precies, helder worden... meer zuurstof enz.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:49 schreef Tinos85 het volgende:
Nee joh, gewoon weer wat zuurstof nodig voor het volgende setje
Wanneer ik haar foto's laat zien van wat ik mooi vind, en wat ik wil bereiken, dan word ze er niet echt blij van.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe vindt je vriendin het eigenlijk dat je de afgelopen maanden fysiek zoveel veranderd bent? Is alsof ze een nieuw vriendje heeft gekregen, of niet?
Sorry, maar whut? Zweet je de alcohol eruit?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:58 schreef Generalissimo het volgende:
[..]
Heeft wel nut maar je zou merken dat het wat minder goed gaat. Zweet je de alcohol er ook gelijk uit en je zult merken dat je daarna een stuk fitter bent.
Hehe inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:47 schreef kidkash19 het volgende:
Gaaf!
Volgende x opvangen, lekker goedkoop drinken
Wederom een geniaal filmpjequote:
Ja dat helpt echt ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef Hoogheid het volgende:
Ik zuip nog wel stevig op zaterdag, maar gaat prima hoor. Zie na bijna een half jaar al flink resultaat. De rest van de tijd let ik wel goed op mijn voeding, zit ook aan de shakes etc. Ik vind het in ieder geval nog lekker gaan zonder dat het uitgaan er onder hoeft te lijden. Maar nu ga ik afstappen van het bier en meer aan de sterke drank, dat helpt voor mijn gevoel ook wel een beetje, in plaats van 10 bier opzuipen op een avond
Beter dan niks doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
Heeft het wel nut als je brak bent om te trainen?
neejoh gewoon mac blijven eten, komt alles goedquote:Op woensdag 14 september 2011 22:43 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Panzermaus, hoelang heb je er over gedaan om het lijf van nu te krijgen? En heb je daar extra eiwitten/abnormale hoeveelheden voedsel voor nodig?
Creatine is geen wondermiddel. Goed eten doet voor een beginner een stuk meer.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:39 schreef mtchel112 het volgende:
Morgen beginnen aan de creatine 5g per dag ben benieuwd
Staat er ergens dat ik bij de mac eet?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
neejoh gewoon mac blijven eten, komt alles goed
zo niet, wel doenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:54 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Staat er ergens dat ik bij de mac eet?
Eet gewoon gezond en wat meer als normaal. Bekijk het een paar maand en als je niet aankomt gewoon meer eten, je hoeft echt niet 7 keer per dag rijst en kip te eten om wat te bereiken.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:54 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Staat er ergens dat ik bij de mac eet?![]()
Ik vraag me gewoon af of ik als een gemiddeld mens kan blijven eten, of dat ik aan de shakes moet en rijst moet gaan invriezen.
ook geen serieuze vraag, lees je aub eerst ff in.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:11 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Omdat je niet serieus doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |