SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Dan moet je samen deze ff kijken:quote:Op zondag 11 september 2011 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
nu zegtie: monsters zeggen waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Oh, hoor je, het monster ging zingen!
Ja, kom jij hier ook nog ff.quote:Op zondag 11 september 2011 18:41 schreef Solique het volgende:
Luisterd momenteel ook duistere muziek
alleen niet via de radio
Het kan niet altijd de muziek zijn die jij leuk vind he ?quote:Op zondag 11 september 2011 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
@TT :
Voorlopig mute dus...![]()
Kan beter maar weer wat anders gaan doen dus.
Die ga ik straks even luisterenquote:Op zondag 11 september 2011 18:41 schreef WickedTunes het volgende:
ToT! Zak!!!... geen slagers straks hahhahaaa
[..]
Dan moet je samen deze ff kijken:
Dan ga ik maar weer hoor, als het weer niet goed isquote:
Geintje.quote:Op zondag 11 september 2011 18:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan ga ik maar weer hoor, als het weer niet goed is![]()
Weet ik en t is ook niet erg.quote:Op zondag 11 september 2011 18:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het kan niet altijd de muziek zijn die jij leuk vind he ?
Iedereen heeft zo zijn eigen smaak.
Blijf lekker joh, en ook : aangenaamquote:Op zondag 11 september 2011 18:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan ga ik maar weer hoor, als het weer niet goed is![]()
haha, is goed. Aangenaamquote:Op zondag 11 september 2011 18:43 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Blijf lekker joh, en ook : aangenaam
quote:Op zondag 11 september 2011 18:42 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb wel zin in Duitse Schlagers.
quote:Op zondag 11 september 2011 18:41 schreef WickedTunes het volgende:
ToT! Zak!!!... geen slagers straks hahhahaaa
[..]
Dan moet je samen deze ff kijken:
Over mij? Wat zeiden jullie?quote:Op zondag 11 september 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Myra![]()
Gisteren nog sappig over je geroddeld met Eggs
Vrijdagavond, want OV.quote:Op zondag 11 september 2011 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
radio 49 meet volgend weekend bij gebrek aan zwolle meet!
Dat je perse wilde neuken op jullie eerste date en hij vond dat niet kunnenquote:
Vrijdagavond it isquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat je perse wilde neuken op de eerste date en hij vond dat niet kunnen
Op tijd naar bed vanavondquote:Op zondag 11 september 2011 18:45 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb het koud.
Heb het nooit koud !
Er gaat ergens iets fout.
quote:Op zondag 11 september 2011 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat je perse wilde neuken op jullie eerste date en hij vond dat niet kunnen
Dat zou fijn zijnquote:
Waitwhutwhat?quote:Op zondag 11 september 2011 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat je perse wilde neuken op jullie eerste date en hij vond dat niet kunnen
I know, slapeloosheid is a bitchquote:Op zondag 11 september 2011 18:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn
Maar iedereen hier weet dat het niet gaat gebeuren.
En hij is echt dol op jou hoorquote:
Hij jaagt spoken ook gewoon weg door heel hard BOE te roepenquote:Op zondag 11 september 2011 18:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahahahahaha.
Wel het is beter dat hij zo reageert dan dat hij er bang van word
Nope, helaas.quote:Op zondag 11 september 2011 18:47 schreef Insomnium het volgende:
ToT ! Ouwe charmeur !
Heb je iets van de band Tarot ?
Inderdaad. Waar eigenlijk?quote:Op zondag 11 september 2011 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan blijven tot Maandag omdat OV?
Jaquote:
Weet ie dat ik er gister was?quote:Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hij is echt dol op jou hoor
[..]
Hij jaagt spoken ook gewoon weg door heel hard BOE te roepen
Niet bij mij thuis.quote:Op zondag 11 september 2011 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vrijdagavond it is
Bij myraela thuis. er is een bbq dus neem vlees mee, drank wordt door myra verzorgt.
Amen to that.quote:Op zondag 11 september 2011 18:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
I know, slapeloosheid is a bitch
After Forever dan !quote:Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, helaas.
Roep maar een zwik namen op, dan roep ik wel wat ik heb!
Ik probeer zo min mogelijk van dezelfde bands te draaien. After Forever is geen probleem!quote:Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Iets harder?Hoeft niet snoeihard met veel grunten te zijn ofzo, maar iets steviger zou tof zijn
Of of of... Heb je After Forever?
Wat een leuk kereltje danquote:Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hij is echt dol op jou hoor
[..]
Hij jaagt spoken ook gewoon weg door heel hard BOE te roepen
Je bedoelt of hij er nog eentje van Alestorm wil draaien.quote:Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Iets harder?Hoeft niet snoeihard met veel grunten te zijn ofzo, maar iets steviger zou tof zijn
Of of of... Heb je After Forever?
quote:Op zondag 11 september 2011 18:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Amen to that.
[..]
After Forever dan !
Wheheehe After Forever it is!quote:Op zondag 11 september 2011 18:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Amen to that.
[..]
After Forever dan !
Ja, hij riep vanochtend nog: en mama, waar is Hans nou, je was toch met Hans in de auto?quote:
Dit dusquote:
Oh !quote:
Ja!! Emphasisquote:Op zondag 11 september 2011 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk van dezelfde bands te draaien. After Forever is geen probleem!
Nog voorkeur voor een bepaald nummer?
Ja, maar ik ben bevooroordeeldquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Monolith of doubt is ook lekker.
quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij riep vanochtend nog: en mama, waar is Hans nou, je was toch met Hans in de auto?
Ja 40% als het goed is.quote:Op zondag 11 september 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit dusik krijg toch korting als ik met jou meereis myr
En sowieso is Zwolle veel te ver weg op dit moment voor mij
Hans beaamt het net.quote:Op zondag 11 september 2011 18:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben bevooroordeeld
Zet dan My Pledge of Allegiance er ook inquote:Op zondag 11 september 2011 18:51 schreef ToT het volgende:
Oh ik zie nu dat je Emphasis wilde!Ik zet hem vast klaar voor de volgende keer!
Wanneer is dat?quote:Op zondag 11 september 2011 18:51 schreef ToT het volgende:
Oh ik zie nu dat je Emphasis wilde!Ik zet hem vast klaar voor de volgende keer!
kom je dan ook weer patatjes eten, apekopje?quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hans beaamt het net.
Dus het is gewoon een geweldig kereltje
Agreedquote:Op zondag 11 september 2011 18:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zet dan My Pledge of Allegiance er ook in
quote:Op zondag 11 september 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja 40% als het goed is.![]()
Ik ga het liefst ergens naar Utrecht of iets.
Bang dat ie gaat roesten?quote:Op zondag 11 september 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik durf niet onder water met mijn nieuwe piercing
Ik moet hem ook nog zienquote:Op zondag 11 september 2011 18:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kom je dan ook weer patatjes eten, apekopje?
[..]
![]()
![]()
1 & 2 staan er al in!quote:Op zondag 11 september 2011 18:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zet dan My Pledge of Allegiance er ook in
Geen idee!quote:
Of Eindhovenquote:Op zondag 11 september 2011 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Utrecht is wel ok, maar zo standaard. Ik ben voor Scheveningen ofzo
Bang dat ie wegzwemt ofzo?quote:Op zondag 11 september 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
kom jij dan ook patatjes eten?quote:
Woojooo foto's info alles wat heb je gedaan?quote:Op zondag 11 september 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2011 04:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze wilde, ze leek wel geinteresseerd, maar als je dan anderen gaat neuken omdat ik je op de eerste date niet pak (vanwege principes) dan maak je een slechte beurt.
Wtf.quote:Op zondag 11 september 2011 04:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja dat meisje is gewoon erg op seks gefocust. Terwijl ze fucking net 19 is.
Wel wreed dat je er zulke principes op na houdt
Lekkelquote:Op zondag 11 september 2011 18:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kom jij dan ook patatjes eten?
Wat wil je weten? Foto's komen straks wel op Facebook denk ikquote:Op zondag 11 september 2011 18:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Woojooo foto's info alles wat heb je gedaan?
You've been Rick Roll'dquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Radiostem goedgekeurd.
Oh wacht, dat had ik al gedaan.
Valt best mee hoorquote:
Piercings en aanverwanten zijn toch gewoon van doodgewoon 316L gemaakt? (wordt in de volksmond wel eens chirurgisch staal genoemd, maar dat geeft de indruk dat het iets speciaals is)quote:
Nou ja ik was benieuwd waar je een piercing hebt laten zetten.quote:Op zondag 11 september 2011 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Foto's komen straks wel op Facebook denk ik
Neeee echtquote:
Ik weetquote:Op zondag 11 september 2011 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik genoeg van, maar daar valt dit niet onder!
Ik riep zomaar wat hoor, kweet ook niet of Hans dan kanquote:Op zondag 11 september 2011 18:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Komende? Euhm... Even denken of dat kan
Ik weet de naam nu (thx LoLa), een Conch dusquote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja ik was benieuwd waar je een piercing hebt laten zetten.
Nee helemaal niet !quote:
Weekenden zijn sowieso mijn enige optie, dus laat maar weten danquote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik riep zomaar wat hoor, kweet ook niet of Hans dan kan
Gadver wat ziet dat er eng uit!quote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet de naam nu (thx LoLa), een Conch dus
Zoek een vriendinquote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee helemaal niet !
Maar heb koude handen.
En ik heb het normaal nooit koud.
Dus ik wil wat warms
Wrijf het er maar in.quote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoek een vriendin.
Oh wacht jij was die ene van met die kut ex, laat maar...
Eng? Welk plaatje heb jij gezien danquote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gadver wat ziet dat er eng uit!
Die op Wikipedia.quote:Op zondag 11 september 2011 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eng? Welk plaatje heb jij gezien dan
Toch gisteren maar gelijk pakkie moeten kopen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
Damn, ik moet nog sigaretten halen maar geen zin om naar buiten te gaan
Of me fatsoenlijk aan te kleden
Stoppen met roken.quote:Op zondag 11 september 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
Neehee dat bedoelde ik nietquote:
Ik had een pakje. En die was bijna volquote:Op zondag 11 september 2011 19:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Toch gisteren maar gelijk pakkie moeten kopen.
JIJ ROOKT OOK ALquote:Op zondag 11 september 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
Nee nee.quote:Op zondag 11 september 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neehee dat bedoelde ik niet.
Kusje![]()
.
Ging gisteren ook wel hard, jaquote:Op zondag 11 september 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had een pakje. En die was bijna vol
Maar ik heb te veel gerookt
Ja, koffiequote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee helemaal niet !
Maar heb koude handen.
En ik heb het normaal nooit koud.
Dus ik wil wat warms
Meneer echo?quote:Op zondag 11 september 2011 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh, meneer echoooo echooo echoo weer.
Zijn mic maakt echogeluiden ofzoquote:
Koffie is opquote:
Hier is het nog steeds droog, we hebben alleen vanmiddag drie druppels gehad.quote:Op zondag 11 september 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
Hoosbui. Dus sowieso niet naar buiten nu
Slecht inkoopbeleidquote:Op zondag 11 september 2011 19:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Koffie is op![]()
Ik faal dit weekend extreem hard.
Koffie op.
Bier op.
Rookwaar op
Zie je nou dat ik bij jou moet komen wonenquote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds droog, we hebben alleen vanmiddag drie druppels gehad.
Hier wel relatief mooi weer.quote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds droog, we hebben alleen vanmiddag drie druppels gehad.
Ik weet het.quote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slecht inkoopbeleid
[..]
Zie je nou dat ik bij jou moet komen wonen
Ahwquote:Op zondag 11 september 2011 19:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Koffie is op![]()
Ik faal dit weekend extreem hard.
Koffie op.
Bier op.
Rookwaar op
Ja hoe moet ik dat nou weten!quote:Op zondag 11 september 2011 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg even dat ik niet op seks gefocust ben. Mensen hebben een verkeerd beeld van mij.
Mja, ik zit ook al bijna zonder rookwaar. En dat was niet echt de planningquote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar dat overkomt de beste wel eens
Volgens buienradar trekt het deze kant op.quote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slecht inkoopbeleid
[..]
Zie je nou dat ik bij jou moet komen wonen
Dat wel.quote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ahw![]()
Hebben jullie geen zondagwinkel?
Ik heb te veel, had gister toch nieuwe gekocht?quote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, ik zit ook al bijna zonder rookwaar. En dat was niet echt de planning
Oh. In dat geval moet jij hier maar heen komenquote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens buienradar trekt het deze kant op.
En dan zeg je wat van mij ?quote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, ik zit ook al bijna zonder rookwaar. En dat was niet echt de planning
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb te veel, had gister toch nieuwe gekocht?
Nergens voor nodig![]()
* suikertaartje gooit pakje naar Yuki
* suikertaartje gooit andere pakje naar Insomniumquote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar ik faal op 1 manier nog veel harder.
Mijn pinpas is stuk.
Dus heb even geen toegang tot mijn centjes
Ik pas amper in jouw huisje.quote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh. In dat geval moet jij hier maar heen komen
Wat ben jij lief.quote:Op zondag 11 september 2011 19:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje gooit andere pakje naar Insomnium
I stand corrected.quote:Op zondag 11 september 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Magic word: BIJNA.
En bovendien, ik heb wel koffie en drank
Was n.a.v. wat hij eerder zei hoor, dat je perse wilde neuken op de eerste date.quote:
* suikertaartje mikt er nog wat biertjes en koffie achteraanquote:
Apologies acceptedquote:Op zondag 11 september 2011 19:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
I stand corrected.
Het spijt mij.
Als je toch bier uitdeelt.quote:Op zondag 11 september 2011 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[me=suikertaartje]mikt er nog wat biertjes en koffie achteraan
[/me]
zo. beter?
Jij bent geweldig.quote:Op zondag 11 september 2011 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[me=suikertaartje]mikt er nog wat biertjes en koffie achteraan
[/me]
zo. beter?
quote:
Dat ligt aan jouquote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef boterzonderham het volgende:
Ligt het aan mij of zit half KSC hier?
Zo onderhand welquote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef boterzonderham het volgende:
Ik was ook best vroeg.quote:Op zondag 11 september 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was als een van de eerste KSC'ers hier volgens mij. Na Symph en Lola ofzo.
Ik wilde helemaal niet neuken, we gingen gewoon wat drinken in de stad, that's it.quote:Op zondag 11 september 2011 19:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was n.a.v. wat hij eerder zei hoor, dat je perse wilde neuken op de eerste date.
Als dat waar is lijkt me dat niet echt gezond als je 19 bent, of als je 44 bent
Behoorlijk ja.quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef boterzonderham het volgende:
Ga er vooral heel serieus op inquote:Op zondag 11 september 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal niet neuken, we gingen gewoon wat drinken in de stad, that's it.
En dan vind die het ook nog eens erg als ik zo'n 3 maanden later met iemand anders, die ik overigens al vaker gezien had dus ook niet de eerste keer, seks heb. Waar hebben we het over.
Die was ver heen.
Ik zag vanmiddag een meisje achter de kassa en die leek als 2 druppels water op jou, maar dat was jij niet want jij woont in Rotterdam toch?quote:Op zondag 11 september 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal niet neuken, we gingen gewoon wat drinken in de stad, that's it.
En dan vind die het ook nog eens erg als ik zo'n 3 maanden later met iemand anders, die ik overigens al vaker gezien had dus ook niet de eerste keer, seks heb. Waar hebben we het over.
Die was ver heen.
Na Symp, Lola, C_A en nog zo velen. Je kwam imo pas in de grote KSC golf.quote:Op zondag 11 september 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was als een van de eerste KSC'ers hier volgens mij. Na Symph en Lola ofzo.
Online bedoel je?quote:Op zondag 11 september 2011 19:08 schreef _Fanta het volgende:
Hey Stok, heb jij die nieuwe AoE al gespeeld? Isse gratis!!!
C_A zit niet in de KSCquote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Na Symp, Lola, C_A en nog zo velen. Je kwam imo pas in de grote KSC golf.
Ik heb mijn momentenquote:
Ken jij heel KSC dan?quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef boterzonderham het volgende:
Rotterdam ja.quote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een meisje achter de kassa en die leek als 2 druppels water op jou, maar dat was jij niet want jij woont in Rotterdam toch?
Jup, cartoony gaphics iddquote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Online bedoel je?Nee, uit principe niet.
Heb je die graphics gezien?
Seks is toch ook lekker. Je moet er alleen niet obsessief mee bezig zijn als je zo jong bentquote:Op zondag 11 september 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die was ver heen.
In de OP staan al 40 UI'squote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten
[..]
Ken jij heel KSC dan?
Mij kan het niet schelen, maar ik word er een beetje moe van als ik dan overal dezelfde gesprekken ga lezen.quote:
Oh, ik dacht ik luister naar de radio, dan kan ik vast ook wel wat posten in het topic.quote:
Trek je er niets van aan joh! Je weet dat Stok graag wil stoken.quote:Op zondag 11 september 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die was ver heen.
Oh ja leuk dat je hun posts kan verwijderenquote:Op zondag 11 september 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mij kan het niet schelen, maar ik word er een beetje moe van als ik dan overal dezelfde gesprekken ga lezen.
Ik ookquote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten
[..]
Ken jij heel KSC dan?
Het heeft niets met stok te maken.quote:Op zondag 11 september 2011 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Trek je er niets van aan joh! Je weet dat Stok graag wil stoken.
Ditoquote:Op zondag 11 september 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
Ik weet 't Ik weet 't Ik weet 't
Maar ik kan er niet opkomen
Alsof ik zomaar posts ga verwijderen?quote:Op zondag 11 september 2011 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja leuk dat je hun posts kan verwijderen
Met een beetje geluk nog net niet zwartquote:Op zondag 11 september 2011 19:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Samen hebben we altijd momenten.
En croissantjes.
Ik zeg toch niet dat het fout is, het valt gewoon op.quote:Op zondag 11 september 2011 19:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ik luister naar de radio, dan kan ik vast ook wel wat posten in het topic.
My bad, obviously
Hint hint:quote:Op zondag 11 september 2011 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alsof ik zomaar posts ga verwijderen?
quote:
Heel Fok! is één grote herhalingquote:Op zondag 11 september 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mij kan het niet schelen, maar ik word er een beetje moe van als ik dan overal dezelfde gesprekken ga lezen.
Soms wel ja want heul de radio 49 sfeer is weg.quote:
Jij bent de grootste stoker hier hoor. Behoorlijk wat klachten gehad van jou via dm de laatste weken omdat elk contact met de realiteit kwijt was ivm je drankprobleem.quote:Op zondag 11 september 2011 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Trek je er niets van aan joh! Je weet dat Stok graag wil stoken.
Oh dan interpreteerde ik je pi en jequote:Op zondag 11 september 2011 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het fout is, het valt gewoon op.
Dit niet weten als modquote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel Fok! is één grote herhalingDan kan je beter helemaal vertrekken hoor
Dat is het echte levenquote:Op zondag 11 september 2011 19:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met een beetje geluk nog net niet zwart
C_A dan niet maar er waren er veel voor jou.quote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
C_A zit niet in de KSC
En begin van de KSC golf, dat wel.
Oh oke, nou ja, ik heb hier geen KSC-gesprekken zeg maar dus ik voel me niet geheel aangesprokenquote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Soms wel ja want heul de radio 49 sfeer is weg.![]()
Begrijp me niet verkeert want iedereen is hier welkom maar het is wel heel anders geworden sinds KSC de radio heeft gevonden.
Dan zaten wij allebei foutquote:Op zondag 11 september 2011 19:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh dan interpreteerde ik je pi en jegewoon verkeerd, denk ik
FOK! is wat anders dan in elk topic hetzelfde gesprek gaan lopen posten over wat je gaat eten of hoe kut het weer is. Als dat voor jou wel FOK! is, snap ik waarom het zo kut is de laatste tijd.quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel Fok! is één grote herhalingDan kan je beter helemaal vertrekken hoor
Dan zeg ik niets meer.quote:Op zondag 11 september 2011 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het heeft niets met stok te maken.
Dat snap ik, ik denk ook dat de reden dat er ineens veel mensen van daar hier zijn gekomen is dat het daar ook heel anders werd en het hier wel gezellig isquote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeert want iedereen is hier welkom maar het is wel heel anders geworden sinds KSC de radio heeft gevonden.
Mocht ik daar een rol in hebben, dan is dat niet zo bedoeld en sorry daarvoor...quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voel je niet aangesproken.quote:Op zondag 11 september 2011 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mocht ik daar een rol in hebben, dan is dat niet zo bedoeld en sorry daarvoor...
Ik vind het hier gewoon gezellig en probeer mee te posten zoals de sfeer al is
Hé, ik heb jou niet gezien op Appelpopquote:
Toevallig zaterdag AO3 + Warchiefs + AD gekocht voor 15 euro.quote:
Ik jou wel.quote:Op zondag 11 september 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hé, ik heb jou niet gezien op Appelpop.
Via de steam?quote:Op zondag 11 september 2011 19:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toevallig zaterdag AO3 + Warchiefs + AD gekocht voor 15 euro.
Dus als je wilt spelen bring it on
Ehm ja tuurlijk.quote:Op zondag 11 september 2011 19:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent de grootste stoker hier hoor. Behoorlijk wat klachten gehad van jou via dm de laatste weken omdat elk contact met de realiteit kwijt was ivm je drankprobleem.![]()
Heb ik dat gezegd?quote:Eggs was anti-vrouw bezig, Samzz noemde hij geen echte vrouw omdat jij op een of andere meet zo nodig 112 wilde gaan bellen![]()
Heul wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Heul wel!
Hehe, die zagen wij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Neuh Bart Smit, maar staat wel via Steam geinstalleerdquote:
Denk het welquote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef WickedTunes het volgende:
Is het principe van het spel duidelijk????
quote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef WickedTunes het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, leuk, maar effe geen zin an.
ja, want anders weten anderen wat jij antwoordtquote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Denk het wel
Antwoorden alleen maar per DM?
Yep!quote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef WickedTunes het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm ja tuurlijk.Jij krijgt klachten binnen over mij want jij bent de persoon om klachten aan te melden
![]()
Ik en een drank probleem?
[..]
Heb ik dat gezegd?
Tschuss!quote:
Aju Hans... fijne aaf!quote:
Niets mis mee. Zoals ik al zei iedereen is welkom.quote:Op zondag 11 september 2011 19:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik denk ook dat de reden dat er ineens veel mensen van daar hier zijn gekomen is dat het daar ook heel anders werd en het hier wel gezellig is![]()
* suikertaartje gaat even voorzichtig in de achteruit naar de deur
Denk dat ik komende tijd nogwel ff zoet ben met AoE Online. Best leuk spelletje, en die graphics vind ik eigenlijk wel tof, heeft beetje warcraft 3 sfeertje zoquote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neuh Bart Smit, maar staat wel via Steam geinstalleerd
Het ligt als ik t zo lees niet aan jullie maar aan mij.quote:Op zondag 11 september 2011 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mocht ik daar een rol in hebben, dan is dat niet zo bedoeld en sorry daarvoor...
Ik vind het hier gewoon gezellig en probeer mee te posten zoals de sfeer al is
Dat is het ook, als er ineens een heel leger anderen binnenkomt, en dat vind ik zelf ook vaak minder leuk en anders, dus ik snap het heel goedquote:Op zondag 11 september 2011 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niets mis mee. Zoals ik al zei iedereen is welkom.All1 is t voor mij persoonlijk zoveel anders en minder leuk.
Ik kon het niet laten.quote:Op zondag 11 september 2011 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het ligt als ik t zo lees niet aan jullie maar aan mij.
Gelukkig dat je t snapt en jammer dat t zo moet lopen. Ik begrijp dat t niet terug te draaien is en dat ik er aan moet wennen maar t is wel een rede voor mij om weg te blijven.quote:Op zondag 11 september 2011 19:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is het ook, als er ineens een heel leger anderen binnenkomt, en dat vind ik zelf ook vaak minder leuk en anders, dus ik snap het heel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |