Arrogante kutamsterdammer ben je toch ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb ook een buikje, grappig dat je verantwoording aflegt aan mij.
Streelt mijn ego
Nope, net begonnen aan 4e set. Stond 2 sets achter, Djokovic een stuk sterker en dan puur op wilskracht die 3e set binnenhalen.quote:
Je bluftquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:57 schreef Viro het volgende:
[..]
* Viro bierflesje pakt en naar VH loopt
Tja jullie zijn allemaal zo sullig, daar red je het niet mee in amsterdamquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Arrogante kutamsterdammer ben je toch ook.
Alleen maar watjes man. Dat Osdorp ook. Had er meer van verwacht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tja jullie zijn allemaal zo sullig, daar red je het niet mee in amsterdam
Tja iedereen uit mijn omgeving is niet gewend om mij met een.buikje te zien. Het is een automatisme geworden jaar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb ook een buikje, grappig dat je verantwoording aflegt aan mij.
Streelt mijn ego
Een Amsterdammer is niet anders dan welk ander persoon in de wereld, ze hebben alleen een grote bek.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alleen maar watjes man. Dat Osdorp ook. Had er meer van verwacht.
Hoop blabla allemaal.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een Amsterdammer is niet anders dan welk ander persoon in de wereld, ze hebben alleen een grote bek erbij.
Ik ga wel een keertje een Rotterdamse dag doenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Arrogante kutamsterdammer ben je toch ook.
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
Bang dat ik iemand heb bezwangerd...![]()
Wat een faaltopic.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
Bang dat ik iemand heb bezwangerd...![]()
Eggs mafkaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |