Jaquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Die laat ik allemaal voor jou over
.
Dan doe ik er wel wat leuks mee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Die laat ik allemaal voor jou over
.
Bitch please, ik wist al dat Naatje en Faye hadden geneukt nog voordat zij het daadwerkelijk deden.quote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:03 schreef cablegunmaster het volgende:
Vrouwen zijn lief, liever een vrouw dan een man aan mijn zijde
Dat blijkt maar weerquote:
Dan zou het wel kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bitch please, ik wist al dat Naatje en Faye hadden geneukt nog voordat zij het daadwerkelijk deden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poesjes voor jjh-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poesjes voor jjh![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poesjes voor jjh![]()
Look at all them hairy pussy's
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
ik jou ook, maar we gaan nou niet klef doen in het topic hequote:
Trusten kerel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, ik ga een film kijken en in slaap vallen. Ajuus.
Voor even dan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik jou ook, maar we gaan nou niet klef doen in het topic he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |