Ja maar je moet het wel gebruiken als je online wil gaan spelenquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
+1 Gelukkig kan je het uitzetten bij je controller opties
Je kan er beter in de demo vast aan gaan wennen, anders wordt het straks moeilijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
+1 Gelukkig kan je het uitzetten bij je controller opties
Waar staat dat dat MOET dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja maar je moet het wel gebruiken als je online wil gaan spelen
je hebt de FIFA 11 demo gedownload?quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat doe ik fout...
Als ik de AutoRun.exe start en na English voor Play kies, start hij fifa 11 op.
Het plaatje zegt FIFA 12 DEMOquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt de FIFA 11 demo gedownload?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat doe ik fout...
Als ik de AutoRun.exe start en na English voor Play kies, start hij fifa 11 op.
Ik deed een hihiquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt de FIFA 11 demo gedownload?
Weet ik. Het ligt ook aan mijn internet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Het is 1,4 GB, deed er hier een minuut of 20 over..zal dan toch aan je eigen internet liggen denk ik?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:05 schreef Cara het volgende:
Goed begin. Download ik hem vanaf EA.com, zet installatie op engels en is mn spel Nederlands
probleem heb ik ook: http://www.fifabenelux.com/quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:34 schreef InGebruik het volgende:
Ik krijg constant foutmeldingen met het installeren heb al van alles en nog wat geprobeerd. Wil niet lukken. Ben gelukkig al wel voorbij het probleem dat hij fifa 11 opstart als ik hem de autosetup opstart.
Alleen nog even zorgen dat ik weet welke knop welke zijn...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |