SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fijn een schoonmoeder die lekker kan koken
Hee, die zilverkleurige pil strip heb ikquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
'Anticonceptiepil tast geheugen aan'
Jeetje, als ze maar niet vergeet bier te halen
Jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kunnen we nu wel stellen dat ik niet jouw type ben.
Ik ben nog geen maand 19quote:
Jaa, zekerquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fijn een moeder die lekker kan koken
Mwoah.quote:
Koelquote:
* Stiffler1988 die Knetterquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum ziet tt, liefde zoekt.......
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:40 schreef mr-green het volgende:
Ik zou graag willen dat vrouwen eens wat meer denken aan hoe mannen denken
Zit ook weer wat inquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoah.
Schoonmoeders neem je doorgaans na een tijdje weer afscheid van. Moeders niet
Hangt dat niet een beetje van de vrouw af en de mensen waarmee ze omgaat?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:41 schreef mr-green het volgende:
[..]
Vrouwen doen en denken 9 van de 10 keer precies het tegenovergestelde van een man.
Als je het met een ring had gevraagd welquote:
NEE dat ligt gewoon aan ALLE vrouwenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hangt dat niet een beetje van de vrouw af en de mensen waarmee ze omgaat?
[..]
Als je het met een ring had gevraagd wel
NIETquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef mr-green het volgende:
[..]
NEE dat ligt gewoon aan ALLE vrouwen
Klein van stuk, een zacht en lief uiterlijk, haarkleur het liefst donker, ze moet iets aparts aan haar uiterlijk hebben, iets wat niet helemaal klopt maar waardoor ze er voor mij juist knapper uit gaat zien. Bambi ogen en volle lippen. Aziatisch is mooi meegenomenquote:
Maar wij hebben altijd gelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:41 schreef mr-green het volgende:
[..]
Vrouwen doen en denken 9 van de 10 keer precies het tegenovergestelde van een man.
De Desperado'squote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
Merel trekt alle desperate bois aan hier
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
Lekkere bieries ouwequote:
zwollequote:
Vast nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
Ah okequote:
Toe maar, ook niet het minste lijstjequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klein van stuk, een zacht en lief uiterlijk, haarkleur het liefst donker, ze moet iets aparts aan haar uiterlijk hebben, iets wat niet helemaal klopt maar waardoor ze er voor mij juist knapper uit gaat zien. Bambi ogen en volle lippen. Aziatisch is mooi meegenomen
Innerlijk: Ik hou van meisjes met vreemde humor, sowieso meisjes die een tikkie 'anders' zijn. Ik noem ze altijd bloemenmeisjesHaar muziek- en filmsmaak moet uitdaging bieden voor me, ik moet er over kunnen praten. Oh en een niet-alledaagse hobby vind ik altijd wel tof.
So far niemand gevonden die aan alles voldoet
Ben jij er zo een? Golddiggerquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hangt dat niet een beetje van de vrouw af en de mensen waarmee ze omgaat?
[..]
Als je het met een ring had gevraagd wel
Zelfoverschatting inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat is ook een onderdeel van jullie probleem
True.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zwollewij moeten altijd al reizen
Ben al in lovequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
Dat zijn er aardig wat..quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klein van stuk, een zacht en lief uiterlijk, haarkleur het liefst donker, ze moet iets aparts aan haar uiterlijk hebben, iets wat niet helemaal klopt maar waardoor ze er voor mij juist knapper uit gaat zien. Bambi ogen en volle lippen. Aziatisch is mooi meegenomen
Innerlijk: Ik hou van meisjes met vreemde humor, sowieso meisjes die een tikkie 'anders' zijn. Ik noem ze altijd bloemenmeisjesHaar muziek- en filmsmaak moet uitdaging bieden voor me, ik moet er over kunnen praten. Oh en een niet-alledaagse hobby vind ik altijd wel tof.
So far niemand gevonden die aan alles voldoet
Nee joh, anders had ik wel een gigantische diamant vermeldt.quote:
Zwolle is prima voor mijquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zwollewij moeten altijd al reizen
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Toe maar, ook niet het minste lijstje![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:46 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen, ik zou me toch maar verslapen voor mn date van morgen
Slaap lekker en fijne avond nog![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:46 schreef 92Merel het volgende:
Trusten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:46 schreef 92Merel het volgende:
Trustenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:46 schreef 92Merel het volgende:
Slaap ze, en veel plezier morgenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:46 schreef 92Merel het volgende:
truste Merelquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:46 schreef 92Merel het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zwolle is prima voor mij
keer een http://whenisgood.net/ starten
Vandaag eigenlijk alquote:
oh noes ik heb concurrenctiequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:46 schreef 92Merel het volgende:
Trusten Mereltje, PIEPquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:46 schreef 92Merel het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:48 schreef Koen66 het volgende:
maar nu.........
ga ik maar
want anders overdag weer![]()
![]()
![]()
veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:48 schreef Koen66 het volgende:
maar nu.........
ga ik maar
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:48 schreef Koen66 het volgende:
maar nu.........
ga ik maar
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik rook er nog 1 en dan ga ik ook maar denk ik
Oh ik moest de laatste tijd best vaak aan jou denkenquote:
quote:
doe dat dan ook gewoon nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga ook zo, veel te weinig geslapen vandaag.![]()
Ik had veel beter dingen te doen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe dat dan ook gewoon niet
Trustenquote:
Waddan en met wie?quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh ik moest de laatste tijd best vaak aan jou denken
kwam ineens overal dingen tegen waar whiskers op stond.. en een t-shirt met crazy cat lady en toen moest ik ook aan je denken![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh bedenk me nu ineens dat ik morgen ook nog moet bloedprikken
daar gaat mijn gedachte van uitslapen
Hihihihihi.quote:
Louis Hartloopercomplex te Utrecht.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hihihihihi.
At least someone is getting some...
En hoe.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hihihihihi.
At least someone is getting some...
Dan komen wij elkaar niet tegen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Louis Hartloopercomplex te Utrecht.
hansiepansie is helemaal van koetsjiekoetjsiekoequote:
Waar ga jij 'm zien dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan komen wij elkaar niet tegen.
Toch Yuki danquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hansiepansie is helemaal van koetsjiekoetjsiekoe
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hansiepansie is helemaal van koetsjiekoetjsiekoe
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
IK WIST HET ALS EERST IK HAD DE PRIMEUR IK BEN DE RODDELKONINGIN!
You bitchquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had het al weken doorquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
tis ook al jaren aan de gangquote:
HOMOquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed dat je het even zegt. Ik was het bijna vergetenquote:
Heb je wel eens een vrouw geneukt eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed dat je het even zegt. Ik was het bijna vergeten
Godzijdank niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je wel eens een vrouw geneukt eigenlijk?
Jaquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Die laat ik allemaal voor jou over
.
Dan doe ik er wel wat leuks mee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Die laat ik allemaal voor jou over
.
Bitch please, ik wist al dat Naatje en Faye hadden geneukt nog voordat zij het daadwerkelijk deden.quote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:03 schreef cablegunmaster het volgende:
Vrouwen zijn lief, liever een vrouw dan een man aan mijn zijde
Dat blijkt maar weerquote:
Dan zou het wel kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bitch please, ik wist al dat Naatje en Faye hadden geneukt nog voordat zij het daadwerkelijk deden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poesjes voor jjh-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poesjes voor jjh![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poesjes voor jjh![]()
Look at all them hairy pussy's
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
ik jou ook, maar we gaan nou niet klef doen in het topic hequote:
Trusten kerel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, ik ga een film kijken en in slaap vallen. Ajuus.
Voor even dan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik jou ook, maar we gaan nou niet klef doen in het topic he
quote:
Jullie doen je best maar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik jou ook, maar we gaan nou niet klef doen in het topic he
okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Kijk ze, en slaap ze voor straksquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, ik ga een film kijken en in slaap vallen. Ajuus.
mhe.. ik vind dat schijtirritant bij anderen.. dus zou nogal hypocriet zijn als ik het wel zou doenquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan.![]()
hoe rosmantischquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe rosmantischna kaarsverlichting en wonderschone klanken sta je zo opeens op de kermis
Ik heb de slappe lach.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe rosmantischna kaarsverlichting en wonderschone klanken sta je zo opeens op de kermis
hmm deze is ook van mijquote:
Goed planquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:11 schreef cablegunmaster het volgende:
oh moet binnenkort mezelf weer op het rooster zetten lange tijd geleden dat ik weer eens gedraaid heb.
Ik blijf nog ff.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm deze is ook van mij
miss gaat je lach over
Jij ook welterustenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
na deze ga ik naar dromenland
dus alvast veel plezier in dromenland allemaal
en kusje op je neus
Mag ie ook iets lager?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en kusje op je neus
foeiquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ie ook iets lager?![]()
Ow ja, nie kleffen hier.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en kusje op je neus
Hier is het bekend.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Het is bekend? Ik hoef niet meer mijn mond te houden?liefde
hihiquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten Miran.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:20 schreef charmed_angel het volgende:
okidoki
Ik ga slapen
Ow en bridesmaids valt tegenDie film
Damn half 9 wekker, afspraak bij de ABN voor verzekeringen. Waarom plan ik alles zo vroeg
Trustenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:20 schreef charmed_angel het volgende:
okidoki
Ik ga slapen
Ow en bridesmaids valt tegenDie film
Damn half 9 wekker, afspraak bij de ABN voor verzekeringen. Waarom plan ik alles zo vroeg
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:24 schreef Viro het volgende:
ik ben in een hogere atmosfeer dan de 7de hemel
Ik ga dan ook hierna afsluiten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
En echt hè, de volgende request is wel weer het extreme hiervan denk ik![]()
?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
En echt hè, de volgende request is wel weer het extreme hiervan denk ik![]()
Neophyte & Evil Activitiesquote:
Trustenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:27 schreef JJH het volgende:
Ja, nu echt weg.
Mensen trusten.
Knetter.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben er ook van tussen
kusjes
oke en nu mag het nogTrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben er ook van tussen
kusjes
oke en nu mag het nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:36 schreef Viro het volgende:
buurjongen probeerde vandaag Nysha te versieren. Ik lag dubbel toen zij hem vertelde dat ze date met mij. Hij bijna jankend zijn veronschuldingen aanbieden. Moest bijna huilen van het lachen
Waarom is dat? ben je zo'n imposante verschijning?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:36 schreef Viro het volgende:
buurjongen probeerde vandaag Nysha te versieren. Ik lag dubbel toen zij hem vertelde dat ze date met mij. Hij bijna jankend zijn veronschuldingen aanbieden. Moest bijna huilen van het lachen
Dat ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Waarom is dat? ben je zo'n imposante verschijning?
quote:
Vetklep is 'tquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
Viro doet wel breed maar heeft een buikje
Dat zijn jouw woordenquote:
Ik had een chago uitdrukking op mijn gezicht toen ze het vertelde. Ik was namelijk net klaar met trainen en had last van steken in mijn zij, vandaar chago uitdrukking. Hij had het idee dat ik pissed off was op hem. Ik zou hem nooit kwaad doen, gozer was er 24/7 toen ik mijn moeder kwijt was geraakt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Waarom is dat? ben je zo'n imposante verschijning?
Je hebt dus een uitermate knappe vriendinquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik had een chago uitdrukking op mijn gezicht toen ze het vertelde. Ik was namelijk net klaar met trainen en had last van steken in mijn zij, vandaar chago uitdrukking. Hij had het idee dat ik pissed off was op hem. Ik zou hem nooit kwaad doen, gozer was er 24/7 toen ik mijn moeder kwijt was geraakt.
ik.hoop dat ze mijn vriendin word. we zijn aan het daten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hebt dus een uitermate knappe vriendin
Ik heb ook een buikje, grappig dat je verantwoording aflegt aan mij.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:52 schreef Viro het volgende:
jah duh logisch dat ik een buikje had op die foto's. Had al meer dan 6 maanden niet gesport. Buikje is na 2 weken trainen bijna verdwenen. Geef me nog 5 weken en ik heb mijn oude vorm terug.
Arrogante kutamsterdammer ben je toch ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb ook een buikje, grappig dat je verantwoording aflegt aan mij.
Streelt mijn ego
Nope, net begonnen aan 4e set. Stond 2 sets achter, Djokovic een stuk sterker en dan puur op wilskracht die 3e set binnenhalen.quote:
Je bluftquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:57 schreef Viro het volgende:
[..]
* Viro bierflesje pakt en naar VH loopt
Tja jullie zijn allemaal zo sullig, daar red je het niet mee in amsterdamquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Arrogante kutamsterdammer ben je toch ook.
Alleen maar watjes man. Dat Osdorp ook. Had er meer van verwacht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tja jullie zijn allemaal zo sullig, daar red je het niet mee in amsterdam
Tja iedereen uit mijn omgeving is niet gewend om mij met een.buikje te zien. Het is een automatisme geworden jaar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb ook een buikje, grappig dat je verantwoording aflegt aan mij.
Streelt mijn ego
Een Amsterdammer is niet anders dan welk ander persoon in de wereld, ze hebben alleen een grote bek.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alleen maar watjes man. Dat Osdorp ook. Had er meer van verwacht.
Hoop blabla allemaal.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een Amsterdammer is niet anders dan welk ander persoon in de wereld, ze hebben alleen een grote bek erbij.
Ik ga wel een keertje een Rotterdamse dag doenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Arrogante kutamsterdammer ben je toch ook.
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
Bang dat ik iemand heb bezwangerd...![]()
Wat een faaltopic.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
Bang dat ik iemand heb bezwangerd...![]()
Eggs mafkaasquote:
quote:
Erg relaxt jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:23 schreef ACT-F het volgende:
Net thuis. En ik hoor dit geweldige nummer van Justin Hayward
gaan we nog ff rellen, over kuthoeren en nepvrouwen?quote:
of over raggast.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
gaan we nog ff rellen, over kuthoeren en nepvrouwen?
Omdat de stream zuigtquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom hoor ik tyfus 2 nummers door elkaar MAYDEE
die slaaptquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
Mensen, ik ben slapen
Welterusten voor straks
Slaap lekker pikquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
Mensen, ik ben slapen
Welterusten voor straks
Jezus. Hoe gestoord en wereldvreemd ben je dan als ouders..quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
Veganisten schuldig aan dood ondervoede baby
Da fuck. Sommige mensen verdienen geen kinderen.
Goedemorgenquote:
Idd, zum kotsen gewoon. Meestal gebeuren zulke dingen ook in Amerikaquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jezus. Hoe gestoord en wereldvreemd ben je dan als ouders..
Geen slaap nogquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
GoedemorgenOf heb je nog niet geslapen?
Balenquote:
Morse ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:44 schreef MsMessy het volgende:
.. -.- -... . -. -. --- --. .-- .- -.- -.- . .-.
Went zoiets nou ooit? Lijkt me zwaar irritant manquote:
Dat doet het wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Went zoiets nou ooit? Lijkt me zwaar irritant man
Oeh !quote:
Altijd een overschat taaltje gevonden, tot ik in het pikkedonker in een zeilbootje op het IJmeer zat en een meisje een toeval kreeg.quote:
Foksterquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oeh !
Date met wie ?
Hou oud is ze ?
Wat doet ze ?
Wat doen haar ouders ?
Respect dat je dat kunt opbrengen hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat doet het wel.
Je raakt gewent aan het geen energie hebben en niet slapen.
Spendeer mijn tijd dan meestal ook lerend.
Heb honderden PDF bestanden op mijn pc.
Variërend van koken tot kwantum mechanica.
Ik vind alles interessant en zo breid ik mijn kennis ook nog eens uit.
Ik vind het zonde om mijn tijd te verdoen altijd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Respect dat je dat kunt opbrengen hoor.
Denk dat ik niet verder zou komen als mijn bed en een dvd, hooguit een boek
En heb je haar passport al?quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oeh !
Date met wie ?
Hou oud is ze ?
Wat doet ze ?
Wat doen haar ouders ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |