Motivatieprobleem is wat overdreven. In belabberde toestand opstaan en dan een training overslaan..quote:Op woensdag 14 september 2011 15:17 schreef fathank het volgende:
Als je na een maand al motivatieproblemen hebt zal het nooit wat worden.
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:14 schreef DeMessias het volgende:
Hoe vinden jullie telkens de motivatie om naar de gym te gaan? Deze week heb ik al twee keer overgeslagen door zware nachten met bijhorende kater.
Minder zuipen.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:22 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Motivatieprobleem is wat overdreven. In belabberde toestand opstaan en dan een training overslaan..
Ik denk er geeneens meer over na.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:14 schreef DeMessias het volgende:
Hoe vinden jullie telkens de motivatie om naar de gym te gaan? Deze week heb ik al twee keer overgeslagen door zware nachten met bijhorende kater.
Ik ben overigens pas (< maand) begonnen met krachttraining in een gym waar ze een programma gemaakt hebben waarbij 3x/week een "full body workout" gevolgd wordt. Dus eigenlijk 3x/week dezelfde oefeningen. Is dit goed/slecht?
Dat heb ik ook inderdaad. Soms heb ook wel wat minder zin, maar als je er dan eenmaal bent dan gaat het vaak beter dan dat je vooraf niet kan wachten om te trainen. Dan kan het alleen maar tegenvallen nl.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik denk er geeneens meer over na.
Zelfde als werk/school enz... ga ik mezelf ook niet elke ochtend motiveren dat ik naar school moet gaan![]()
Je gaat gewoon.
Naar de gym heb ik geen problemen mee. Zoveel eten heb ik nog steeds wat problemen mee.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:14 schreef DeMessias het volgende:
Ik ben overigens pas (< maand) begonnen met krachttraining in een gym waar ze een programma gemaakt hebben waarbij 3x/week een "full body workout" gevolgd wordt. Dus eigenlijk 3x/week dezelfde oefeningen. Is dit goed/slecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb je zelf in de hand. Als je ziek bent, ben je ziek, maar als je belabberd bent door te weinig slaap of omdat je gezopen hebt, dan heb je dat wel zelf in de hand.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:22 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Motivatieprobleem is wat overdreven. In belabberde toestand opstaan en dan een training overslaan..![]()
Heeft wel nut maar je zou merken dat het wat minder goed gaat. Zweet je de alcohol er ook gelijk uit en je zult merken dat je daarna een stuk fitter bent.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
Heeft het wel nut als je brak bent om te trainen?![]()
Ja, het heeft meer nut dan brak in je nest te blijven liggen.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
Heeft het wel nut als je brak bent om te trainen?![]()
Maandag-middag hoorde ik over het overlijden van een goeie kennis, dezelfde avond is mijn moeder met spoed opgenomen in het ziekenhuis (niks ernstig, btw).
Maar toch ben ik dinsdag gaan trainen, terwijl ik ook moest oppassen, koken voor 3 man, boodschappen doen, werken, plus mezelf niet zo enorm goed voelde, de helft minder had geslapen, en maar 80 minuten had om naar de sportschool te fietsen, trainen en weer terug.
En dan kom je zeiken over brak zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2011 19:05:35 ]![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:50 schreef Weissman het volgende:
Motivatie-problemen ? Twijfelen of je gaat als je brak bent valt daar ook onder![]()
Er is al genoeg gezegd maar als je nog moeite hebt, kijk, luister goed naar de volgende filmpjes. Als je daarna nog twijfelt, is het mss beter om te stoppen en te beseffen dat bodybuilding en de levensstijl die daar bijhoort niet voor je weggelegd is.
No guts, no glory, my friend. Keiharde waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
respect voor die footballers, fucking beesten, maar toch snel, wendbaar en atletisch.quote:
Die gast in het filmpje valt wel mee, maar toch ruige trainingen waarin alles aan bod komt.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:50 schreef Weissman het volgende:
Motivatie-problemen ? Twijfelen of je gaat als je brak bent valt daar ook onder![]()
Er is al genoeg gezegd maar als je nog moeite hebt, kijk, luister goed naar de volgende filmpjes. Als je daarna nog twijfelt, is het mss beter om te stoppen en te beseffen dat bodybuilding en de levensstijl die daar bijhoort niet voor je weggelegd is.
No guts, no glory, my friend. Keiharde waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SupertofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
Vind het altijd wel grappig gezicht, mensen die oefeningen doen met superveel gewicht, en dan tussen de sets door even rechtop zitten en dan met een slaapkop uitgebreid gaan zitten gapen
Heb ik ook wel is... ben je moe, marja je gaat gewoon.
Ook kan het te maken hebben met te weinig zuurstof en dat meer zuurstof naar je spieren gaan dan naar je hersenen.
Dus snap niet wat er erg aan is als mensen gapen?![]()
precies, helder worden... meer zuurstof enz.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:49 schreef Tinos85 het volgende:
Nee joh, gewoon weer wat zuurstof nodig voor het volgende setje![]()
Wanneer ik haar foto's laat zien van wat ik mooi vind, en wat ik wil bereiken, dan word ze er niet echt blij van.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe vindt je vriendin het eigenlijk dat je de afgelopen maanden fysiek zoveel veranderd bent? Is alsof ze een nieuw vriendje heeft gekregen, of niet?Zoals het nu is vindt ze het heel mooi 'maar het moet echt niet veel meer worden'. En ik ken haar sinds december 2010, ze heeft dus alles eigenlijk gezien. Ze vindt het sowieso een verbetering, maar 'het moet niet meer worden', daar komt het op neer.
![]()
Sorry, maar whut? Zweet je de alcohol eruit?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:58 schreef Generalissimo het volgende:
[..]
Heeft wel nut maar je zou merken dat het wat minder goed gaat. Zweet je de alcohol er ook gelijk uit en je zult merken dat je daarna een stuk fitter bent.Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
Gaaf!
Volgende x opvangen, lekker goedkoop drinkenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Hehe inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:47 schreef kidkash19 het volgende:
Gaaf!
Volgende x opvangen, lekker goedkoop drinkenOmgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
Wederom een geniaal filmpjequote:![]()
![]()
Ik zuip nog wel stevig op zaterdag, maar gaat prima hoor. Zie na bijna een half jaar al flink resultaat. De rest van de tijd let ik wel goed op mijn voeding, zit ook aan de shakes etc. Ik vind het in ieder geval nog lekker gaan zonder dat het uitgaan er onder hoeft te lijden. Maar nu ga ik afstappen van het bier en meer aan de sterke drank, dat helpt voor mijn gevoel ook wel een beetje, in plaats van 10 bier opzuipen op een avond![]()
![]()
Ja dat helpt echt ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef Hoogheid het volgende:
Ik zuip nog wel stevig op zaterdag, maar gaat prima hoor. Zie na bijna een half jaar al flink resultaat. De rest van de tijd let ik wel goed op mijn voeding, zit ook aan de shakes etc. Ik vind het in ieder geval nog lekker gaan zonder dat het uitgaan er onder hoeft te lijden. Maar nu ga ik afstappen van het bier en meer aan de sterke drank, dat helpt voor mijn gevoel ook wel een beetje, in plaats van 10 bier opzuipen op een avond
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
Panzermaus, hoelang heb je er over gedaan om het lijf van nu te krijgen? En heb je daar extra eiwitten/abnormale hoeveelheden voedsel voor nodig?Love, The Kind You Clean Up With A Mop.![]()
Beter dan niks doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
Heeft het wel nut als je brak bent om te trainen?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
neejoh gewoon mac blijven eten, komt alles goedquote:Op woensdag 14 september 2011 22:43 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Panzermaus, hoelang heb je er over gedaan om het lijf van nu te krijgen? En heb je daar extra eiwitten/abnormale hoeveelheden voedsel voor nodig?![]()
![]()
Creatine is geen wondermiddel. Goed eten doet voor een beginner een stuk meer.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:39 schreef mtchel112 het volgende:
Morgen beginnen aan de creatine 5g per dag ben benieuwdBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Staat er ergens dat ik bij de mac eet?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
neejoh gewoon mac blijven eten, komt alles goed![]()
Ik vraag me gewoon af of ik als een gemiddeld mens kan blijven eten, of dat ik aan de shakes moet en rijst moet gaan invriezen.Love, The Kind You Clean Up With A Mop.![]()
zo niet, wel doenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:54 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Staat er ergens dat ik bij de mac eet?![]()
![]()
Eet gewoon gezond en wat meer als normaal. Bekijk het een paar maand en als je niet aankomt gewoon meer eten, je hoeft echt niet 7 keer per dag rijst en kip te eten om wat te bereiken.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:54 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of ik als een gemiddeld mens kan blijven eten, of dat ik aan de shakes moet en rijst moet gaan invriezen.![]()
ook geen serieuze vraag, lees je aub eerst ff in.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:11 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Omdat je niet serieus doet.![]()
Dankjewel voor het advies.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Eet gewoon gezond en wat meer als normaal. Bekijk het een paar maand en als je niet aankomt gewoon meer eten, je hoeft echt niet 7 keer per dag rijst en kip te eten om wat te bereiken.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.![]()
Wat een kerel. En gelijk heeft hij.quote:In december 2010 ging ik voor het eerst naar de sportschool, maar dingen als squat, deadlift en bench (vrije gewicht, geen machine) doe ik sinds juni 2011. Juli 2010 was ik iets van 56/57 kg. Eenmaal van vwo af ben ik gaan studeren en kan ik gewoon de hele dag eten, was voor het eerst dat ik kipfilet op brood at. (ik hield niet van 'koud vlees' eerderquote:Op woensdag 14 september 2011 22:43 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Panzermaus, hoelang heb je er over gedaan om het lijf van nu te krijgen? En heb je daar extra eiwitten/abnormale hoeveelheden voedsel voor nodig?) Ik denk dat ik dus in december 2010 iets van 59 geweest moet zijn, gewoon door gezonder te eten. Ik weet nog dat ik in februari 2011 op de weegschaal stond en 's avonds (na eten etc etc) 61 kg woog, en daar was ik best trots op.
Vandaag is het net geen 71 kg ('s morgens), en dat is met iets meer vet. (no shit
)
Extra eiwitten en extra voedsel, ja. Je moet sowieso boven je dagelijkse behoefte zitten om aan te komen, zo simpel is het. Dat komt dus neer op extra voer voor o.a. inspanningen bij trainen + spierherstel/opbouw. Aangezien eiwit een grote rol speelt in het herstel en opbouw van weefsel, moet je hier dus ruim voldoende van binnen krijgen zodat je lichaam ook daadwerkelijk spiermassa aan kan zetten. Gewoon minstens 2 gram per kilo lichaamsgewicht per dag pakken, dan zit je wel goed. Als je dit uit gewoon eten (maaltijden, brood, tussendoortjes, etc) kan halen dan hoef je geen extra's te nemen. Toch zijn, naast kwark etc, wheyshakes een goedkoop + vooral makkelijke (en lekkere) bron van goed eiwit, zodat je je niet helemaal rond hoeft te eten in vlees etc.
Abnormale hoeveelheden, wat is abnormaal?Ik heb altijd beneden de normale behoefte voor iemand met mijn lengte etc gegeten, vandaar dat ik er ook zo bijliep. Als ik toen was gaan trainen zonder meer te gaan eten, had ik alleen maar meer honger gekregen en amper kunnen groeien. Als je een ecto bent die al niet bijzonder veel eet, dan zul je sowieso meer moeten gaan eten dan mensen van je gewend zijn, vraag Jac0bus maar. En dat betekent niet drie keer per dag een grote vreetmaaltijd en nog een rijstwafel voor het slapen, nee. Je moet verspreid over de hele dag blijven eten - eiwit, koolhydraten en vetten.
Een voedingsschema kan helpen (en is de spreekwoordelijke 'stok achter de deur'), maar zelf heb ik me nog steeds niet kunnen zetten tot het daadwerkelijk maken van zoiets. Ik eet gewoon de hele dag door, 's morgens smeer ik ook bijvoorbeeld 8 - 10 plakken grof volkoren met pindakaas die ik eventueel meeneem, en verspreid over de hele dag opeet. Zo zit ik nooit zonder. Begin de dag met een shake (met melk) en neem er ook een na de training, en eet voor het slapen gaan 500 gram kwark. Is goedkoop + makkelijk + lekker. Wanneer je gewoon gewone kwark lust dan eet je het maar op, desnoods doe je er kaneelpoeder overheen, dat vind ik zelf het lekkerst. Zo kun je dus je dag een beetje inplannen, zodat je elke dag voldoende van alles binnenkrijgt. Ongezouten noten zijn ook handig trouwens, cheap en makkelijk, veel eiwit + kcals door de vetten die erin zitten, die ook nog eens heel goed van je zijn.
Nogmaals, je zult er eerst achter moeten komen hoeveel jij per dag ongeveer nodig hebt om aan te komen. Dit kun je online doen, gewoon Google'en voor 'bulking calculators' etc.
Als laatste factor is rust ook heel belangrijk, want dan vindt het grootste gedeelte van je herstel + afgifte van bepaalde hormonen etc plaats. Probeer jezelf aan te leren voor de 8 uur per nacht te gaan. Nu lukt me dit doordeweeks ook vaak niet, maar doe er in ieder geval je best voor. Met te weinig slaap pak je minder resultaten en zul je je ook belabberder voelen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Panzermaus op 15-09-2011 00:08:52 ]![]()
Eens, ik dacht ook dat ik normaal at maar toen ik het eens ging uitrekenen bleek dat ik helemaal niet zo veel at voor mijn gewicht/lengte. Komt ook omdat ik vaak dingen at waar niks in zat, thee, salades, fruit zonder veel calorieën (denk aan grapefruits enzo). Thee heb ik bijvoorbeeld vervangen door melk, grapefruits door bananen(calorierijk) etc.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een kerel. En gelijk heeft hij.
[..]
-knip-
Ik doe over een boterham met pindakaas al gauw 5 minuten terwijl ik over een halve liter melk 10sec. doe, dus vandaar dat ik gerust 3 liter volle melk per dag drink. Don't mind de gezichten bij de kassa van de AH
Nog zelf even een vraag: met de bent-over row, wat is precies het verschil tussen de wide grip en de close grip? Ligt de nadruk met een wide grip vooral op de rug en minder op de biceps en met close grip juist andersom?I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Vandaag overwerken
Dus extra eten mee voor vandaag.
Vanmorgen eerst shake gehad met brinta.
Mee genomen...
4 volkoren crackers met pindakaas (droge meuk)
8 stukken brood met kipfilet
Ca. 30 gram gemengde noten
Beker biogarde (500 gram)
Plak volkoren ontbijtkoek
Halfvolle melk (zie wel ff wat ik vandaag naar binnen werk)
Vanavond rond 6 chinees eten.
Veel kipgerechten naar binnen knallen en beetje nasi/bami
Zo kom ik de dag wel door tot half 9 vanavond
[ Bericht 0% gewijzigd door Poidertje op 15-09-2011 10:51:56 ]![]()
foe yong hai stouwe! Oh lekker.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:38 schreef Poidertje het volgende:
Vandaag overwerken
Vanavond rond 6 chinees eten.
Veel kipgerechten naar binnen knallen en beetje nasi/bami
Ik ga vanavond ook chinees halen! Woon in 070 en zie alleen maar indiaas / indiërs / jap / en kebab (grote kapsalon plus 3 ayran na deads!). Helemaal vergeten chinees!hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Lolquote:Op donderdag 15 september 2011 10:41 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
foe yong hai stouwe! Oh lekker.
Ik ga vanavond ook chinees halen! Woon in 070 en zie alleen maar indiaas / indiërs / jap / en kebab (grote kapsalon plus 3 ayran na deads!). Helemaal vergeten chinees!
foe yong hai idd! Vergeten.
En thaise kip! 3 pepertjes op de kaart.
Gegarandeerd een rooie zweetkop en
veel water drinken
[ Bericht 0% gewijzigd door Poidertje op 15-09-2011 10:52:41 ]![]()
DAAAMN discipline hoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Cutler is klaar voor Mr. Olympia
Ik was net klaar met pompen liep ik naar de kleedkamer en onderweg kwam ik een yogalerares tegen die vroeg of ik mee wilde doenIk dacht achja what the heck zat ik daar tussen de huisvrouwtjes
![]()
![]()
~Als je als een gemiddeld mens eet zal je er uitzien als een gemiddeld mens.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:54 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of ik als een gemiddeld mens kan blijven eten, of dat ik aan de shakes moet en rijst moet gaan invriezen.
ZetsOS.![]()
FUUARKquote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Begint dat morgen?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Wow hij heeft een 10-packquote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Ok, de 5e Sandow dus voor hem.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Of hij moet eea wel heel erg laten schieten qua shape.Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Voor basics wel handig, alleen hebben ze bijv. de referenties niet mee gecoyppaste.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:47 schreef Mopst3r het volgende:
Is dit een goede bron voor informatie mbt AAS:
http://en.steroidset.com
En ik klik bijv. op het stukje van aromasin en 'Aromasin averages an 85% rate of estrogen suppression (4)' dat klopt bijv. al niet, waarschijnlijk refereerde de referentie al naar de onderdrukking bij vrouwen. Vervolgens zie je in het plaatje wel de grafieken van het onderzoek bij mannen, en daar kan je heel makkelijk uit opmaken dat het niet 85% oestrogeen onderdrukt. (Zo uit m'n hoofd kwam uit dat onderzoek naar voren dat het iets in de richting van 35% was).
Verder is de 1e zin bijv. dit:
'Aromasin (exemestane) is a steroidal suicide aromatase inhibitor, which means that it lowers estrogen production in the body by blocking the aromatase enzyme, the enzyme responsible for estrogen synthesization. (1)(2)(3)'
Ze zeggen dus dat een suicide aromatise inhibitor eentje is die het aromatase enzyme blokkeert, maar dit doen alle AI's, echter, het kenmerkende aan een suicide inhibitor is dat het een onomkeerbare binding is, i.t.t. bij een niet-suicide inhibitor (bijv. arimidex en letro). En dit staat pas later in het verhaaltje zie ik. Dat vind ik dan weer slecht gestructureerd. Ook bij andere linkjes zie ik kleine foutjes, maar goed, voor basics is het prima, maar dan kan je beter naar de Nederlandstalige wiki gaan van DBB;
http://wiki.dutchbodybuilding.com![]()
Gatverdamme....nee die Cutler look is niks, die gast kan zn eigen reet niet eens vegen want alles zit in de wegIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Jezus, moet zeggen dat hij er 'beter' uit ziet dan op de foto's van 2010. Wat een massa, en wat een discipline moet die kerel hebben. Maar ik blijf het spuuglelijk vinden.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Cutler is klaar voor Mr. Olympia![]()
Ja nice deze, had hem al gezien bij mn american football forum._O_quote:
Even een domme vraag van iemand die zich hier niet zoveel mee bezig houd.
Stel ik train 2 of 3 keer per week. Moet je dan die eiwitten ook 2 of 3 keer per week eten aangezien ik verder niet echt iets indrukwekkends doe met mijn spieren in de rest van de week?![]()
Zo'n Mr. Olympia wedstrijd komt er simplistisch gezegd op neer dat de meest gespierde wint? Want dit heeft toch niets te zien met "aesthetics"?
Mooi voor zo'n Cutler dat hij de discipline heeft om zo'n lichaam te bereiken maar ik zou er in geen 100 jaar zo uit willen zien.![]()
En we hebben een winnaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Jay heeft geen gelijke als het gaat om massa en omvang. Nog goede progressie geboekt t.o.v. 2010 ook. Ziek.![]()
ligt het aan mij of is zijn linker bovenkant pec veel gespierder (voller) dan rechts? of is dat belichting die roet in het eten gooit?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Cutler is klaar voor Mr. Olympiana na na na na na na Badjasman!![]()
eerder rechter front delts iets groter dan linker, waardoor het misschien zo lijkt, borst is gewoon symmetrisch![]()
Ben benieuwd wat zn arme hartje ervan vind ;-)Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Zo lelijk ditquote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: