Cobra 11quote:Op zondag 11 september 2011 17:30 schreef vuvuzela het volgende:
De volgende lijst volg ik
[ afbeelding ]
Homeland? Pilot gekeken? En?quote:Op zondag 11 september 2011 17:36 schreef TwyLight het volgende:
atm
[ afbeelding ]
alleen actieve en nieuwe series meegeteld
Mijn lijst is een screenshot uit Sickbeardquote:Op zondag 11 september 2011 17:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Hoe komen jullie aan die mooie lijstjes?
quote:Op maandag 12 september 2011 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Desperate Housewives
90210
Gossip Girl
Glee ( al sta ik op punt van afhaken )
Moest wel even grinniken ja, maar vooral omdat jij er expliciet bij had gezet dat je dat voor wou zijn. Dus ik dacht ik doe even een KLB'tjequote:Op maandag 12 september 2011 15:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hopelijk heb je moeten lachen
Person of intrest staat er al opquote:Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef TwyLight het volgende:
De series waar ik het meest naar uit kijk zijn trouwens Person of Interest en Terra Nova, dus die mogen zeker niet op je lijst ontbrekenAls je Lost gezien hebt, dan is het een leuk feit dat 'Ben' de hoofdrol heeft in Person of Interest.
Screenshot van bierdopje.quote:Op zondag 11 september 2011 17:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Hoe komen jullie aan die mooie lijstjes?
Why?quote:
Niks mis mee. Zolang ze maar in het engels zijn.quote:
ooh ja! Glee en Cali kijk ik ook nogquote:Op maandag 12 september 2011 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Aardig wat, al bekijk ik de meeste op dvd zodra ze uitkomen. Maar van de huidige / lopende series kijk/volg ik ( downloadend / dvd ) :
Grey's Anatomy
Private Practice
Desperate Housewives
The Big Bang Theory
How I Met Your Mother
Bones
The Good Wife
90210
Gossip Girl
One Tree Hill
Vampire Diaries
Fringe
Damages
Dexter
True Blood
The Closer
Rizzoli & Isles
Criminal Minds
Glee ( al sta ik op punt van afhaken )
White Collar
Californication
En dan kijk ik op dvd vaak nog oude series terug zoals oa ; Ghost Whisperer, Medium, Charmed, Gilmore Girls, Everwood, Brothers & Sisters, etc ).
Aardig wat dus
En laat ik de ''komische'' reacties maar voor zijn...ja, ik ben gewoon mannelijk en ik kijk ook ''vrouwen''-series. Uitgebreide smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Series die nog lopen:
• Castle (2009)
• Chuck
• Dexter
• Fringe
• Futurama
• Glee
• House
• How I Met Your Mother
• NCIS
• NCIS: Los Angeles
• Sanctuary (US)
• The Big Bang Theory
• The Guild
• Warehouse 13
Series waar ik nog niet aan begonnen ben:
• Community
• Ringer (begint vanavond in US)
Gecancelde series die ik nog heb staan:
• Camelot (2011)
• Mr. Sunshine
• Quantum Leap (wel veel van gezien vroeger, maar wil deze nog ooit in volgorde kijken)
• V (2009)Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
Nee, ik download alles zodra het in Amerika uitkomt, en kijk het als ik weer eens wat uurtjes over hebquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:26 schreef muhahaha het volgende:
Vol je de series op tv Abby? Het zijn er een hoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |