Meneer echo?quote:Op zondag 11 september 2011 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh, meneer echoooo echooo echoo weer.
Zijn mic maakt echogeluiden ofzoquote:
Koffie is opquote:
Hier is het nog steeds droog, we hebben alleen vanmiddag drie druppels gehad.quote:Op zondag 11 september 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
Hoosbui. Dus sowieso niet naar buiten nu
Slecht inkoopbeleidquote:Op zondag 11 september 2011 19:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Koffie is op![]()
Ik faal dit weekend extreem hard.
Koffie op.
Bier op.
Rookwaar op
Zie je nou dat ik bij jou moet komen wonenquote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds droog, we hebben alleen vanmiddag drie druppels gehad.
Hier wel relatief mooi weer.quote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds droog, we hebben alleen vanmiddag drie druppels gehad.
Ik weet het.quote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slecht inkoopbeleid
[..]
Zie je nou dat ik bij jou moet komen wonen
Ahwquote:Op zondag 11 september 2011 19:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Koffie is op![]()
Ik faal dit weekend extreem hard.
Koffie op.
Bier op.
Rookwaar op
Ja hoe moet ik dat nou weten!quote:Op zondag 11 september 2011 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg even dat ik niet op seks gefocust ben. Mensen hebben een verkeerd beeld van mij.
Mja, ik zit ook al bijna zonder rookwaar. En dat was niet echt de planningquote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar dat overkomt de beste wel eens
Volgens buienradar trekt het deze kant op.quote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slecht inkoopbeleid
[..]
Zie je nou dat ik bij jou moet komen wonen
Dat wel.quote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ahw![]()
Hebben jullie geen zondagwinkel?
Ik heb te veel, had gister toch nieuwe gekocht?quote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, ik zit ook al bijna zonder rookwaar. En dat was niet echt de planning
Oh. In dat geval moet jij hier maar heen komenquote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens buienradar trekt het deze kant op.
En dan zeg je wat van mij ?quote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, ik zit ook al bijna zonder rookwaar. En dat was niet echt de planning
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb te veel, had gister toch nieuwe gekocht?
Nergens voor nodig![]()
* suikertaartje gooit pakje naar Yuki
* suikertaartje gooit andere pakje naar Insomniumquote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar ik faal op 1 manier nog veel harder.
Mijn pinpas is stuk.
Dus heb even geen toegang tot mijn centjes
Ik pas amper in jouw huisje.quote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh. In dat geval moet jij hier maar heen komen
Wat ben jij lief.quote:Op zondag 11 september 2011 19:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje gooit andere pakje naar Insomnium
I stand corrected.quote:Op zondag 11 september 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Magic word: BIJNA.
En bovendien, ik heb wel koffie en drank
Was n.a.v. wat hij eerder zei hoor, dat je perse wilde neuken op de eerste date.quote:
* suikertaartje mikt er nog wat biertjes en koffie achteraanquote:
Apologies acceptedquote:Op zondag 11 september 2011 19:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
I stand corrected.
Het spijt mij.
Als je toch bier uitdeelt.quote:Op zondag 11 september 2011 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[me=suikertaartje]mikt er nog wat biertjes en koffie achteraan
[/me]
zo. beter?
Jij bent geweldig.quote:Op zondag 11 september 2011 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[me=suikertaartje]mikt er nog wat biertjes en koffie achteraan
[/me]
zo. beter?
quote:
Dat ligt aan jouquote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef boterzonderham het volgende:
Ligt het aan mij of zit half KSC hier?
Zo onderhand welquote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef boterzonderham het volgende:
Ligt het aan mij of zit half KSC hier?
Ik was ook best vroeg.quote:Op zondag 11 september 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was als een van de eerste KSC'ers hier volgens mij. Na Symph en Lola ofzo.
Ik wilde helemaal niet neuken, we gingen gewoon wat drinken in de stad, that's it.quote:Op zondag 11 september 2011 19:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was n.a.v. wat hij eerder zei hoor, dat je perse wilde neuken op de eerste date.
Als dat waar is lijkt me dat niet echt gezond als je 19 bent, of als je 44 bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |