Die bug zou in 1.8.2 opgelost moeten zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:34 schreef dnbrainwash het volgende:
Nether staat oa uit door de vine/leave bug, die liet de server crashen. We kunnen proberen of het kan verder, maar ik vrees dat het alleen maar lag oplevert nog.
Nether staat oa uit door de vine/leave bug, die liet de server crashen. We kunnen proberen of het kan verder, maar ik vrees dat het alleen maar lag oplevert nog.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die bug zou in 1.8.2 opgelost moeten zijn
Voor mij heeft de nether ook geen meerwaarde om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:53 schreef TJV het volgende:
Hoeft van mij niet hoor, wat moet je nou met de nether. Dat beetje glowstone kun je vast ook wel gewoon krijgen.
wees nou eens duidelijk danquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:50 schreef dnbrainwash het volgende:
Nee, ik zeg we kunnen het proberen. Maar niet is ook goed hoor, scheelt weer moeite.
Ik ga toch ook niet elke stap die ik doe als ik zit te poepen posten, pm straks gewoon het filmpje gewoon en dan zien we wel verder.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:14 schreef bobbernaut het volgende:
bijna klaar met renderen, dan nog uploaden -.-
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:26 schreef RickoKun het volgende:
Hey iedereen ben nu bezig met filmpje, ik ga em nu instellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |