Ik heb het nog geprobeerd. Precies toen ik ze wilde planten viel de verbinding weg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:56 schreef Mender het volgende:
Morge
Gisteren m'n eerst meloenen gekweekt.![]()
Ze zijn zo mooi
De Enderman is volgens mij nog niet "af"quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:49 schreef Berend. het volgende:
Deze Enderman was veel vetter geweest.
Je moet er wel voor zorgen dat je een gebiedje hebt van 3x3 en water in de buurt. Anders werkt het niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik heb het nog geprobeerd. Precies toen ik ze wilde planten viel de verbinding weg.
Vanavond is de server denk ik wel weer online.
Klopt, client side was er nog iets mis en de geluiden worden tot offi 1.8 bewaard.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:02 schreef Mender het volgende:
[..]
De Enderman is volgens mij nog niet "af"
Ah, wist niet dat het 3 x 3 moest zijn. Ik dacht dat ze los gewoon zouden groeien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:06 schreef Mender het volgende:
[..]
Je moet er wel voor zorgen dat je een gebiedje hebt van 3x3 en water in de buurt. Anders werkt het niet.
Je moet 1 seed planten in het midden. Daar omheen dus aan alle kanten een blokje geploegde (of hoe heet dat) grond. Hij heeft namelijk wat ruimte nodig om te groeien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:09 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat het 3 x 3 moest zijn. Ik dacht dat ze los gewoon zouden groeien.
ik zit op school maar speel alsnog minecraftquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:11 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik? Ben aan het werk.
Moet jij niet naar school?
Het verbaast me dat je weer zit te zeiken terwijl vandaag de pre release word geupdate en er in een weekend echt een BERG bugs verholpen is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:04 schreef JaimyLee het volgende:
Het verbaast me echt veel te weinig dat het wéér is uitgesteld
Misschien werken de bugfixes wel niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je weer zit te zeiken terwijl vandaag de pre release word geupdate en er in een weekend echt een BERG bugs verholpen is.
Ik zeik er niet over dat het word uitgesteld, ik had me er allang op voorbereid dat het nieteens in de buurt zou komen van 8 september. Als hij vanmiddag zegt 1 oktober release zou het me ook niks verbazen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je weer zit te zeiken terwijl vandaag de pre release word geupdate en er in een weekend echt een BERG bugs verholpen is.
Beter een kut in de hand dan de lucht van 10 was het toch?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Iets met 1 vogel in je hand is beter dan 10 in je anusch. Kleine weerd.
Ik vind de bugs wel meevallen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Mij boeien die releasedata van 1.8 niet zo, komt toch wel vroeg of laat. Voorlopig vermaak ik me nog met 1.7 in SSP, het bugfestijn van pre-release 1.8 laat ik aan me voorbijgaan
ik denk dat vooral die orbs momenteel voor problemen kunnen zorgen..quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:36 schreef Mender het volgende:
[..]
Idd... prima speelbaar als die orbs uitstaan en de server geen lag heeft.
Lol, ik heb jou betrapt op lava gooien en nu ga je als een kleuter hier het tegenovergestelde verkondigen? Donder even snel op naar je kleuterklas.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:03 schreef bobbernaut het volgende:
RELKO GRIEFT HIJ GOOIT LAVA IN ANDERMANS HUIZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |