quote:Op maandag 12 september 2011 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Log file vanaf 23:16 tot 09:38.die 2011-09-12 05:47:54 [WARNING] Can't keep up! Did the system time change, or is the server overloaded?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zien er niet goed uit midden in de nacht
en uiteraard zit de server weer vol![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 13:39 schreef HyperViper het volgende:
Wie zit hier verdomme Relko te beschuldigen? Wat een onzin, ik heb die shit samen met nog zo'n dude vanochtend op zitten ruimen en zitten repareren.
quote:
Wut? Niet om je te beschuldigen, maar uhh.. Jij zat toch vroeger ook eens op mijn servert?quote:
ik wist hettwitter:jeb_ twitterde op maandag 12-09-2011 om 18:31:39Got a lot of work done today, but not enough for release! And my crash bug disappeared when I successfully installed 64bit java... reageer retweet
Alweer!? ik wil m'n geld terug!quote:Op maandag 12 september 2011 18:34 schreef gogosweden het volgende:
ik wist hettwitter:jeb_ twitterde op maandag 12-09-2011 om 18:31:39Got a lot of work done today, but not enough for release! And my crash bug disappeared when I successfully installed 64bit java... reageer retweet
told yaquote:Op maandag 12 september 2011 18:34 schreef gogosweden het volgende:
Jep, ik had toen dat grote platform met die bomen en huisje erop enzo gebouwd.quote:Op maandag 12 september 2011 18:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wut? Niet om je te beschuldigen, maar uhh.. Jij zat toch vroeger ook eens op mijn servert?
Jezus man, alleen om dat jij het spel heb gekocht denk jij zeggenschap over ALLE updates,release schedules te hebben?quote:Op maandag 12 september 2011 18:35 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Alweer!? ik wil m'n geld terug!
Ow nee wacht dat was de server van Toothless volgens mij, weet niet zeker meer of ik ook op jouw server heb gespeeld Berendquote:Op maandag 12 september 2011 18:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jep, ik had toen dat grote platform met die bomen en huisje erop enzo gebouwd.
Ik bedoelde meer dat je jezelf aan het helpen wasquote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ow nee wacht dat was de server van Toothless volgens mij, weet niet zeker meer of ik ook op jouw server heb gespeeld Berend
DokuCraft Lightquote:Op maandag 12 september 2011 17:47 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Netjes, die poort en muur zijn mooi trouwens.
Mag ik vragen welk texturepack je hebt?
Die inktvissen trouwens in die fontijn.
Het stond er een beetje vreemd maar ik dacht datquote:Op maandag 12 september 2011 18:47 schreef Berend. het volgende:
O
[..]
Ik bedoelde meer dat je jezelf aan het helpen was
wel duidelijk was.quote:ik heb die shit samen met nog zo'n dude vanochtend op zitten ruimen en zitten repareren.
Jezus man, alleen omdat ik iets zeg denk jij meteen dat ik ook HELEMAAL superserieus benquote:Op maandag 12 september 2011 18:37 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Jezus man, alleen om dat jij het spel heb gekocht denk jij zeggenschap over ALLE updates,release schedules te hebben?
Druiloor met je wigger taal, de eerste die jou serieus neemt zou strafrechtelijk geëxecuteerd moeten worden.quote:Op maandag 12 september 2011 19:19 schreef RickoKun het volgende:
Hey mesne volges mij is relko het hij was aanwezig op logs en doet net alsof ok gr
Anders moet ik Toothless vragenquote:Op maandag 12 september 2011 16:59 schreef zerokil het volgende:
Iemand die nog iets weet van ''merge'' ?
zou fijn zijn...quote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef tuut-chips het volgende:
http://www.minecraftforum(...)top-the-lag-monster/
Stond op Reddit, schijnt te werken.
En ook goed om te weten:quote:* SSP chunk memory leak
* Mineshaft density (half now)
* Increased stronghold count to 3 per map instead of one
* Furnace tile entity crash
* Crafting bench ghost items
* Vines (and leaves) crash in nether
* Use item animation in SMP (blocking and eating)
* Blocking in SMP
* Sprinting with right-click or sneaking
* Added some blocks to creative mode
* Fixed dropping items
* Nothing can be eaten in creative mode
* Enderman client-side problems
* Chicken and cow drop burned food
* Squids drop exp
* 1.7 worlds should get structures
* Farmlands rejecting melon and pumpkin seeds
* Bonemeal on melons and pumpkins
* Bonemeal on mushroom only works on dirt or grass
* Added item drops for cracked and mossy smooth stone brick
* Adjusted fog strength at low positions
twitter:jeb_ twitterde op maandag 12-09-2011 om 18:42:11There wont be an update today, but tomorrow I will *at least* update the prerelease reageer retweet
Super, minder bugs is altijd fijn!.quote:Op maandag 12 september 2011 19:49 schreef Jump het volgende:
Wat Jens gedaan heeft vandaag:
[..]
En ook goed om te weten:twitter:jeb_ twitterde op maandag 12-09-2011 om 18:42:11There wont be an update today, but tomorrow I will *at least* update the prerelease reageer retweet
ditquote:Op maandag 12 september 2011 19:59 schreef Maanvis het volgende:
Als je gelooft dat jeb de prerelease morgen update dan ben je verdomd naief.
ditquote:Op maandag 12 september 2011 19:59 schreef Maanvis het volgende:
Als je gelooft dat jeb de prerelease morgen update dan ben je verdomd naief.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:59 schreef Maanvis het volgende:
Als je gelooft dat de 1.8 vķķr oktober er is dan ben je verdomd naief.
Dit!quote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef dnbrainwash het volgende:
Iedereen die zeikt is een hoooomooooo!!
Held.quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef Berend. het volgende:
Voor PIekartz:
(Laatste is iets minder dubstep, wel relax)
Kun je een render maken van der server?quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En nu echte dubstep namens dnb..
http://www.youtube.com/user/excisionofficial
Dat is gewoon metal zonder geschreeuwquote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat is ook niet echt dubstep...quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Das geen dubstep das.. ik ben de naam ff kwijt.quote:Op maandag 12 september 2011 20:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt dubstep...
Hoe durf je burial geen dubstep te noemen!quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Das geen dubstep das.. ik ben de naam ff kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |