :/
Als je dat niet kan omzeilen ben je gewoon slechtquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:04 schreef Stringer het volgende:
[..]
juist beter, dat domme A geram. En dan voorheen ook nog die josti's die een tweede mannetje erbij halen.
Zeikwijf. je hebt nog geen 5 min gespeeld en je zeurt nu al. Geef het spel een aantal uur tijd. En ga dan pas je mening geven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niets tacticals aan.. afpakken die bal :/
Belachelijk dit... dit wordt de 7e hemel voor alle skillmoves gebruikers
ze hebben het voor de lol uitgehaald wil je zeggenquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Als je dat niet kan omzeilen ben je gewoon slecht
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:01 schreef StijnDa het volgende:
Hee jongens wat is de schietknop op de PC?![]()
Kan alleen pass, steekbal en hoge pass vinden
Ik laat altijd dat tweede mannetje verdedigen terwijl ik rugdekking geef. Dat heet realistisch verdedigen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:04 schreef Stringer het volgende:
[..]
juist beter, dat domme A geram. En dan voorheen ook nog die josti's die een tweede mannetje erbij halen.
Zeg ook niet dat het niet gebruikt moet worden. Maar in voorgaande Fifa's kwamen verdedigers als heat seeking missles in op je aanvallers. In 11 was het al minder en nu hebben ze het helemaal omgegooid met tactical defendingquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:06 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik laat altijd dat tweede mannetje verdedigen terwijl ik rugdekking geef. Dat heet realistisch verdedigen.
10 FIFA's geleden was het Dquote:
Gelukkig kan je tactical defending uitzettenquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:07 schreef Stringer het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het niet gebruikt moet worden. Maar in voorgaande Fifa's kwamen verdedigers als heat seeking missles in op je aanvallers. In 11 was het al minder en nu hebben ze het helemaal omgegooid met tactical defending
Dat dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:10 schreef Johnbon het volgende:
Zit hier op me werk, wou dat ik stres kon hebben van dat verdedigen op dit moment, wees blij allemaal met de stress
Voor FUT zullen ze het vast wel makkelijker maken ja ;xquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gelukkig kan je tactical defending uitzetten![]()
Nee er is gewoon een optie of je het op Tactical of Legacy defending wil zetten. Bij het schermpje van assisted/semi/manual etcquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:12 schreef Stringer het volgende:
[..]
Voor FUT zullen ze het vast wel makkelijker maken ja ;x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |