Over mij? Wat zeiden jullie?quote:Op zondag 11 september 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Myra![]()
Gisteren nog sappig over je geroddeld met Eggs
Vrijdagavond, want OV.quote:Op zondag 11 september 2011 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
radio 49 meet volgend weekend bij gebrek aan zwolle meet!
Dat je perse wilde neuken op jullie eerste date en hij vond dat niet kunnenquote:
Vrijdagavond it isquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat je perse wilde neuken op de eerste date en hij vond dat niet kunnen
Op tijd naar bed vanavondquote:Op zondag 11 september 2011 18:45 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb het koud.
Heb het nooit koud !
Er gaat ergens iets fout.
quote:Op zondag 11 september 2011 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat je perse wilde neuken op jullie eerste date en hij vond dat niet kunnen
Dat zou fijn zijnquote:
Waitwhutwhat?quote:Op zondag 11 september 2011 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat je perse wilde neuken op jullie eerste date en hij vond dat niet kunnen
I know, slapeloosheid is a bitchquote:Op zondag 11 september 2011 18:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn
Maar iedereen hier weet dat het niet gaat gebeuren.
En hij is echt dol op jou hoorquote:
Hij jaagt spoken ook gewoon weg door heel hard BOE te roepenquote:Op zondag 11 september 2011 18:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahahahahaha.
Wel het is beter dat hij zo reageert dan dat hij er bang van word
Nope, helaas.quote:Op zondag 11 september 2011 18:47 schreef Insomnium het volgende:
ToT ! Ouwe charmeur !
Heb je iets van de band Tarot ?
Inderdaad. Waar eigenlijk?quote:Op zondag 11 september 2011 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan blijven tot Maandag omdat OV?
Jaquote:
Weet ie dat ik er gister was?quote:Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hij is echt dol op jou hoor
[..]
Hij jaagt spoken ook gewoon weg door heel hard BOE te roepen
Niet bij mij thuis.quote:Op zondag 11 september 2011 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vrijdagavond it is
Bij myraela thuis. er is een bbq dus neem vlees mee, drank wordt door myra verzorgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |