Jullie doen je best maar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik jou ook, maar we gaan nou niet klef doen in het topic he
okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Kijk ze, en slaap ze voor straksquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, ik ga een film kijken en in slaap vallen. Ajuus.
mhe.. ik vind dat schijtirritant bij anderen.. dus zou nogal hypocriet zijn als ik het wel zou doenquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan.![]()
hoe rosmantischquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe rosmantischna kaarsverlichting en wonderschone klanken sta je zo opeens op de kermis
Ik heb de slappe lach.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe rosmantischna kaarsverlichting en wonderschone klanken sta je zo opeens op de kermis
hmm deze is ook van mijquote:
Goed planquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:11 schreef cablegunmaster het volgende:
oh moet binnenkort mezelf weer op het rooster zetten lange tijd geleden dat ik weer eens gedraaid heb.
Ik blijf nog ff.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm deze is ook van mij
miss gaat je lach over
Jij ook welterustenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
na deze ga ik naar dromenland
dus alvast veel plezier in dromenland allemaal
en kusje op je neus
Mag ie ook iets lager?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en kusje op je neus
foeiquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ie ook iets lager?![]()
Ow ja, nie kleffen hier.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en kusje op je neus
Hier is het bekend.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Het is bekend? Ik hoef niet meer mijn mond te houden?liefde
hihiquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten Miran.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:20 schreef charmed_angel het volgende:
okidoki
Ik ga slapen
Ow en bridesmaids valt tegenDie film
Damn half 9 wekker, afspraak bij de ABN voor verzekeringen. Waarom plan ik alles zo vroeg
Trustenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:20 schreef charmed_angel het volgende:
okidoki
Ik ga slapen
Ow en bridesmaids valt tegenDie film
Damn half 9 wekker, afspraak bij de ABN voor verzekeringen. Waarom plan ik alles zo vroeg
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:24 schreef Viro het volgende:
ik ben in een hogere atmosfeer dan de 7de hemel
Ik ga dan ook hierna afsluiten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
En echt hè, de volgende request is wel weer het extreme hiervan denk ik![]()
?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
En echt hè, de volgende request is wel weer het extreme hiervan denk ik![]()
Neophyte & Evil Activitiesquote:
Trustenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:27 schreef JJH het volgende:
Ja, nu echt weg.
Mensen trusten.
Knetter.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben er ook van tussen
kusjes
oke en nu mag het nogTrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |