SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Winnaar KLB verkiezingen 2012.
ik heb dirt 3 binnenquote:Op maandag 12 september 2011 15:04 schreef bobbernaut het volgende:
GODVERDOMME KAP IS MET DAT LAPOHUNTEN!
uhuquote:
jamanquote:Op maandag 12 september 2011 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
geef aan je klasgenoten, kan je online via LAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zit er nog een ravijn op het eiland
[ Bericht 1% gewijzigd door Timwonnacott op 12-09-2011 16:12:13 ]
Meeste posts betekend gewoon dat je de grootste baggeraar bent, niks om trots op te zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 15:59 schreef Berend. het volgende:
Waarom heb ik het idee dat Bobber mij snel gaat inhalen met de top post? Hij post 3 keer achter elkaar.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:13 schreef dnbrainwash het volgende:
Meeste posts betekend gewoon dat je de grootste baggeraar bent, niks om trots op te zijn.
Het was herobrinequote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef drumstickNL het volgende:
Is de griefer al ontmaskerd?
Ik wil wel eens zo'n stronghold zien!
Je hebt na 10 uur gisteravond iets ongelofelijk verpest, waarna je de hele server hebt gegrieft zodat er een oude backup zou worden teruggezet?quote:Op maandag 12 september 2011 16:48 schreef RickoKun het volgende:
Haha noobs mijn plan is gelukt roflz
kan je ze even in thumbails doen?quote:Op maandag 12 september 2011 17:01 schreef Snorrenbaard het volgende:
Update van onze server nu;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 september 2011 16:48 schreef RickoKun het volgende:
Niemand die hier denkt ''dont feed the troll"'?quote:Op maandag 12 september 2011 16:48 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 17:04 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
kan je ze even in thumbails doen?
Betekenen die rode lijnen eromheen dat niet? of iets dat iets anders?quote:Op maandag 12 september 2011 17:04 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
kan je ze even in thumbails doen?
Dan weet ik genoeg.quote:Op maandag 12 september 2011 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
vememe: Login: 01:14 Logout: 02:00
vememe: Login: 02:54 Logout: 03:14
Flodder450: Login: 07:26 Logout: 07:44
Piekartz: Login: 07:50 Logout: 07:52
Duploh: Login: 07:51
Ik was vanochtend wel online, maar ik heb niet gegriefdquote:Op maandag 12 september 2011 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
1 van die is het hoor,quote:Op maandag 12 september 2011 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
vememe?quote:Op maandag 12 september 2011 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij heeft ook een eigen server.quote:Op maandag 12 september 2011 17:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja maar ik had hem niet meer verwacht minecraft te zien spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
NO ONE GIVES A FUCKquote:Op maandag 12 september 2011 15:59 schreef Berend. het volgende:
Waarom heb ik het idee dat Bobber mij snel gaat inhalen met de top post? Hij post 3 keer achter elkaar.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Log file vanaf 23:16 tot 09:38.he daar ben ik !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Netjes, die poort en muur zijn mooi trouwens.quote:Op maandag 12 september 2011 17:01 schreef Snorrenbaard het volgende:
Update van onze server nu;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Texture pack is volgens mij een varatie van dokuquote:Op maandag 12 september 2011 17:47 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Netjes, die poort en muur zijn mooi trouwens.
Mag ik vragen welk texturepack je hebt?
Die inktvissen trouwens in die fontijn.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Log file vanaf 23:16 tot 09:38.die 2011-09-12 05:47:54 [WARNING] Can't keep up! Did the system time change, or is the server overloaded?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zien er niet goed uit midden in de nacht
en uiteraard zit de server weer vol![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 13:39 schreef HyperViper het volgende:
Wie zit hier verdomme Relko te beschuldigen? Wat een onzin, ik heb die shit samen met nog zo'n dude vanochtend op zitten ruimen en zitten repareren.
quote:
Wut? Niet om je te beschuldigen, maar uhh.. Jij zat toch vroeger ook eens op mijn servert?quote:
ik wist hettwitter:jeb_ twitterde op maandag 12-09-2011 om 18:31:39Got a lot of work done today, but not enough for release! And my crash bug disappeared when I successfully installed 64bit java... reageer retweet
Alweer!? ik wil m'n geld terug!quote:Op maandag 12 september 2011 18:34 schreef gogosweden het volgende:
ik wist hettwitter:jeb_ twitterde op maandag 12-09-2011 om 18:31:39Got a lot of work done today, but not enough for release! And my crash bug disappeared when I successfully installed 64bit java... reageer retweet
told yaquote:Op maandag 12 september 2011 18:34 schreef gogosweden het volgende:
Jep, ik had toen dat grote platform met die bomen en huisje erop enzo gebouwd.quote:Op maandag 12 september 2011 18:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wut? Niet om je te beschuldigen, maar uhh.. Jij zat toch vroeger ook eens op mijn servert?
Jezus man, alleen om dat jij het spel heb gekocht denk jij zeggenschap over ALLE updates,release schedules te hebben?quote:Op maandag 12 september 2011 18:35 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Alweer!? ik wil m'n geld terug!
Ow nee wacht dat was de server van Toothless volgens mij, weet niet zeker meer of ik ook op jouw server heb gespeeld Berendquote:Op maandag 12 september 2011 18:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jep, ik had toen dat grote platform met die bomen en huisje erop enzo gebouwd.
Ik bedoelde meer dat je jezelf aan het helpen wasquote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ow nee wacht dat was de server van Toothless volgens mij, weet niet zeker meer of ik ook op jouw server heb gespeeld Berend
DokuCraft Lightquote:Op maandag 12 september 2011 17:47 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Netjes, die poort en muur zijn mooi trouwens.
Mag ik vragen welk texturepack je hebt?
Die inktvissen trouwens in die fontijn.
Het stond er een beetje vreemd maar ik dacht datquote:Op maandag 12 september 2011 18:47 schreef Berend. het volgende:
O
[..]
Ik bedoelde meer dat je jezelf aan het helpen was
wel duidelijk was.quote:ik heb die shit samen met nog zo'n dude vanochtend op zitten ruimen en zitten repareren.
Jezus man, alleen omdat ik iets zeg denk jij meteen dat ik ook HELEMAAL superserieus benquote:Op maandag 12 september 2011 18:37 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Jezus man, alleen om dat jij het spel heb gekocht denk jij zeggenschap over ALLE updates,release schedules te hebben?
Druiloor met je wigger taal, de eerste die jou serieus neemt zou strafrechtelijk geëxecuteerd moeten worden.quote:Op maandag 12 september 2011 19:19 schreef RickoKun het volgende:
Hey mesne volges mij is relko het hij was aanwezig op logs en doet net alsof ok gr
Anders moet ik Toothless vragenquote:Op maandag 12 september 2011 16:59 schreef zerokil het volgende:
Iemand die nog iets weet van ''merge'' ?
zou fijn zijn...quote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef tuut-chips het volgende:
http://www.minecraftforum(...)top-the-lag-monster/
Stond op Reddit, schijnt te werken.
En ook goed om te weten:quote:* SSP chunk memory leak
* Mineshaft density (half now)
* Increased stronghold count to 3 per map instead of one
* Furnace tile entity crash
* Crafting bench ghost items
* Vines (and leaves) crash in nether
* Use item animation in SMP (blocking and eating)
* Blocking in SMP
* Sprinting with right-click or sneaking
* Added some blocks to creative mode
* Fixed dropping items
* Nothing can be eaten in creative mode
* Enderman client-side problems
* Chicken and cow drop burned food
* Squids drop exp
* 1.7 worlds should get structures
* Farmlands rejecting melon and pumpkin seeds
* Bonemeal on melons and pumpkins
* Bonemeal on mushroom only works on dirt or grass
* Added item drops for cracked and mossy smooth stone brick
* Adjusted fog strength at low positions
twitter:jeb_ twitterde op maandag 12-09-2011 om 18:42:11There wont be an update today, but tomorrow I will *at least* update the prerelease reageer retweet
Super, minder bugs is altijd fijn!.quote:Op maandag 12 september 2011 19:49 schreef Jump het volgende:
Wat Jens gedaan heeft vandaag:
[..]
En ook goed om te weten:twitter:jeb_ twitterde op maandag 12-09-2011 om 18:42:11There wont be an update today, but tomorrow I will *at least* update the prerelease reageer retweet
ditquote:Op maandag 12 september 2011 19:59 schreef Maanvis het volgende:
Als je gelooft dat jeb de prerelease morgen update dan ben je verdomd naief.
ditquote:Op maandag 12 september 2011 19:59 schreef Maanvis het volgende:
Als je gelooft dat jeb de prerelease morgen update dan ben je verdomd naief.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:59 schreef Maanvis het volgende:
Als je gelooft dat de 1.8 vóór oktober er is dan ben je verdomd naief.
Dit!quote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef dnbrainwash het volgende:
Iedereen die zeikt is een hoooomooooo!!
Held.quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef Berend. het volgende:
Voor PIekartz:
(Laatste is iets minder dubstep, wel relax)
Kun je een render maken van der server?quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En nu echte dubstep namens dnb..
http://www.youtube.com/user/excisionofficial
Dat is gewoon metal zonder geschreeuwquote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat is ook niet echt dubstep...quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Das geen dubstep das.. ik ben de naam ff kwijt.quote:Op maandag 12 september 2011 20:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt dubstep...
Hoe durf je burial geen dubstep te noemen!quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Das geen dubstep das.. ik ben de naam ff kwijt.
No shit Sherlocktwitter:notch twitterde op maandag 12-09-2011 om 21:01:17From looking at my mentions, it seems like people want 1.8. :-D Patience, it's Coming Eventually(tm)! reageer retweet
Kort en dik is inderdaad niet echt bevorderend daarom wil ik een hoger limiet.quote:Op maandag 12 september 2011 21:32 schreef bobbernaut het volgende:
ziet er wel dom uit dat ie heel breed is, en zo klein xD maak met mc edit een vlakte die begint op bedrock!
audiofiel hierquote:Op maandag 12 september 2011 20:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoe durf je burial geen dubstep te noemen!
Die andere 2 zijn ook dubstep, alleen niet wat jullie gewend zijn, wat dus met dikke wobbelende bass is die je hoort op een goedkoop systeem, Deze dubstep is dan ook gemaakt voor in echte zalen en live, Met een goed systeem hoor je de sub-base echt super lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jens is my homegirl.twitter:jeb_ twitterde op maandag 12-09-2011 om 22:07:40I realized that I had forgotten to write that I fixed the exp orb bug in SMP. It was the first thing I did today! reageer retweet
twitter:jeb_ twitterde op maandag 12-09-2011 om 22:09:22I said this earlier, but tomorrow I will *at least* upload a new pre-release (actually, @mollstam will be doing the uploading) reageer retweet
>500 ofzo in 1.8 niet hoog genoeg?quote:Op maandag 12 september 2011 21:31 schreef -Datdus- het volgende:
GRR ik wil snel een hoger bouwlimiet.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bouwlimiet is nogsteeds 128 in pre release hoorquote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
>500 ofzo in 1.8 niet hoog genoeg?
Hier zit een Stronghold! Net even gekeken, ziet er vet uit man! Een jail, een bieb enzoquote:Seed: "1448524118" (without "") at x -873, y 35, z 44
het blijft 128, alleen het word makkelijker om te veranderen voor modders.quote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
>500 ofzo in 1.8 niet hoog genoeg?
WUT?quote:
Jij mag me wel Earcheese noemen hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 23:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Roflz, veeeeet gepwned die dr. MrEarcheese
Ik heb het nog geprobeerd. Precies toen ik ze wilde planten viel de verbinding weg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:56 schreef Mender het volgende:
Morge
Gisteren m'n eerst meloenen gekweekt.![]()
Ze zijn zo mooi
De Enderman is volgens mij nog niet "af"quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:49 schreef Berend. het volgende:
Deze Enderman was veel vetter geweest.
Je moet er wel voor zorgen dat je een gebiedje hebt van 3x3 en water in de buurt. Anders werkt het niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik heb het nog geprobeerd. Precies toen ik ze wilde planten viel de verbinding weg.
Vanavond is de server denk ik wel weer online.
Klopt, client side was er nog iets mis en de geluiden worden tot offi 1.8 bewaard.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:02 schreef Mender het volgende:
[..]
De Enderman is volgens mij nog niet "af"
Ah, wist niet dat het 3 x 3 moest zijn. Ik dacht dat ze los gewoon zouden groeien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:06 schreef Mender het volgende:
[..]
Je moet er wel voor zorgen dat je een gebiedje hebt van 3x3 en water in de buurt. Anders werkt het niet.
Je moet 1 seed planten in het midden. Daar omheen dus aan alle kanten een blokje geploegde (of hoe heet dat) grond. Hij heeft namelijk wat ruimte nodig om te groeien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:09 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat het 3 x 3 moest zijn. Ik dacht dat ze los gewoon zouden groeien.
ik zit op school maar speel alsnog minecraftquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:11 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik? Ben aan het werk.
Moet jij niet naar school?
Het verbaast me dat je weer zit te zeiken terwijl vandaag de pre release word geupdate en er in een weekend echt een BERG bugs verholpen is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:04 schreef JaimyLee het volgende:
Het verbaast me echt veel te weinig dat het wéér is uitgesteld
Misschien werken de bugfixes wel niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je weer zit te zeiken terwijl vandaag de pre release word geupdate en er in een weekend echt een BERG bugs verholpen is.
Ik zeik er niet over dat het word uitgesteld, ik had me er allang op voorbereid dat het nieteens in de buurt zou komen van 8 september. Als hij vanmiddag zegt 1 oktober release zou het me ook niks verbazen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je weer zit te zeiken terwijl vandaag de pre release word geupdate en er in een weekend echt een BERG bugs verholpen is.
Beter een kut in de hand dan de lucht van 10 was het toch?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Iets met 1 vogel in je hand is beter dan 10 in je anusch. Kleine weerd.
Ik vind de bugs wel meevallen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Mij boeien die releasedata van 1.8 niet zo, komt toch wel vroeg of laat. Voorlopig vermaak ik me nog met 1.7 in SSP, het bugfestijn van pre-release 1.8 laat ik aan me voorbijgaan
ik denk dat vooral die orbs momenteel voor problemen kunnen zorgen..quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:36 schreef Mender het volgende:
[..]
Idd... prima speelbaar als die orbs uitstaan en de server geen lag heeft.
Lol, ik heb jou betrapt op lava gooien en nu ga je als een kleuter hier het tegenovergestelde verkondigen? Donder even snel op naar je kleuterklas.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:03 schreef bobbernaut het volgende:
RELKO GRIEFT HIJ GOOIT LAVA IN ANDERMANS HUIZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dat is bewijs waarom? Je gooit de heletijd lava man, en dat huisje van je van 30 minuten werk heb je opgeofferd om nu schijnheilig te doen. Mij houd je niet voor de gek, pauper.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:09 schreef bobbernaut het volgende:
ja man ik had niet eens lava
EN WIE HEEFT HIER OVERAL LAVA IN ZN HUIS?!
btw screen na relko is geweest
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet dan fraps aan ofzo? Of maak screenshots.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:26 schreef HyperViper het volgende:
hij is nu weer bezig met lava, mij vermoord en aan het griefen, duplo en wat anderen hebben gezien dat hij het toegeeft. wachten op een admin dus
ik heb screensquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:26 schreef Mender het volgende:
[..]
Zet dan fraps aan ofzo? Of maak screenshots.
Nja meerdere lui hebben het nu gezien, denk dat het wel duidelijk is. Duplo, vememe enz zijn op de serverquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:26 schreef Mender het volgende:
[..]
Zet dan fraps aan ofzo? Of maak screenshots.
Ja als het aan mij lag had ik bepaalde mensen al lang gebant. Ik ga binnenkort mischien zelf maar weer een server starten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:24 schreef igottagun het volgende:
Kun je iemand niet verbannen met als reden om de sfeer in de server te behouden?
Bobbernaut, exit.
dat rijmtquote:
Op mijn server ben je in ieder geval nooit meer welkom. En drumpie's server hoop ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:36 schreef bobbernaut het volgende:
doe geen moeite met screens ik heb t hele filmpje
zonder duidelijk bewijs? juistquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:42 schreef Mender het volgende:
[..]
Op mijn server ben je in ieder geval nooit meer welkom. En drumpie's server hoop ik ook niet.
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 13-09-2011 om 14:44:43@notch gave me power overwhelming. New pre-release is being activated reageer retweet
waar blijft hij danquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:32 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb een heel filmpje van wat er net is gebeurd.
heel veel mensen liegen, ik ga m zo op youtube zetten
Er waren meerdere getuigen aanwezig hoor. Waaronder vememe en duploh.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder duidelijk bewijs? juist
en nee, screens zeggen niet al te veel, er kan hooguit een vermoeden worden gesteld..
en ik, zie screenshotsquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Er waren meerdere getuigen aanwezig hoor. Waaronder vememe en duploh.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder duidelijk bewijs? juist
en nee, screens zeggen niet al te veel, er kan hooguit een vermoeden worden gesteld..
Nou, screens in combinatie met deze reactie zeggen genoeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:36 schreef bobbernaut het volgende:
doe geen moeite met screens ik heb t hele filmpje
elke reactie is verkeerd voor hem in deze.. dus wat hij ook zegt, het wordt ten nadele van hem uitgelegd.. (en dat gebeurd zo verschrikkelijk vaak)quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:56 schreef Mender het volgende:
[..]
[..]
Nou, screens in combinatie met deze reactie zeggen genoeg.
Anders had hij namelijk de screenshots wel uitgelegd... of het ontkend
Owquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:01 schreef -Datdus- het volgende:
Godverdomme mensen stop met zeiken ik post pre 1.8 2 die nog niet is released.
http://assets.minecraft.net/1_8-pre2/minecraft_server.jarquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:02 schreef bobbernaut het volgende:
dankje datdus, kan ik wel de oude server software gebruiken? (1.8)
client of server?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:58 schreef -Datdus- het volgende:
http://assets.minecraft.net/1_8-pre2/minecraft.jar
ok, nevermind..quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
http://assets.minecraft.net/1_8-pre2/minecraft_server.jar
O dus we hebben het allemaal verkeerd gezien? Het klopt dat hij weinig goeds kan zeggen, maar dat krijg je als je beslist om bewust het spel voor anderen te gaan bederven. Nogmaals, meerdere mensen waren getuige, ga jij vertellen dat zij het ook verkeerd zagen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
elke reactie is verkeerd voor hem in deze.. dus wat hij ook zegt, het wordt ten nadele van hem uitgelegd.. (en dat gebeurd zo verschrikkelijk vaak)
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
wat is er eigenlijk aangepast? welke bugs?
http://pastebin.com/gtAczURgtwitter:jeb_ twitterde op maandag 12-09-2011 om 18:34:18These are the things I've been working on today: http://t.co/gLqqUWP reageer retweet
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 13-09-2011 om 15:09:54Ok, so here's the second "pre-release," only use it if you know what to do with the JAR: http://t.co/A3aXYOG reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:10 schreef dnbrainwash het volgende:
Gaan we weer hoor, als er beschuldigingen zijn met bewijs etc. mogen die in mijn of drumpie's pm inbox worden gegooid.
Hou het topic een beetje zeikvrij.
Dat filmpje mag je ons pm'en.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:14 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb drumpie helemaal niks gestuurd hoor.
Vanavond maar eens uitproberenquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:58 schreef -Datdus- het volgende:
http://assets.minecraft.net/1_8-pre2/minecraft.jar
wanneer staat je youtube filmpje online?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:28 schreef bobbernaut het volgende:
ik ben ook ziek van griefers hoor, maar ook van vals beschuldigd worden
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:28 schreef bobbernaut het volgende:
ik ben ook ziek van griefers hoor, maar ook van vals beschuldigd worden
Die bug zou in 1.8.2 opgelost moeten zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:34 schreef dnbrainwash het volgende:
Nether staat oa uit door de vine/leave bug, die liet de server crashen. We kunnen proberen of het kan verder, maar ik vrees dat het alleen maar lag oplevert nog.
Nether staat oa uit door de vine/leave bug, die liet de server crashen. We kunnen proberen of het kan verder, maar ik vrees dat het alleen maar lag oplevert nog.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die bug zou in 1.8.2 opgelost moeten zijn
Voor mij heeft de nether ook geen meerwaarde om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:53 schreef TJV het volgende:
Hoeft van mij niet hoor, wat moet je nou met de nether. Dat beetje glowstone kun je vast ook wel gewoon krijgen.
wees nou eens duidelijk danquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:50 schreef dnbrainwash het volgende:
Nee, ik zeg we kunnen het proberen. Maar niet is ook goed hoor, scheelt weer moeite.
Ik ga toch ook niet elke stap die ik doe als ik zit te poepen posten, pm straks gewoon het filmpje gewoon en dan zien we wel verder.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:14 schreef bobbernaut het volgende:
bijna klaar met renderen, dan nog uploaden -.-
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:26 schreef RickoKun het volgende:
Hey iedereen ben nu bezig met filmpje, ik ga em nu instellen!
Net op tijd thuis zie ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:34 schreef JaimyLee het volgende:
En hier maakt hij zijn belofte waar
[ afbeelding ]
Welk texturepack is dat?quote:
gaat drumpies server ook updaten?twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 13-09-2011 om 15:16:51The beta 1.8 pre-release 2 server is located here: http://t.co/crs68nh reageer retweet
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 13-09-2011 om 15:09:54Ok, so here's the second "pre-release," only use it if you know what to do with the JAR: http://t.co/A3aXYOG reageer retweet
Ja, maar dat word vanavond pas omdat drumpie en dnb het druk hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:37 schreef gogosweden het volgende:
gaat drumpies server ook updaten?twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 13-09-2011 om 15:16:51The beta 1.8 pre-release 2 server is located here: http://t.co/crs68nh reageer retweet
goed dat je het even post.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:38 schreef gogosweden het volgende:
oh en hier voor de gewone spelers natuurlijk :twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 13-09-2011 om 15:09:54Ok, so here's the second "pre-release," only use it if you know what to do with the JAR: http://t.co/A3aXYOG reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:07 schreef zerokil het volgende:
Beter kan je zelf kiezen hoe je moet sprinten..
2x w is tering kut.
Beter maken ze dat Shift ofzo en sneaken Ctrl
??quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:12 schreef dnbrainwash het volgende:
Server is weer up, mijn waarschuwing blijft.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:28 schreef drumstickNL het volgende:
Ik wil niet bitchen maareh.. Ik kan er niet in! Hij blijft op [Logging in] staan!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:38 schreef gogosweden het volgende:
oh en hier voor de gewone spelers natuurlijk :twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 13-09-2011 om 15:09:54Ok, so here's the second "pre-release," only use it if you know what to do with the JAR: http://t.co/A3aXYOG reageer retweet
Nee, krijg geen melding ofzo. Heul niets.quote:
Moet je ook geen modded client gebruiken vuige cheat0r!!?!quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee, krijg geen melding ofzo. Heul niets.
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:46 schreef Stokstaart het volgende:
Die PR 8.2. jar was niet zo verstandig. Minecraft loopt uit het niets vast. Geen melding niks.
veel andere FPs'en doen dubbel forward voor sprintenquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:07 schreef zerokil het volgende:
Beter kan je zelf kiezen hoe je moet sprinten..
2x w is tering kut.
Beter maken ze dat Shift ofzo en sneaken Ctrl
Dan compress je het, en haal je de belangrijkste stukjes eruit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:53 schreef bobbernaut het volgende:
ehm t probleem is dat t filmpje 23 minuten is.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:53 schreef bobbernaut het volgende:
de waarheid is dat ik geen filmpje heb
maar ban me niet pls pls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |