NEE dat ligt gewoon aan ALLE vrouwenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hangt dat niet een beetje van de vrouw af en de mensen waarmee ze omgaat?
[..]
Als je het met een ring had gevraagd wel
NIETquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef mr-green het volgende:
[..]
NEE dat ligt gewoon aan ALLE vrouwen
Klein van stuk, een zacht en lief uiterlijk, haarkleur het liefst donker, ze moet iets aparts aan haar uiterlijk hebben, iets wat niet helemaal klopt maar waardoor ze er voor mij juist knapper uit gaat zien. Bambi ogen en volle lippen. Aziatisch is mooi meegenomenquote:
Maar wij hebben altijd gelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:41 schreef mr-green het volgende:
[..]
Vrouwen doen en denken 9 van de 10 keer precies het tegenovergestelde van een man.
De Desperado'squote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
Merel trekt alle desperate bois aan hier
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
Lekkere bieries ouwequote:
zwollequote:
Vast nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
Ah okequote:
Toe maar, ook niet het minste lijstjequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klein van stuk, een zacht en lief uiterlijk, haarkleur het liefst donker, ze moet iets aparts aan haar uiterlijk hebben, iets wat niet helemaal klopt maar waardoor ze er voor mij juist knapper uit gaat zien. Bambi ogen en volle lippen. Aziatisch is mooi meegenomen
Innerlijk: Ik hou van meisjes met vreemde humor, sowieso meisjes die een tikkie 'anders' zijn. Ik noem ze altijd bloemenmeisjesHaar muziek- en filmsmaak moet uitdaging bieden voor me, ik moet er over kunnen praten. Oh en een niet-alledaagse hobby vind ik altijd wel tof.
So far niemand gevonden die aan alles voldoet
Ben jij er zo een? Golddiggerquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hangt dat niet een beetje van de vrouw af en de mensen waarmee ze omgaat?
[..]
Als je het met een ring had gevraagd wel
Zelfoverschatting inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat is ook een onderdeel van jullie probleem
True.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zwollewij moeten altijd al reizen
Ben al in lovequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
Dat zijn er aardig wat..quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klein van stuk, een zacht en lief uiterlijk, haarkleur het liefst donker, ze moet iets aparts aan haar uiterlijk hebben, iets wat niet helemaal klopt maar waardoor ze er voor mij juist knapper uit gaat zien. Bambi ogen en volle lippen. Aziatisch is mooi meegenomen
Innerlijk: Ik hou van meisjes met vreemde humor, sowieso meisjes die een tikkie 'anders' zijn. Ik noem ze altijd bloemenmeisjesHaar muziek- en filmsmaak moet uitdaging bieden voor me, ik moet er over kunnen praten. Oh en een niet-alledaagse hobby vind ik altijd wel tof.
So far niemand gevonden die aan alles voldoet
Nee joh, anders had ik wel een gigantische diamant vermeldt.quote:
Zwolle is prima voor mijquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zwollewij moeten altijd al reizen
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Toe maar, ook niet het minste lijstje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |