quote:Op zondag 11 september 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Radiostem goedgekeurd.
Oh wacht, dat had ik al gedaan.
Valt best mee hoorquote:
Piercings en aanverwanten zijn toch gewoon van doodgewoon 316L gemaakt? (wordt in de volksmond wel eens chirurgisch staal genoemd, maar dat geeft de indruk dat het iets speciaals is)quote:
Nou ja ik was benieuwd waar je een piercing hebt laten zetten.quote:Op zondag 11 september 2011 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Foto's komen straks wel op Facebook denk ik
Neeee echtquote:
Ik weetquote:Op zondag 11 september 2011 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik genoeg van, maar daar valt dit niet onder!
Ik riep zomaar wat hoor, kweet ook niet of Hans dan kanquote:Op zondag 11 september 2011 18:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Komende? Euhm... Even denken of dat kan
Ik weet de naam nu (thx LoLa), een Conch dusquote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja ik was benieuwd waar je een piercing hebt laten zetten.
Nee helemaal niet !quote:
Weekenden zijn sowieso mijn enige optie, dus laat maar weten danquote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik riep zomaar wat hoor, kweet ook niet of Hans dan kan
Gadver wat ziet dat er eng uit!quote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet de naam nu (thx LoLa), een Conch dus
Zoek een vriendinquote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee helemaal niet !
Maar heb koude handen.
En ik heb het normaal nooit koud.
Dus ik wil wat warms
Wrijf het er maar in.quote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoek een vriendin.
Oh wacht jij was die ene van met die kut ex, laat maar...
Eng? Welk plaatje heb jij gezien danquote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gadver wat ziet dat er eng uit!
Die op Wikipedia.quote:Op zondag 11 september 2011 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eng? Welk plaatje heb jij gezien dan
Toch gisteren maar gelijk pakkie moeten kopen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
Damn, ik moet nog sigaretten halen maar geen zin om naar buiten te gaan
Of me fatsoenlijk aan te kleden
Stoppen met roken.quote:Op zondag 11 september 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
Neehee dat bedoelde ik nietquote:
Ik had een pakje. En die was bijna volquote:Op zondag 11 september 2011 19:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Toch gisteren maar gelijk pakkie moeten kopen.
JIJ ROOKT OOK ALquote:Op zondag 11 september 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
Nee nee.quote:Op zondag 11 september 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neehee dat bedoelde ik niet.
Kusje![]()
.
Ging gisteren ook wel hard, jaquote:Op zondag 11 september 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had een pakje. En die was bijna vol
Maar ik heb te veel gerookt
Ja, koffiequote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee helemaal niet !
Maar heb koude handen.
En ik heb het normaal nooit koud.
Dus ik wil wat warms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |