Cobra 11quote:Op zondag 11 september 2011 17:30 schreef vuvuzela het volgende:
De volgende lijst volg ik
[ afbeelding ]
Homeland? Pilot gekeken? En?quote:Op zondag 11 september 2011 17:36 schreef TwyLight het volgende:
atm
[ afbeelding ]
alleen actieve en nieuwe series meegeteld
Mijn lijst is een screenshot uit Sickbeardquote:Op zondag 11 september 2011 17:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Hoe komen jullie aan die mooie lijstjes?
quote:Op maandag 12 september 2011 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Desperate Housewives
90210
Gossip Girl
Glee ( al sta ik op punt van afhaken )
Moest wel even grinniken ja, maar vooral omdat jij er expliciet bij had gezet dat je dat voor wou zijn. Dus ik dacht ik doe even een KLB'tjequote:Op maandag 12 september 2011 15:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hopelijk heb je moeten lachen
Person of intrest staat er al opquote:Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef TwyLight het volgende:
De series waar ik het meest naar uit kijk zijn trouwens Person of Interest en Terra Nova, dus die mogen zeker niet op je lijst ontbrekenAls je Lost gezien hebt, dan is het een leuk feit dat 'Ben' de hoofdrol heeft in Person of Interest.
Screenshot van bierdopje.quote:Op zondag 11 september 2011 17:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Hoe komen jullie aan die mooie lijstjes?
Why?quote:
Niks mis mee. Zolang ze maar in het engels zijn.quote:
ooh ja! Glee en Cali kijk ik ook nogquote:Op maandag 12 september 2011 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Aardig wat, al bekijk ik de meeste op dvd zodra ze uitkomen. Maar van de huidige / lopende series kijk/volg ik ( downloadend / dvd ) :
Grey's Anatomy
Private Practice
Desperate Housewives
The Big Bang Theory
How I Met Your Mother
Bones
The Good Wife
90210
Gossip Girl
One Tree Hill
Vampire Diaries
Fringe
Damages
Dexter
True Blood
The Closer
Rizzoli & Isles
Criminal Minds
Glee ( al sta ik op punt van afhaken )
White Collar
Californication
En dan kijk ik op dvd vaak nog oude series terug zoals oa ; Ghost Whisperer, Medium, Charmed, Gilmore Girls, Everwood, Brothers & Sisters, etc ).
Aardig wat dus
En laat ik de ''komische'' reacties maar voor zijn...ja, ik ben gewoon mannelijk en ik kijk ook ''vrouwen''-series. Uitgebreide smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Series die nog lopen:
• Castle (2009)
• Chuck
• Dexter
• Fringe
• Futurama
• Glee
• House
• How I Met Your Mother
• NCIS
• NCIS: Los Angeles
• Sanctuary (US)
• The Big Bang Theory
• The Guild
• Warehouse 13
Series waar ik nog niet aan begonnen ben:
• Community
• Ringer (begint vanavond in US)
Gecancelde series die ik nog heb staan:
• Camelot (2011)
• Mr. Sunshine
• Quantum Leap (wel veel van gezien vroeger, maar wil deze nog ooit in volgorde kijken)
• V (2009)Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
Nee, ik download alles zodra het in Amerika uitkomt, en kijk het als ik weer eens wat uurtjes over hebquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:26 schreef muhahaha het volgende:
Vol je de series op tv Abby? Het zijn er een hoop
True, het is de laatste tijd steeds erger geworden. Knipperende felle reclame waar je meteen van gaat kokhalzen. In de tijd dat Buffy nog op tv kwam had je 3 blokken van elk 5 minuten. Tegenwoordig duren de blokken langer. Reclamequote:Op dinsdag 13 september 2011 11:57 schreef mazaru het volgende:
Het grootste voordeel van downloaden vind ik dat er geen reclames tussendoor komen.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:20 schreef Abby79 het volgende:
Series die niet meer lopen: (al gezien)Camelot is echt kut. Gezien, begint leuk, maar vanaf ep 2 is er geen fuck mee aan + dat het niet netjes is afgerond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Series die nog lopen:
• Castle (2009)
• Chuck
• Dexter
• Fringe
• Futurama
• Glee
• House
• How I Met Your Mother
• NCIS
• NCIS: Los Angeles
• Sanctuary (US)
• The Big Bang Theory
• The Guild
• Warehouse 13
Series waar ik nog niet aan begonnen ben:
• Community
• Ringer (begint vanavond in US)
Gecancelde series die ik nog heb staan:
• Camelot (2011)
• Mr. Sunshine
• Quantum Leap (wel veel van gezien vroeger, maar wil deze nog ooit in volgorde kijken)
• V (2009)-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Dat. En dat je ze kan kijken wanneer je wilt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:57 schreef mazaru het volgende:
Het grootste voordeel van downloaden vind ik dat er geen reclames tussendoor komen.
Vind het ook een groot voordeel dat ik niet een jaar moet wachten tot dat ze in Nederland op tv komen (met irritante ondertiteling) of tot ze op dvd uitkomen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:57 schreef mazaru het volgende:
Breaking Badquote:Op donderdag 15 september 2011 15:35 schreef seasushi het volgende:
Iemand nog een tip om een te downloaden serie al la dexter? Er staan hier zo veel series maar 90 % ken ik niet. Geen comedie, geen SF, en geen historische series
Breaking Bad, The Walking Deadquote:Op donderdag 15 september 2011 15:35 schreef seasushi het volgende:
Iemand nog een tip om een te downloaden serie al la dexter? Er staan hier zo veel series maar 90 % ken ik niet. Geen comedie, geen SF, en geen historische series
hmmm zombiesquote:Op donderdag 15 september 2011 15:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Breaking Bad, The Walking Dead
De serie gaat meer over de mensen, en hoe ze omgaan met de situatie dan over zombies slachten ofzo.quote:
Dexter, Breaking Bad en The Walking Dead zijn momenteel mijn favoriete lopende series. All time high is BSG natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En BSG is?quote:Op vrijdag 16 september 2011 05:36 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Dexter, Breaking Bad en The Walking Dead zijn momenteel mijn favoriete lopende series. All time high is BSG natuurlijk.
Iedereen zegt altijd dat Dexter zo enorm goed is. Maar ik heb in de afgelopen jaren al een aantal keer wat afleveringen geprobeerd te kijken en kom gewoon niet verder dan max 2.quote:Op vrijdag 16 september 2011 05:36 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Dexter, Breaking Bad en The Walking Dead zijn momenteel mijn favoriete lopende series. All time high is BSG natuurlijk.
Bepaalde aspecten van Dexter vind ik echt geweldig en best verslavend ( seizoen 4 was echt perfect ; al heb ik seizoen 5 nog niet gezien ) maar het heeft ook wat aspecten die ik niet echt waardeer ( die irritante vader van hem als belangrijkst voorbeeld ). Kostte mij dus ook tijd om erin te komen. En nog steeds zie ik het niet als een van de, of de beste serie die is uitgezonden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Iedereen zegt altijd dat Dexter zo enorm goed is. Maar ik heb in de afgelopen jaren al een aantal keer wat afleveringen geprobeerd te kijken en kom gewoon niet verder dan max 2.
Die vader van hem is juist een geinig karakter. DeeDee is de irritante. Iedere keer z'n lab binnendringen en z'n machines kapot maken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bepaalde aspecten van Dexter vind ik echt geweldig en best verslavend ( seizoen 4 was echt perfect ; al heb ik seizoen 5 nog niet gezien ) maar het heeft ook wat aspecten die ik niet echt waardeer ( die irritante vader van hem als belangrijkst voorbeeld ). Kostte mij dus ook tijd om erin te komen. En nog steeds zie ik het niet als een van de, of de beste serie die is uitgezonden.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die vader van hem is juist een geinig karakter. DeeDee is de irritante. Iedere keer z'n lab binnendringen en z'n machines kapot maken.
dank u.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nu begonnen aan Frasier, maar dat is me wat te lachbanderig...quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:59 schreef One_conundrum het volgende:
The Larry Sanders Show (HBO, 1992 - 1998)
Dit moet iedereen kijken. Gelijkwaardig aan Seinfeld imo
[..]
Die vader van hem is juist een geinig karakter. DeeDee is de irritante. Iedere keer z'n lab binnendringen en z'n machines kapot maken.
[..]
Parks and Recreation. Fantastische serie.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:14 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Nu begonnen aan Frasier, maar dat is me wat te lachbanderig...
Worden soaps eigenlijk ook tot 'series' gerekend?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Op dit moment:
- Goede Tijden, Slechte Tijden
- As The World Turns
- America's Next Topmodel
- Tabatha's Salon Takeover
- True Beauty
- Medical Detectives/Forensic Files
- Dr G. Medical Examiner
- I Didn't Know I Was Pregnant
+ allerlei misdaadprogramma's
En als The Young & The Restless en Project Runway weer op tv komen, volg ik dat ook.
Ik ken die naam door die gay daytime mensen. Voor de rest ken ik het niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Worden soaps eigenlijk ook tot 'series' gerekend?
Zoja, dan volg ik nog de Duitse soap Alles Was ZähltWeet niet of deze zo bekend is hier.
Ja de homoseksuele relatie (Roman en Deniz) was wel heel erg bekend jaquote:Op maandag 23 januari 2012 22:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken die naam door die gay daytime mensen. Voor de rest ken ik het niet.
Breaking Bad is een serie waar je even in moet komen. Het is niet echt een serie waarin elke aflevering een reeks aan spectaculaire dingen voorbijkomt, het gaat meer om de opbouw van het verhaal. Maar de stukjes die allemaal in elkaar vallen op verschillende momenten maken de serie juist zo gaaf.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:27 schreef xinge9 het volgende:
En ik heb 2 afleveringen van Breaking Bad gezien, maar ik vond het niet echt geweldig. Als ik de eerste paar afleveringen niet leuk vind, ga ik de rest dan ook niet leuk vinden of moet ik het nog een kans geven?
Ter aanvulling, volg nu ook nog The Walking Dead en Breaking Bad. Bijna door de episodes heen en ben van plan om daarna Homeland te gaan kijkenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:04 schreef Palomar het volgende:
Volg niet heel veel series. In het verleden waren het eigenlijk alleen:
- Lost
- Prison Break
- Sopranos
Nu volg ik nog:
- Southpark
- Boardwalk Empire
- The Office US
Wilde ik misschien nog aan beginnen.quote:
Slecht op basis van alles wat je je maar kan bedenken. Bedenk één iets, en het is slecht. Gewoon niet het kijken waard...quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wilde ik misschien nog aan beginnen.
Wat aan de serie staat je niet aan? Te drama/soap achtig ofzo?
Leuk ideequote:Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
Misschien een idee om net als bij de films een apart algemeen topic te maken om daar je recensies over series neer te zetten? Lijkt me wel leuk, kan je elkaar een beetje inspireren om nieuwe series te gaan volgen.
Lijkt mij een goed idee! Dan hoef je niet meer het internet af te struinen en diverse promofilmpjes op te zoeken/ te bekijken om een leuke serie te vindenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
Misschien een idee om net als bij de films een apart algemeen topic te maken om daar je recensies over series neer te zetten? Lijkt me wel leuk, kan je elkaar een beetje inspireren om nieuwe series te gaan volgen.
Is eigk ook beter zo. Bij mij is het gewoon zo dat als een serie mij interessant lijkt en in tijden van verveling ik de eerste episode kijk, ik ook gewoon de rest moet zien. Dan zit ik er gewoon aan vastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:51 schreef Rhalius het volgende:
How I met your mother.
The Big Bang.
Still Standing.
Simpsons.
Ik ben niet zo erg van veel series volgen, kost te veel tijd. Gewoon een beetje kijken tijdens en na het eten, en dan is het weer genoeg series.
Bij mij is het ook zo. Verder kijk ik amper nog films, en op TV echt alleen maar actualiteit en verder helemaal niets. Op de meest bezette dagen is het 2 uur en een kwartier aan content dat ik kijk. De series wisselen elkaar natuurlijk ook af kwa seizoen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:17 schreef Karina het volgende:
Bij mij kost het niet zo heel veel tijd, de meeste series die ik volg worden allemaal op verschillende dagen uitgezonden. Het is dan 1 aflevering per dag kijken, dat valt wel mee, soms 2, maar dat is dan 1 korte (BBT) en een langere.
Dat laatste had ik met Luckquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Gisteren eerste twee afleveringen van Falling Skies gedownload
Geen topper, maar leuk genoeg om de rest te willen gaan zien
Heb voor de zekerheid eerst nog gekeken of het niet bij één seizoen is gebleven, zoals me met The Event eerder al gebeurde. Niks vervelender dan een serie die ineens geannuleerd wordt en je midden in het verhaal laat zitten.
Ga je schamen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste had ik met LuckNiet eens het hele seizoen afgemaakt.
Ach, ik vind het niet eens zo erg. Ik bedoel, je bent tot dan toe wel vermaakt. Evt. kun je een fan-flick lezen als je zo nodig closure moet hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Gisteren eerste twee afleveringen van Falling Skies gedownload
Geen topper, maar leuk genoeg om de rest te willen gaan zien
Heb voor de zekerheid eerst nog gekeken of het niet bij één seizoen is gebleven, zoals me met The Event eerder al gebeurde. Niks vervelender dan een serie die ineens geannuleerd wordt en je midden in het verhaal laat zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |