En dat is bewijs waarom? Je gooit de heletijd lava man, en dat huisje van je van 30 minuten werk heb je opgeofferd om nu schijnheilig te doen. Mij houd je niet voor de gek, pauper.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:09 schreef bobbernaut het volgende:
ja man ik had niet eens lava
EN WIE HEEFT HIER OVERAL LAVA IN ZN HUIS?!
btw screen na relko is geweest
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet dan fraps aan ofzo? Of maak screenshots.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:26 schreef HyperViper het volgende:
hij is nu weer bezig met lava, mij vermoord en aan het griefen, duplo en wat anderen hebben gezien dat hij het toegeeft. wachten op een admin dus
ik heb screensquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:26 schreef Mender het volgende:
[..]
Zet dan fraps aan ofzo? Of maak screenshots.
Nja meerdere lui hebben het nu gezien, denk dat het wel duidelijk is. Duplo, vememe enz zijn op de serverquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:26 schreef Mender het volgende:
[..]
Zet dan fraps aan ofzo? Of maak screenshots.
Ja als het aan mij lag had ik bepaalde mensen al lang gebant. Ik ga binnenkort mischien zelf maar weer een server starten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:24 schreef igottagun het volgende:
Kun je iemand niet verbannen met als reden om de sfeer in de server te behouden?
Bobbernaut, exit.
dat rijmtquote:
Op mijn server ben je in ieder geval nooit meer welkom. En drumpie's server hoop ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:36 schreef bobbernaut het volgende:
doe geen moeite met screens ik heb t hele filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |