ja, want anders weten anderen wat jij antwoordtquote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Denk het wel
Antwoorden alleen maar per DM?
Yep!quote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef WickedTunes het volgende:
Is het principe van het spel duidelijk????
quote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm ja tuurlijk.Jij krijgt klachten binnen over mij want jij bent de persoon om klachten aan te melden
![]()
Ik en een drank probleem?
[..]
Heb ik dat gezegd?
Tschuss!quote:
Aju Hans... fijne aaf!quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef WickedTunes het volgende:
Niets mis mee. Zoals ik al zei iedereen is welkom.quote:Op zondag 11 september 2011 19:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik denk ook dat de reden dat er ineens veel mensen van daar hier zijn gekomen is dat het daar ook heel anders werd en het hier wel gezellig is![]()
* suikertaartje gaat even voorzichtig in de achteruit naar de deur
quote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef WickedTunes het volgende:
Denk dat ik komende tijd nogwel ff zoet ben met AoE Online. Best leuk spelletje, en die graphics vind ik eigenlijk wel tof, heeft beetje warcraft 3 sfeertje zoquote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neuh Bart Smit, maar staat wel via Steam geinstalleerd
Het ligt als ik t zo lees niet aan jullie maar aan mij.quote:Op zondag 11 september 2011 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mocht ik daar een rol in hebben, dan is dat niet zo bedoeld en sorry daarvoor...
Ik vind het hier gewoon gezellig en probeer mee te posten zoals de sfeer al is
Dat is het ook, als er ineens een heel leger anderen binnenkomt, en dat vind ik zelf ook vaak minder leuk en anders, dus ik snap het heel goedquote:Op zondag 11 september 2011 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niets mis mee. Zoals ik al zei iedereen is welkom.All1 is t voor mij persoonlijk zoveel anders en minder leuk.
Ik kon het niet laten.quote:Op zondag 11 september 2011 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het ligt als ik t zo lees niet aan jullie maar aan mij.
Gelukkig dat je t snapt en jammer dat t zo moet lopen. Ik begrijp dat t niet terug te draaien is en dat ik er aan moet wennen maar t is wel een rede voor mij om weg te blijven.quote:Op zondag 11 september 2011 19:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is het ook, als er ineens een heel leger anderen binnenkomt, en dat vind ik zelf ook vaak minder leuk en anders, dus ik snap het heel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |