Klopt ook weer. Ik zou ook zeggen: blond, krullen, intelligent, goede vrienden, humor en een leuke babbel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik zeg dat het totaalplaatje gewoon moet kloppen, maar dit zijn over het algemeen dingen die ik leuk vind
26.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, en minimaal 19, maximaal 23
Ik dacht dat ie een soort van kuifje hadquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje krullen toch wel?
Of heeft zijn dochtertje krullen, weet het niet eens meer
Slank is ie welis recent flink afgevallen (15kg) (waarom weet ik dit
) Lengte weet ik ook niet
Maar je bent goed op de hoogte
quote:
Daarom, de ware is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar voor wie je al je eisen laat vallenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
Klopt ook weer. Ik zou ook zeggen: blond, krullen, intelligent, goede vrienden, humor en een leuke babbel.
Maar uiteindelijk meet ik altijd weer totaal andere vrouwen...
Ik ben blond.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik val absoluut niet op blond.. toch val ik op blond
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom, de ware is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar voor wie je al je eisen laat vallen
Te oudquote:
Vertelquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:36 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind mijn eisenpakket echt zo vaag en kieskeurig dat er maar 3 meisjes op de wereld aan alles voldoenBij wijze van spreke uiteraard.
Mooiquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom, de ware is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar voor wie je al je eisen laat vallen
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit nr is zo herkenbaar voor zoveel mensen.. dat is de kracht van het nr
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
'Anticonceptiepil tast geheugen aan'
Jeetje, als ze maar niet vergeet bier te halen
Fijn een moeder die lekker kan kokenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie een soort van kuifje had![]()
Inderdaad, hoe weet jij dat?![]()
Ja, paar kookboeken hier van hem, moeder houdt van koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |