No shit Sherlocktwitter:notch twitterde op maandag 12-09-2011 om 21:01:17From looking at my mentions, it seems like people want 1.8. :-D Patience, it's Coming Eventually(tm)! reageer retweet
Kort en dik is inderdaad niet echt bevorderend daarom wil ik een hoger limiet.quote:Op maandag 12 september 2011 21:32 schreef bobbernaut het volgende:
ziet er wel dom uit dat ie heel breed is, en zo klein xD maak met mc edit een vlakte die begint op bedrock!
audiofiel hierquote:Op maandag 12 september 2011 20:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoe durf je burial geen dubstep te noemen!
Die andere 2 zijn ook dubstep, alleen niet wat jullie gewend zijn, wat dus met dikke wobbelende bass is die je hoort op een goedkoop systeem, Deze dubstep is dan ook gemaakt voor in echte zalen en live, Met een goed systeem hoor je de sub-base echt super lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jens is my homegirl.twitter:jeb_ twitterde op maandag 12-09-2011 om 22:07:40I realized that I had forgotten to write that I fixed the exp orb bug in SMP. It was the first thing I did today! reageer retweet
twitter:jeb_ twitterde op maandag 12-09-2011 om 22:09:22I said this earlier, but tomorrow I will *at least* upload a new pre-release (actually, @mollstam will be doing the uploading) reageer retweet
>500 ofzo in 1.8 niet hoog genoeg?quote:Op maandag 12 september 2011 21:31 schreef -Datdus- het volgende:
GRR ik wil snel een hoger bouwlimiet.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bouwlimiet is nogsteeds 128 in pre release hoorquote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
>500 ofzo in 1.8 niet hoog genoeg?
Hier zit een Stronghold! Net even gekeken, ziet er vet uit man! Een jail, een bieb enzoquote:Seed: "1448524118" (without "") at x -873, y 35, z 44
het blijft 128, alleen het word makkelijker om te veranderen voor modders.quote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
>500 ofzo in 1.8 niet hoog genoeg?
WUT?quote:
Jij mag me wel Earcheese noemen hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 23:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Roflz, veeeeet gepwned die dr. MrEarcheese
Ik heb het nog geprobeerd. Precies toen ik ze wilde planten viel de verbinding weg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:56 schreef Mender het volgende:
Morge
Gisteren m'n eerst meloenen gekweekt.![]()
Ze zijn zo mooi
De Enderman is volgens mij nog niet "af"quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:49 schreef Berend. het volgende:
Deze Enderman was veel vetter geweest.
Je moet er wel voor zorgen dat je een gebiedje hebt van 3x3 en water in de buurt. Anders werkt het niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik heb het nog geprobeerd. Precies toen ik ze wilde planten viel de verbinding weg.
Vanavond is de server denk ik wel weer online.
Klopt, client side was er nog iets mis en de geluiden worden tot offi 1.8 bewaard.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:02 schreef Mender het volgende:
[..]
De Enderman is volgens mij nog niet "af"
Ah, wist niet dat het 3 x 3 moest zijn. Ik dacht dat ze los gewoon zouden groeien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:06 schreef Mender het volgende:
[..]
Je moet er wel voor zorgen dat je een gebiedje hebt van 3x3 en water in de buurt. Anders werkt het niet.
Je moet 1 seed planten in het midden. Daar omheen dus aan alle kanten een blokje geploegde (of hoe heet dat) grond. Hij heeft namelijk wat ruimte nodig om te groeien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:09 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat het 3 x 3 moest zijn. Ik dacht dat ze los gewoon zouden groeien.
ik zit op school maar speel alsnog minecraftquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:11 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik? Ben aan het werk.
Moet jij niet naar school?
Het verbaast me dat je weer zit te zeiken terwijl vandaag de pre release word geupdate en er in een weekend echt een BERG bugs verholpen is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:04 schreef JaimyLee het volgende:
Het verbaast me echt veel te weinig dat het wéér is uitgesteld
Misschien werken de bugfixes wel niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je weer zit te zeiken terwijl vandaag de pre release word geupdate en er in een weekend echt een BERG bugs verholpen is.
Ik zeik er niet over dat het word uitgesteld, ik had me er allang op voorbereid dat het nieteens in de buurt zou komen van 8 september. Als hij vanmiddag zegt 1 oktober release zou het me ook niks verbazen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je weer zit te zeiken terwijl vandaag de pre release word geupdate en er in een weekend echt een BERG bugs verholpen is.
Beter een kut in de hand dan de lucht van 10 was het toch?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Iets met 1 vogel in je hand is beter dan 10 in je anusch. Kleine weerd.
Ik vind de bugs wel meevallen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Mij boeien die releasedata van 1.8 niet zo, komt toch wel vroeg of laat. Voorlopig vermaak ik me nog met 1.7 in SSP, het bugfestijn van pre-release 1.8 laat ik aan me voorbijgaan
ik denk dat vooral die orbs momenteel voor problemen kunnen zorgen..quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:36 schreef Mender het volgende:
[..]
Idd... prima speelbaar als die orbs uitstaan en de server geen lag heeft.
Lol, ik heb jou betrapt op lava gooien en nu ga je als een kleuter hier het tegenovergestelde verkondigen? Donder even snel op naar je kleuterklas.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:03 schreef bobbernaut het volgende:
RELKO GRIEFT HIJ GOOIT LAVA IN ANDERMANS HUIZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dat is bewijs waarom? Je gooit de heletijd lava man, en dat huisje van je van 30 minuten werk heb je opgeofferd om nu schijnheilig te doen. Mij houd je niet voor de gek, pauper.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:09 schreef bobbernaut het volgende:
ja man ik had niet eens lava
EN WIE HEEFT HIER OVERAL LAVA IN ZN HUIS?!
btw screen na relko is geweest
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet dan fraps aan ofzo? Of maak screenshots.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:26 schreef HyperViper het volgende:
hij is nu weer bezig met lava, mij vermoord en aan het griefen, duplo en wat anderen hebben gezien dat hij het toegeeft. wachten op een admin dus
ik heb screensquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:26 schreef Mender het volgende:
[..]
Zet dan fraps aan ofzo? Of maak screenshots.
Nja meerdere lui hebben het nu gezien, denk dat het wel duidelijk is. Duplo, vememe enz zijn op de serverquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:26 schreef Mender het volgende:
[..]
Zet dan fraps aan ofzo? Of maak screenshots.
Ja als het aan mij lag had ik bepaalde mensen al lang gebant. Ik ga binnenkort mischien zelf maar weer een server starten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:24 schreef igottagun het volgende:
Kun je iemand niet verbannen met als reden om de sfeer in de server te behouden?
Bobbernaut, exit.
dat rijmtquote:
Op mijn server ben je in ieder geval nooit meer welkom. En drumpie's server hoop ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:36 schreef bobbernaut het volgende:
doe geen moeite met screens ik heb t hele filmpje
zonder duidelijk bewijs? juistquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:42 schreef Mender het volgende:
[..]
Op mijn server ben je in ieder geval nooit meer welkom. En drumpie's server hoop ik ook niet.
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 13-09-2011 om 14:44:43@notch gave me power overwhelming. New pre-release is being activated reageer retweet
waar blijft hij danquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:32 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb een heel filmpje van wat er net is gebeurd.
heel veel mensen liegen, ik ga m zo op youtube zetten
Er waren meerdere getuigen aanwezig hoor. Waaronder vememe en duploh.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder duidelijk bewijs? juist
en nee, screens zeggen niet al te veel, er kan hooguit een vermoeden worden gesteld..
en ik, zie screenshotsquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Er waren meerdere getuigen aanwezig hoor. Waaronder vememe en duploh.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder duidelijk bewijs? juist
en nee, screens zeggen niet al te veel, er kan hooguit een vermoeden worden gesteld..
Nou, screens in combinatie met deze reactie zeggen genoeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:36 schreef bobbernaut het volgende:
doe geen moeite met screens ik heb t hele filmpje
elke reactie is verkeerd voor hem in deze.. dus wat hij ook zegt, het wordt ten nadele van hem uitgelegd.. (en dat gebeurd zo verschrikkelijk vaak)quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:56 schreef Mender het volgende:
[..]
[..]
Nou, screens in combinatie met deze reactie zeggen genoeg.
Anders had hij namelijk de screenshots wel uitgelegd... of het ontkend
Owquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:01 schreef -Datdus- het volgende:
Godverdomme mensen stop met zeiken ik post pre 1.8 2 die nog niet is released.
http://assets.minecraft.net/1_8-pre2/minecraft_server.jarquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:02 schreef bobbernaut het volgende:
dankje datdus, kan ik wel de oude server software gebruiken? (1.8)
client of server?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:58 schreef -Datdus- het volgende:
http://assets.minecraft.net/1_8-pre2/minecraft.jar
ok, nevermind..quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
http://assets.minecraft.net/1_8-pre2/minecraft_server.jar
O dus we hebben het allemaal verkeerd gezien? Het klopt dat hij weinig goeds kan zeggen, maar dat krijg je als je beslist om bewust het spel voor anderen te gaan bederven. Nogmaals, meerdere mensen waren getuige, ga jij vertellen dat zij het ook verkeerd zagen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
elke reactie is verkeerd voor hem in deze.. dus wat hij ook zegt, het wordt ten nadele van hem uitgelegd.. (en dat gebeurd zo verschrikkelijk vaak)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |