Mocht ik daar een rol in hebben, dan is dat niet zo bedoeld en sorry daarvoor...quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Soms wel ja want heul de radio 49 sfeer is weg.![]()
Begrijp me niet verkeert want iedereen is hier welkom maar het is wel heel anders geworden sinds KSC de radio heeft gevonden.
Voel je niet aangesproken.quote:Op zondag 11 september 2011 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mocht ik daar een rol in hebben, dan is dat niet zo bedoeld en sorry daarvoor...
Ik vind het hier gewoon gezellig en probeer mee te posten zoals de sfeer al is
Hé, ik heb jou niet gezien op Appelpopquote:
Toevallig zaterdag AO3 + Warchiefs + AD gekocht voor 15 euro.quote:
Ik jou wel.quote:Op zondag 11 september 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hé, ik heb jou niet gezien op Appelpop.
Via de steam?quote:Op zondag 11 september 2011 19:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toevallig zaterdag AO3 + Warchiefs + AD gekocht voor 15 euro.
Dus als je wilt spelen bring it on
Ehm ja tuurlijk.quote:Op zondag 11 september 2011 19:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent de grootste stoker hier hoor. Behoorlijk wat klachten gehad van jou via dm de laatste weken omdat elk contact met de realiteit kwijt was ivm je drankprobleem.![]()
Heb ik dat gezegd?quote:Eggs was anti-vrouw bezig, Samzz noemde hij geen echte vrouw omdat jij op een of andere meet zo nodig 112 wilde gaan bellen![]()
Heul wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Heul wel!
Hehe, die zagen wij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Neuh Bart Smit, maar staat wel via Steam geinstalleerdquote:
Denk het welquote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef WickedTunes het volgende:
Is het principe van het spel duidelijk????
quote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef WickedTunes het volgende:
Is het principe van het spel duidelijk????
quote:Op zondag 11 september 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, leuk, maar effe geen zin an.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |