Amen to that.quote:Op zondag 11 september 2011 18:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
I know, slapeloosheid is a bitch
After Forever dan !quote:Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, helaas.
Roep maar een zwik namen op, dan roep ik wel wat ik heb!
Ik probeer zo min mogelijk van dezelfde bands te draaien. After Forever is geen probleem!quote:Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Iets harder?Hoeft niet snoeihard met veel grunten te zijn ofzo, maar iets steviger zou tof zijn
Of of of... Heb je After Forever?
Wat een leuk kereltje danquote:Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hij is echt dol op jou hoor
[..]
Hij jaagt spoken ook gewoon weg door heel hard BOE te roepen
Je bedoelt of hij er nog eentje van Alestorm wil draaien.quote:Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Iets harder?Hoeft niet snoeihard met veel grunten te zijn ofzo, maar iets steviger zou tof zijn
Of of of... Heb je After Forever?
quote:Op zondag 11 september 2011 18:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Amen to that.
[..]
After Forever dan !
Wheheehe After Forever it is!quote:Op zondag 11 september 2011 18:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Amen to that.
[..]
After Forever dan !
Ja, hij riep vanochtend nog: en mama, waar is Hans nou, je was toch met Hans in de auto?quote:
Dit dusquote:
Oh !quote:
Ja!! Emphasisquote:Op zondag 11 september 2011 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk van dezelfde bands te draaien. After Forever is geen probleem!
Nog voorkeur voor een bepaald nummer?
Ja, maar ik ben bevooroordeeldquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Monolith of doubt is ook lekker.
quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij riep vanochtend nog: en mama, waar is Hans nou, je was toch met Hans in de auto?
Ja 40% als het goed is.quote:Op zondag 11 september 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit dusik krijg toch korting als ik met jou meereis myr
En sowieso is Zwolle veel te ver weg op dit moment voor mij
Hans beaamt het net.quote:Op zondag 11 september 2011 18:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben bevooroordeeld
Zet dan My Pledge of Allegiance er ook inquote:Op zondag 11 september 2011 18:51 schreef ToT het volgende:
Oh ik zie nu dat je Emphasis wilde!Ik zet hem vast klaar voor de volgende keer!
Wanneer is dat?quote:Op zondag 11 september 2011 18:51 schreef ToT het volgende:
Oh ik zie nu dat je Emphasis wilde!Ik zet hem vast klaar voor de volgende keer!
kom je dan ook weer patatjes eten, apekopje?quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hans beaamt het net.
Dus het is gewoon een geweldig kereltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |